عضو شورای شهر تهران گفت: تجهیزات کنترل شهری برای صیانت از مردم است و ازبین بردن این زیرساخت به معنای ایجاد فرصت برای دشمنان قسم خورده کشور و از بین بردن امنیت شهر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع روسیه امروز با هشدار درباره «مقابله مسکو با مهمات خوشه‌ای آمریکایی» درباره ضدحمله کی‌یف تأکید کرد: ۲۱ هواپیما، ۵ بالگرد و ۳۶ هزار نظامی اوکراین تا کنون ازبین رفته‌اند.
وزیر دادگستری گفت: سازمان ثبت برای اجرای دقیق قانون حدنگاری با موانع و کمبود امکاناتی مواجه است که در لایحه هفتم توسعه به پیشنهاد قوه قضائیه این ایرادات ازبین رفته است.
معاون شورای امنیت روسیه بر این باور است که وقوع جنگ اتمی نه تنها ممکن، بلکه کاملا محتمل است.
این تصاویر لولای جدید گلکسی زد فولد ۵ را به نمایش می‌گذارند که باعث ازبین‌رفتن شکاف دستگاه در هنگام بسته‌بودن آن می‌شود.
ناهماهنگی دستگاه‌های دولتی اینبار در حوزه ورزش، هزاران میلیارد تومان سرمایه مردم را ازبین برده و هیچ اثری از پول سهام هواداران که تحویل مدیران منتخب دولت شده، نیست...
در وضعیت جدید و نقش روسیه و چین: بازگشت غرب به برجام ناممکن خواهد بود؛ برجام به لحاظ تکنیکی و زمانی قابلیت دوام ندارد؛ امید باقیمانده در جعبه پاندورا ازبین رفته است؛ و این هم که آمریکا دیپلماسی را تنها راه‌حل مساله هسته‌ای میداند، چیزی جز مذاکره «مستقیم و جامع» با ایران نیست.
پروین: تیم یحیی عالی است، ازین بهتر مگه میشه؟
محمدرضا مدرس خیابانی گفت: صنعت کشتیرانی در دنیا براساس تسهیلات کارمی‌کند اما ما ازاین تسهیلات بی‌بهره هستیم وامیدواریم با کمک دولت،بخشی از نیازها را از راه تسهیلات حل کنیم.
تیم ملی پارادوومیدانی در شرایطی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کند که می‌تواند ازاین رویداد به عنوان نخستین فرصت برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس استفاده کند.
تیم ملی پارادوومیدانی در شرایطی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کند که می‌تواند ازاین رویداد به عنوان نخستین فرصت برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس استفاده کند.
عضو شورای شهر تهران گفت:ساخت برج‌ها در اطراف باغ گیاه‌شناسی منجر به کاهش سفره زیر زمین، ازبین رفتن بافت باغ، بروز آلودگی و مشکل در حفظ گونه‌های در معرض انقراض می‌شود.
منابع یمنی اعلام کردند که در دو انفجار جداگانه در ایست بازرسی یکی از شهرهای یمن ۱۵ نفر از نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن کشته و زخمی شدند.
رفتارنادرست بشر تنوع زیستی را ازبین برده درحالی که دریک قاشق غذاخوری خاک زاینده بیش ازموجودات کره زمین،موجود زنده وجوددارد.گسترش بیابانها درکشور اصلاح الگوی کشت را برای ایران ضروری کرده است.
چهار مزدور اماراتی بر اثر انفجار مین کار گذاشته شده توسط تروریست های القاعده در استان ابین در جنوب یمن کشته شدند.
چهار مزدور اماراتی بر اثر انفجار مین کار گذاشته شده توسط تروریست های القاعده در استان ابین در جنوب یمن کشته شدند.
مدیرعامل استقلال در اولین اقدام پس از معارفه در کمپ ناصر حجازی حضور یافت و ازاین مجموعه بازدید کرد.
فیلمی جدید از «پیروز» توله یوز ایرانی را مشاهده می‌کنید؛ پیش ازین در فضای مجازی شایعه سرقت او مطرح شده بود.
برابر قانون در ارتکاب یک‌سری از جرائم آن هم زمانی که دلایل کافی وجود داشته باشد، برای متهم قرار بازداشت موقت اختیاری صادر می‌شود. یک گروه جرائمی هستند که مجازات قانونی آن اعدام، رجم، صلب و قطع عضو باشد؛ گروه دیگر جرائم عمدی هستند که حداقل مجازات قانونی آن‌ها سه سال حبس باشد، همچنین صدور قرار بازداشت موقت در مواردی که آزادبودن متهم موجب ازبین‌رفتن آثار و دلایل جرم شود یا تبانی با متهمان دیگر و مطلعان را ایجاد کند، در اختیار دادگاه خواهد بود.
به نظر می رسد ازاین پس مهدی مهدوی کیا را در قامت سرمربی تیم امید در فوتبال ایران نخواهیم دید و حضور او در تیم امید همانند فرهاد مجیدی کوتاه مدت بود.
منابع یمنی از کشته شدن ۶ عنصر وابسته به القاعده در استان ابین در جنوب یمن خبر دادند.
سمیرا مرادی، متخصص تغذیه عنوان کرد: فراموش نکنید که وضعیت پوست فقط به خوراکی‌هایی که می‌خورید مربوط نیست و نوشیدنی‌ها نیز روی آن تأثیر می‌گذارند، حتماً میزان توصیه‌شده دو لیتر آب در روز را مصرف کنید و با آبرسانی به پوست و هیدراته نگه داشتن بدن‌تان، آن لکه‌های کبود آزاردهنده را ازبین ببرید.
با گذشت چند روز از سیل هشتم مرداد ماه در ارتفاعات چالوس و فرو کش کردن سیلاب آثار تخریب این سیل ویرانگر که در نوع خود کم نظیر بوده است بیشتر خود را نشان می‌دهد؛ بناهایی که در حاشیه رودخانه ساخته شدند و درختانی که براثر سیل ریشه کن شده و تاسیساتی که ازبین رفت از جمله آثار این سیل تابستانی بوده است . به گفته مسوولان سیل اخیر چهار برابر بیشتر از بزرگترین سیل ثبت شده چندسال اخیر بوده است.
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز اعلام کرد که تحریم هایی را علیه چند شرکت و یک کِشتی به بهانه ارتباط با ایران وضع کرده است.
پیش ازین در ماه‌های پایانی سال گذشته نیز دبیرکل فدراسیون در اقدامی خودسرانه، غیرقانونی بودن دو سرپرست نایب رئیسی فدراسیون در جلسه عزل موقت عزیزی‌خادم از ریاست را از فیفا استعلام کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ