ردمی امروز از تبلت مقرون‌به‌صرفه و خوش‌قیمتی به نام پد SE پرده برداشت که از یک باتری غول‌پیکر ۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ردمی روی این تبلت نمایشگری ۱۱ اینچی با پنل LCD، رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را قرار داده است. حداکثر روشنایی این صفحه‌نمایش به ۴۰۰ نیت می‌رسد و نسبت کنتراست آن ۱۵۰۰:۱ است. این تبلت از مرجع TUV Rheinland تأیید کنترل انتشار نور آبی هم دارد.
دولت هندوستان اعلام کرد برای واردات تبلت، لپ تاپ و رایانه های شخصی از این پس به مجوز نیاز است.
شرکت لنوو از جدیدترین تبلت بازی رایانشی خود به نام «لژیونY700(۲۰۲۳)» رونمایی کرد.
به گفته رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران، تامین ارز و افزایش عرضه و همچنین کاهش نرخ ارز، باعث کاهش شش تا هفت درصدی قیمت انواع لپ تاپ، تبلت و پرینتر در هفته‌های اخیر شده است.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است محصولات دانش‌بنیان را برای کمک به نابینایان طراحی و تجاری‌سازی کند.
سبزی: رای جمع کردن با تبلت و هدیه در شأن مجلس انقلابی نیست.
ظاهراً تبلت MatePad Air با مشخصات فنی چشمگیر و طراحی زیبا قصد دارد کاربران جوان را هدف قرار دهد.
براساس خبر‌های فاش‌شده و غیررسمی، به‌نظر می‌رسد تبلت تاشوی سامسونگ با نام احتمالی گلکسی زد تب نمایشگری بسیار بزرگ‌تر از نمایشگر ۷.۶ اینچی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ این شرکت داشته باشد.
به گفته پوتنزا، وقتی محققان دور اول داده‌های کودکان ۹ و ۱۰ ساله را بررسی کردند، به رابطه بین میزان بالای استفاده از صفحه نمایش و اختلالات خلقی و همچنین رفتار‌های «برونی‌سازی» مانند پرخاشگری و نظم پی بردند.
وزارت صمت در مکاتبه ای با بانک مرکزی، ۵ پیشنهاد جدید خود مبنی بر تنظیم بازار تلفن همراه و تبلت را اعلام کرد.
تبلت‌های سامسونگ به تراشه‌های قدرتمند، نمایشگرهای باکیفیت و قابلیت‌های نرم‌افزاری متعددی مجهز شده‌اند، بنابراین سامسونگ می‌خواهد با یک ویژگی جدید به تکامل آن‌ها کمک کند: مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار
تبلت لنوو Tab P۱۱ Pro از یک صفحه نمایش OLED با اندازه ۱۱.۵ اینچ استفاده می‌کند که وضوح فوق العاده بالایی دارد و برای یادداشت برداری و یا مدل سازی عالی است. این تبلت به پردازنده Snapdragon ۷۳۰G مجهز شده و دارای حداکثر رم ۶ گیگ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، همچنین قابلیت پشتیبانی از قلم و صفحه کلید را نیز دارد و تنها نقطه ضعف آن نرخ رفرش ۶۰ هرتزی است.
شرکت لنوو از تبلت Tab P۱۱ ۵G در هند رونمایی کرده است. این تبلت مجهز به فناوری ۵G ، باتری ۷۷۰۰ میلی آمپری و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی است.
سامسونگ در نمایشگاه ۲۰۲۳ یک تبلت جدید FlexHybrid را به نمایش گذاشت - این تبلت دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است که می‌تواند تا شود و کشیده شود. در ابتدا، دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳ است و اگر سمت راست را فشار دهید، ۱۲.۴ اینچ (۱۶:۱۰) دریافت خواهید کرد.
شواهد حکایت از آن دارد که به سبب سخت‌گیری در واردات تبلت و پروسه طولانی ثبت تا ورود تبلت به کشور، واردکنندگان اقبالی به جهت واردات رسمی این محصول به کشور ندارند.
تبلت جدید Galaxy Tab A۷ Lite Kids Edition به یک صفحه نمایش ۸.۷ اینچی، قاب مقاوم و اپلیکیشن کنترل والدین Samsung Kids مجهز شده است.
تبلت هوآوی میت پد C۵e به پردازنده ردازنده Kirin ۷۱۰، پردازنده گرافیکی Mali G۵۱، چهار گیگابایت رم و۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است.
تبلت شیائومی پد ۵ پرو ۱۲.۴ با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود.
رگولاتورهای کمیسیون اتحادیه اروپا پیش نویس لایحه ای ارائه کرده اند تا  موبایل ها و تبلت هایی که در این منطقه فروخته می شوند ۱۵ قطعه یدکی را به مدت حداقل ۵ سال برای کاربران فراهم کنند.
تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو ۴ پرو سامسونگ رسما معرفی شد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام و یک باتری ۷۶۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض پشتیبانی می‌کند.
پس از عرضه در چین، آنر سرانجام گوشی هوشمند Honor 70 5G را به همراه گوشی X8 5G و تبلت آنر پد ۸ در بریتانیا عرضه کرد. در ادامه به بررسی مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه این سه دستگاه جدید می‌پردازیم.
تبلت جدید TCL Tab 10 5G یک تبلت ارزان قیمت است که با تبلت گلکسی A7 Lite در یک رده قرار می‌گیرد. این تبلت با یک صفحه نمایش بزرگتر، باتری بزرگتر و قیمت پایین تری نسبت به تبلت قدیمی گلکسی A7 Lite سامسونگ ارائه می‌شود.
تبلت گلکسی تب اکتیو ۴ پرو سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 778G، چهار گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 642L عرضه خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی گفت: اهدای تبلت در راستای اجرای تفاهمنامه برنامه مشترک سازمان بهزیستی با صندوق حمایت از کودکان ملل متحد (یونیسف) صورت پذیرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ