یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان بندر خمیر با یک قلاده پلنگ تصادف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موتور سواری که در خیابان مشغول انجام حرکات غیر عادی روی موتور بود؛ تعادل خود را از دست داد و با خودرو برخورد کرد./آخرین خبر
در حادثه شب گذشته، در سراشیبی انتهای بلوار هاشمیه مشهد متأسفانه دختر خانم اسکیت سوار کنترل خودش را از دست داد و زمین خورد و یک خودرو با وی برخورد کرد.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: علت حادثه لغزندگی جاده به‌دلیل بارندگی است که موجب شده رانندگان کنترل خودروها را از دست داده و با یکدیگر برخورد کنند.
یک دستگاه پراید با یک تریلی در محور روستایی نصرآباد خواف تصادف کرد. سرنشینان خودرو از روستای مزرعه شیخ خواف بودند که توسط مردم نجات یافتند.
تصادف خودروی پژو پارس با خودروی قدیمی هوندا آکورد، سبب وارد شدن خسارت شدید به پژو شده و خودروی هوندا خسارت چندانی به خود ندید.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌ مدار بسته، لحظه وحشتناک برخورد یک خودرو با عابرین پیاده را نشان می‌دهد.
رئیس مجلس: در پیگیری این موضوع لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و با هر تخلفی برخورد می‌شود. اجازه نمی‌دهم کسی با آبروی مجلس بازی کند.
ویدیویی پر بازدید از لحظه برخورد وحشتناک چند خودرو در یک اتوبانی در سوئد را ببینید.
حتما برای شما هم پیش آمده که برای پاک کردن فضله پرندگان از روی بدنه خودروی خود به مشکل برخورد کرده‌اید. در این ویدیو نحوه پاک کردن بدون دردسر فضله پرنده از روی خودرو را بیاموزید.
ویدیوی ضبط شده توسط دوربین ماشین در هوای بارانی از برخورد ماشین با کامیون و تصادف چند خودروی دیگر را ببینید.
(ویدئو) وضعیت هولناک یک خودروی سمند بعد از برخورد با گاردریل
لحظه دیدنی لیز خوردن دنا در روز برفی و برخورد با یک خودرو سمند در تبریز را در ادامه ببینید.
یک پهپاد انتحاری ارتش روسیه که به سرعت به سمت یک تانک روسی حرکت می‌کرد با وجود تلاش سربازان روس برای سرنگونی آن با تانک برخورد کرد.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من به رئیس جمهور می‌گویم که اگر شجاعت برخورد با مافیای خودرو را نداشته باشید، بقینا قیمت خودرو روز به روز بیشتر می‌شود. خرید خودروی بی کیفیت داخلی هم برای مردم آرزو شده است.
تصاویری از جمع شدن خودروی مرسدس بنز به دلیل برخورد با یک درخت با سرعت 230 کیلومتر را ببینید.
بر اثر برخورد یک خودرو با گروهی از نیرو‌های پلیس در لس آنجلس دستکم ۲۵ نفر زخمی شدند.
در پی تصادف یک راننده ۲۲ ساله که با خودروی خود با جمعیتی متشکل از ۷۵ نیروی پلیس تازه استخدام شده در کالیفرنیا، برخورد کرد، ۲۵ نفر مصدوم شدند.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.
خروج کنترل خودروی لادا از دست راننده باعث تغییر مسیر ماشین و برخوردش به یک دوچرخه‌سوار شد.
برخورد یک خودروی ون با مشتریان رستورانی در پایتخت بلژیک نگرانی ها را درباره وقوع حملات تروریستی در این کشور افزایش داده است.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
حوالی ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه بود که یکی از دسته‌های عزاداری منطقه در حال عبور از بلوار بود که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ که سرعت زیادی داشت سر رسید و به‌دلیل ناتوانی در کنترل خودرو با عزاداران برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ