اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال می گوید فدراسیون به وعده هایش در خصوص پرداخت حق و حقوق او عمل نکرده است.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: اگر قرار است بهترین نتایج را کسب کنیم نباید به رقبا توجهی داشت و فقط برای کسب پیروزی به میدان برویم.
مربی تیم ملی والیبال ایران پس از قبول شکست مقابل کوبا، گفت: هیچکس از اعضای تیم ایران کم نگذاشت.
اشپورت بیلد فاش کرد، بازی با ژاپن و فرانسه در ماه سپتامبر آخرین فرصت هانسی فلیک است و اگر نتیجه خوبی نگیرد، اخراج خواهد شد.
مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان بعد از باخت این تیم مقابل ایران گفت: قول می دهم اگر دوباره با ایران روبرو شویم، این بار بازی کاملا متفاوتی انجام خواهیم داد.
طبق ادعای آاس، اسپانیایی ها ممکن است به زودی مربی تیم ملی خود را تغیر دهند.
مربی پیکان مواردی را می شمارد و می گوید اگر آن ها نبود رتبه بهتری کسب می کردند.
مربی هوادار معتقد است اگر برای رتبه‌های مختلف پاداش در نظر بگیرند،رقابت در میانه جدول هم تا هفته آخر ادامه خواهد داشت.
مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر حضورم در تیم ملی کمک کننده باشد، حتی حاضرم یک ساعت به اردوی تیم ملی بیایم و بروم!
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
چیزی که از ساپینتو می‌بینیم اگر بتواند قدری آرام‌تر به کارش ادامه دهد، کاراکتر سرمربیگری در باشگاه استقلال را دارد.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که اگر بخواهید ما را تخریب کنید، در واقع قوی‌ترمان می‌کنید، گفت: فراز و نشیب بازیکن در طول فصل طبیعی است اما ما می خواهیم برنده بازی با ملوان باشیم.
کاپیتان پیشین تیم ملی ایران معتقد است اگر مربی دیگری روی نیمکت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌نشست، ملی‌پوشان کشورمان نتیجه بهتری نمی‌گرفتند.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دوستان اگر به خاطر اختلاف با استکی به دنبال مربی خارجی هستند این هزینه را روی دست مملکت نگذارند.
وی درمورد اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص خواهد شد و حرف و حدیث‌های مطرح شده نسبت به انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی، گفت: همه این مجموعه‌ها گزینه تیم ملی هستند. اگر بخواهیم مربی داخلی انتخاب کنیم، واقعیت همین گزینه‌هایی هستند که نام‌شان مطرح شده است. در شرایطی فعلی هر کدام هم به تیم ملی بیایند، ایثار می‌کنند.
مربی تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید در روزهای گذشته چیزی که شائبه‌ها درباره بازیکنان نفت مسجدسلیمان را تایید کند، ندیده‌اند.
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: اگر بازی مقابل استرالیا با برد تیم ایران همراه شود به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی آسیا صعود می‌کنیم و جهانی خواهیم شد.
لوئیس فن‌خال، مربی تیم ملی هلند، معتقد است با کمی شانس می توانند به مراحل بالای جام جهانی برسند.
مربی پیکان با وجود ناراحتی شدید از تصمیمات داوری در دو بازی گذشته، این اتفاقات را کاملا سهوی دانست.
من اگر صدایم را برای بازیکن بالا برده‌ام در جهتی بوده که به او هشدار داده‌ام که نباید این حرکات را می‌کردی...
من اگر صدایم را برای بازیکن بالا برده‌ام در جهتی بوده که به او هشدار داده‌ام که نباید این حرکات را می‌کردی...
من اگر صدایم را برای بازیکن بالا برده‌ام در جهتی بوده که به او هشدار داده‌ام که نباید این حرکات را می‌کردی...
با توجه به نگاه دولت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی، می‌توان حدس زد که به‌زودی سکان هدایت این تیم به دست یک مربی ایرانی سپرده شود؛ اما چه کسی در‌این‌باره باید تصمیم بگیرد؟ فدراسیون فوتبال؟ اگر چنین است، چرا قریب به پنج سال است فقط اسم چند نفر خاص، فارغ از شو یا واقعی‌بودن، مطرح می‌شود و مربی جدید دیگری وارد این چرخه نمی‌شود؟
میرشاد ماجدی با اعلام اینکه انتخابات امروز قانونی بود تاکید کرد که حتی اگر مربی دیگری برای تیم ملی بیاورند امضای او پای قراردادش نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ