محمد ربیعی می‌گوید از اشتباهات داوری به ستوه آمده و اگر باشگاه در این خصوص از حقش دفاع نکند نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پاری‌سن‎ژرمن کیلیان امباپه را تهدید کرده اگر قراردادش را تمدید نکند در فصل جدید حتی یک دقیقه هم بازی نخواهد کرد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با گلایه از مشکلات مالی تیمش اعلام کرد که چاره‌ای جز رعایت سقف قرارداد ندارند.
عثمان دمبله به مدیران بارسا گفته بود که اگر پی‌اس‌جی بند فسخ او را فعال کند، بخشی از 25 میلیون یوروی دریافتی را به باشگاه خواهد داد.
استقلال اگر چه در نقل و انتقالات و در جذب بازیکن تا به این جای کار موفق نبوده است اما اخبار جنجالی نقل و انتقالات مربوط به این باشگاه بوده است.
اگر شکایت باشگاه ختافه از رئال مادرید مورد قبول واقع شود این باشگاه از خطر سقوط نجات پیدا می‌کند و در مقابل رئال رده دوم جدول را از دست می‌دهد.
فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم و فوتبال ایتالیا، درباره آینده ژوزه مورینیو در این تیم صحبت کرده و می‌گوید باید مانع از جدایی آقای خاص از جالوروسی شد.
عارف غلامی می گوید که این باشگاه نزدیک به یک سال است تبلیغ اسپانسری را می کند که پرداختی به باشگاه نداشته است.
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید از همان روز اول کارش اعلام کرده نمی‌تواند پول استراماچونی را بدهد.
سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: اگر سازمان لیگ به تعهدات مالی خودش بابت تبلیغات محیطی عمل نکند و به نساجی پرداختی نداشته باشد، اجازه حضور تبلیغات محیطی را نخواهم داد.
رفتار ریکاردو ساپینتو در جدال مقابل مس کرمان با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد.
باشگاه سایپا با انتشار بیانیه‌ای خواستار رعایت عدالت از سوی کمیته داوران در لیگ یک شد.
ریو فردیناند معتقد است بارسلونا پس از آرسنال بهترین باشگاه برای مارتین اودگارد است و اگر باشگاه کاتالان پیشنهاد بدهد، حفظ ستاره نروژی دشوار خواهد بود.
چلسی قصد دارد یک بار دیگر برای جذب انزو فرناندز از باشگاه بنفیکا تلاش کند ولی در صورت ناکام ماندن این تلاش، آبی‌های لندن یک ستاره دیگر آرژانتینی را هدف خواهند گرفت.
سرمربی چلسی ابراز اطمینان کرد که از حمایت کامل مالکان باشگاه بعد از نتایج ضعیف اخیر برخوردار است.
رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره رویارویی دو ستاره این تیم در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهارنظر کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه فقط یک ریال در حساب این باشگاه موجودی بوده است، گفت: مصطفی آجورلو در استقلال حداقل ۲۵۰ میلیارد بیشتر از آنچه که حق داشته استفاده کرده است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور شایعه مذاکره مسئولان این باشگاه با ساکت الهامی را تکذیب کرد.
باشگاه مس سونگون با ارسال نامه ای به سازمان فوتسال، اعتراض خود به داوری بازی با گیتی پسند را اعلام کرد.
اگر مهاجم استقلال مسافر جام جهانی شود، دوباره این باشگاه با باشگاه پرتغالی داستان جدیدی را رقم خواهد زد!
مدیر ورزشی باشگاه نیس می گوید که اگر دلیل دعوای خودش و گریستوف گالتیه، مربی جدید پی اس جی، را بیان کند، دیگر هیچ باشگاهی با او قرارداد همکاری امضا نمی کند.
اگر هم طارمی پای برگه قرارداد جدید با پورتو را امضا بزند، احتمالاً به شرط فروش خواهد بود تا سودی هم نصیب باشگاه پرتغالی شود. اگر هم طارمی قرارداد خود را تمدید نکند، در نقل و انتقالات زمستان امسال یا تابستان سال بعد می‌تواند جدا شود و البته باشگاه جدید مبلغی را برای دریافت رضایتنامه به پورتو بدهد.
بیرجند- پایگاه قهرمانی در شهرستان بیرجند از سال ۸۸ برای بهبود ورزش قهرمانی افتتاح شد ولی اکنون بیشتر به باشگاه خصوصی تبدیل شده و گلایه قهرمانان را به همراه داشته است.
مالک باشگاه نساجی مازندران نسبت به اشتباهات داوری علیه تیمش واکنش نشان داد.
سرخیو آگوئرو از باشگاه سابق خود منچسترسیتی به دلیل سیاست‌های نقل و انتقالاتی‌اش انتقاد کرد و درباره احتمال بازگشت به فوتبال توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ