اصفهان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: کوچ زودرس بهاره عشایر سبب از بین رفتن پوشش گیاهی مراتع استان اصفهان شده و لازم است برای این معضل با خرد جمعی چاره اندیشی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«اصفهان در حدیث دیگران» عنوان مجموعه کتاب هایی با مضمون روایت سفر جهانگردان به اصفهان است یکی از این کتابها با عنوان میراث کوچ شاهانه درباره منطقه جلفاست که درجلد هفتم به آن پرداخته شده است.
تیم پرسپولیس چهارمین بازی دوستانه خود را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
ماجرای کوچ ارامنه به جلفای اصفهان به قلم جهانگردان، سیاستمداران و سفرای کشورهای خارجی نگاشته شده است آنها نظرات جالبی درباره این محله و مردمش داشتند.
سپهر سلیمی فعال محیط زیست می‌گوید مجموعه‌ای از عوامل باعث به وجود آمدن این شرایط شده است که در درجه اول می‌توان به نبود نظارت اشاره کرد: «قاچاق حیوانات وحشی با چنین گستردگی و سازمان‌یافتگی به نظر می‌رسد عملا رها شده است. متولی این وضعیت هم سازمان محیط زیست است و این سازمان هم یا توان مقابله با این نوع قاچاق را ندارد یا انگیزه‌ای ندارد یا اینکه ممکن است دست‌هایی در کار باشد که به نظر می‌آید از قاچاق منتفع می‌شوند. برای مبارزه با چنین پدیده‌ای باید نظارت و مبارزه خیلی قوی باشد.»
شش بازیکن تاثیرگذار در صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر، در تصمیمی عجیب این تیم را به مقصد مس کرمان ترک کردند تا فصل آینده نیز در لیگ یک حضور داشته باشند.
صفحه اینستاگرامی باشگاه اینترمیامی آمریکا با استقبال گسترده طرفداران لیونل مسی مواجه شده است.
با پایان بازی های لیگ برتر حالا ناظران انضباطی به بازی های لیگ یک کوچ می کنند تا همه چیز را در هفته پایانی این مسابقات رصد کنند.
پویا ایدنی دومین شطرنج‌باز مرد تیم ملی ایران است که بعداز علیرضا فیروزجا نابغه شطرنج ایران به فرانسه مهاجرت می‌کند.
طبق برنامه اعلام شده از سوی دولت ۱۵ شهریور مالیات خانه های خالی اجرایی خواهد شد در صورتی این خانه های نمی تواند مشکل مستاجران را برطرف کند.
در بازی نساجی و پیکان هم شاهد لیزراندازی به بازیکنان میهمان بودیم.
با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی، مستاجران نگران از قیمت گذاری ها برای اجاره بها هستند.
با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی مستاجران نگران از قیمت گذاری ها برای اجاره بها هستند.
بازی های حساس هفته سی ام لیگ یک توسط داوران لیگ برتری قضاوت خواهد شد.
بسیاری در روز‌های اخیر پرسیده‌اند که چگونه آثار تاریخی ایران از کشور خارج می‌شود و برای جلوگیری از آن، چه باید کرد. یک باستان‌شناس این موضوع را متوجه همه می‌داند و پیشنهادش، تقویت یگان حفاظت میراث فرهنگی و البته ایجاد سپاه میراث فرهنگی است. سپاهی که متشکل از فارغ‌التحصیلان رشته باستان‌شناسی، مرمت و حفاظت باشد.
ایجاد فرصت اشتغال و درآمدزایی برای فروشندگان امسال با آماده‌سازی فضایی در قالب بازارچه فراهم شده است. این بازارچه در خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، تقاطع ذوالفقاری قرار دارد و با سازه سبک فلزی ساخته شده است.
مدیر رصدخانه مهاجرت گفت: مهاجرت امروز ایرانی‌ها که طیفی از نیروی انسانی حوزه فناوری تا قالیباف و کشاورز و ورزشکاران را شامل شده است، نشان از وضعیت مهاجرت توده‌وار ایرانیان دارد؛ در سطح کلان مدیریتی هم از نظر عوامل رانشی و چشم‌انداز جاذبه سرزمینی در وضعیت بدی قرار داریم و از سویی هم با دستمزد‌های پیشنهادی از سوی کشور‌های مقصد، در وضعیت دشوارِ دوطرفه‌ایم.
اصفهان- مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان گفت: لازم است برای رصد، کنترل و ارزیابی اجرای طرح مدیریت کوچ استان قرارگاه تشکیل شود.
محتوای پیامک‌های ارسال شده به‌گونه‌ای است که شهروندان از روی کنجکاوی لینک ارسال شده در پیامک را لمس می‌کنند. به این ترتیب فرایند فیشینگ با وارد شدن به یک سایت جعلی آغاز می‌شود.
بازیکنان تیم هاتای اسپور بعد از زمین لرزه مهیب، به استانبول کوچ کردند.
جدایی خالد شفیعی از باشوندارا کینگز بنگلادش قطعی شد و این بازیکن به دنبال انتخاب تیم جدیدش است.
یک مقام محلی در استان دهوک واقع در شمال عراق تاکید کرد که حملات بی امان ترکیه باعث کوچ اجباری و جمعی کشاورزان از برخی مناطق این استان شده است.
سامان، به همراه همسرش فاطمه اله‌یاری و دو فرزندش محمدرضا و امیرعطا رفتند که زندگی جدید و تازه‌ای را در کشور دیگر آغاز کنند. با کلی هدف و آرزو کوچ کردند. آخرین بار با خانواده هایشان تماس گرفتند. خبر دادند که قرار است سوار قایق شوند. اما رفتند و هرگز بازنگشتند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد باتوجه به افزایش تقاضا مجرد‌ها برای سکونت در اتاق‌های مجردی، تعداد این خوابگاه‌ها در شهر روزبه‌روز بیشتر از پیش می‌شود. شمال و جنوب‌شهر هم فرقی نمی‌کند؛ از ظفر، تجریش و جردن گرفته تا میدان انقلاب، مولوی و پامنار با موقعیت‌های دسترسی و امکانات مختلف.
پس از حملات اخیر ترکیه به شمال عراق، مهاجرت دسته جمعی در بیش از ۳۵ روستای مرزی استان دهوک ، گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ