هافبک خلاق استقلال در دیدار با نساجی مرز صد بازی را رد می کند و از این بابت مسابقه فردا برایش ویژگی خاصی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نفت با تأکید بر اینکه ایران درباره میدان گازی آرش تأمین حقوق و منافع خود را پیگیری می‌کند، گفت: ایران از هر گونه تضیع حقوق خود بر نمی‌تابد.
شایعه‌ها از گم‌شدن رقمی در فدراسیون جودو خبر می‌داد و عنوان شده بود که پای رئیس فدراسیون در این پرونده گیر است. باوجوداین، خود آرش میراسماعیلی با راه‌اندازی یک کنفرانس خبری تلاش کرد ابهامات در این زمینه را از بین ببرد. آنجا بود که اتهام تخلف مالی را رد کرد و گفت: «من ۱۰ تا ۱۲ میلیارد در یک سال گذشته برای جودو آوردم. اگر دنبال دزدی بودم، شاید از آن آورده‌ای که آوردم، استفاده می‌کردم».
سخنگوی وزارت امور خارجه به مباحث مطرح شده در خصوص میدان نفتی و گازی آرش واکنش نشان داد.
دو کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس طی روزهای اخیر مدعی شده‌اند که میدان گازی آرش که آنها آن را «الدره» می نامند، صرفا متعلق به این دو کشور است.
دو کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس طی روزهای اخیر مدعی شده‌اند که میدان گازی آرش که آنها آن را «الدره» می نامند، صرفا متعلق به این دو کشور است.
البراک معاون نخست وزیر و وزیر نفت و امور اقتصادی و سرمایه گذاری کویت در بیانیه‌ای مدعی شده است که این میدان «ثروت طبیعی کویت و عربستان است و تا زمان ترسیم مرز‌های دریایی، هیچ طرف ثالثی در آن حقی ندارد.»
ایران در سال ۱۳۴۶ با مشارکت یک شرکت ژاپنی در میدان آرش نفت و گاز کشف کرد و در سال ۲۰۱۳ شروع به تولید کرد. ذخیره گاز درجای میدان با یک تریلیون فوت مکعب و میزان نفت ذخیره‌شده آن با ۴۲ میلیون بشکه، مهم‌ترین میدان توسعه نیافته و استراتژیک کشور است که ۴۰ درصد آن در ساختار‌های زمین‌شناسی و آب و خاک ایران قرار گرفته است
تعدادی افراد با حضور در مقابل فدراسیون جودو و دادن شعار خواستار استعفای آرش میراسماعیلی شدند.
برای اینکه استقلال همچنان در کورس تیم های مدعی قهرمانی باقی بماند، چاره ای جز پیروزی در بازی امروز برابر صنعت نفت ندارد.
استقلال برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی، امروز با چند تغییر در دفاع، وسط و حمله، به مصاف صنعت نفت می‌رود.
موقعیت فوق العاده گلزنی آبی ها توسط گلر پارس جنوبی در آخرین دقیقه بازی مهار شد.
هافبک استقلال همچنان در مچ پای خود احساس درد می‌کند و با وجود مصدومیت برای تیمش به میدان می‌رود.
خروج آرش رضاوند از زمین بازی با کمپرس یخ به دور مچ پا نگرانی هواداران این تیم را در پی داشت.
پدر ایرانی کشتی گیر ژاپنی قهرمان وزن 92 کیلوگرم آسیا می گوید آرش یوشیدا می تواند در آینده ستاره های جهان را هم شکست دهد.
آرش رضاوند در بازی آلومینیوم – استقلال یکی از خوب های تیم میهمان بود. آنهم در شرایطی که حضورش در این بازی در هاله ای از ابهام بود.
با بازگشت عارف غلامی و روزبه چشمی به ترکیب اصلی، استقلال شاهد تغییراتی در ترکیبش خواهد بود.
در جریان پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار، یک اتفاق ویژه برای هافبک استقلال رقم خورد.
هافبک استقلال می‌گوید در نیمه اول روی او در محوطه جریمه خطای پنالتی رخ داده است.
امیر حیدری با اشاره به اینکه در این رزمایش برای اولین بار این موشک را رونمایی کردیم و هدف خودش را به صورت دقیق و نقطه زن نقطه زنی کردیم، گفت: موشک دیگر داریم به نام فجر ۵ که از خانواده موشک‌های هوشمند و نقطه زن است که باز هم اخیراً نیروی زمینی از آن بهره‌مند است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، پهپاد آرش ۲ را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفته است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: پهپاد آرش۲ قابلیت‌های منحصر به فردی داشته و امکان بازیابی چندباره تا برخورد به هدف را دارد، این پهپاد را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: پهپاد آرش۲ قابلیت‌های منحصر به فردی داشته و امکان بازیابی چندباره تا برخورد به هدف را دارد، این پهپاد را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.
آرش رضاوند سرانجام با استقلال ماند و تمدید کرد
در مقاله‌ای که اخیرا در Nature Communications منتشر شده است، تیمی از محققین گروه مهندسی زیست پزشکی نشان دادند که چگونه می‌توان لایه فلزی نازک یک CD را از پلاستیک سخت جدا کرده و آن را به حسگر‌هایی تبدیل کرد که بر فعالیت‌های الکتریکی قلب، ماهیچه، لاکتات، گلوکز، PH و سطح اکسیژن نظارت ‌می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ