معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه غفلت از نیروی انسانی باعث ضرر و زیان است، تاکید کرد: آموزش در مناطق محروم باید جدی گرفته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۵۵۰ باب مدرسه در مناطق کم‌ برخوردار استان اصفهان در دستور کار ویژه طرح شهید عجمیان است و بهسازی و شاداب‌سازی خواهند شد.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک: مشکل مردودی بیشتر در مناطقی که دو زبانه هستند مشاهده می‌شود و اتفاقا قانون گذار در سند تحول بنیادین آموزش به این مسئله فکر کرده و پیش‌بینی‌هایی داشته است که دوره پیش دبستانی در مناطق دو زبانه با حمایت دولت برگزار شود. منتها محدودیت اعتبارات مانع از این می‌شود که بتوانیم همه کودکان را در این مناطق پوشش دهیم.
در سال تحصیلی ۱٤۰۳-۱٤۰۲ مدرسان آموزش خانواده با توجه به مدرک، رشته تحصیلی علاقه و تجربه در گروه‌های پنجگانه ساماندهی می‌شوند.
اصفهان- مسئول دبیرخانه شهر دوستدار سالمند در شهر اصفهان از برنامه‌ریزی برای ارائه آموزش‌های دوران سالمندی در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۲ خبرداد.‌
وزیر آموزش و پرورش گفت: توجه به زیست‌بوم مناطق مختلف و ساخت مدارس هر منطقه با توجه به همان زیست حائز اهمیت است.
معاون اول رئیس جمهور علی رغم تاکید بر ضرورت تامین مسکن و ارائه خدمات آموزشی، حمایتی و درمانی در مناطق و محلات کم برخوردار گفت: آینده و پیشرفت کشور بستگی به آینده سازان در مناطق محروم دارد.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به علت بارش برف مدارس مقطع ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ پایتخت امروز چهارشنبه غیرحضوری است.
اصفهان- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر و ۲۶ عدد چاپگر در بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری مناطق محروم استان اصفهان خبر داد.
آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران ، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد
آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد.
به گفته مطهری، در بخش مرکزی خوی مدارس مناطق شهری در صورتی که مکان اسکان اضطراری و اردوگاه زلزله‌زدگان باشند یا بر اثر زلزله تخریب شده و یا آسیب دیده‌اند، غیر حضوری و آموزش از طریق شبکه شاد و در غیر این صورت آموزش حضوری است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: ٢١ پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در مناطق محروم ایجاد شده است.
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، فیلم‌های آموزشی مربوط به اشتغال را تولید و در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد.
نمایندگان مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی مبنی بر خدمت پزشکان در مناطق محروم موافقت کردند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید تمامی صلاحیت‌های معلمی را داشته باشند که این کار از طریق آزمون جامع و سایر روش‌ها به دست می‌آید.
مسئول قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی گفت: مرحله اول توزیع نوشت افزار تا پایان مهر اجرایی خواهد شد و در طول سال نیز این توزیع به صورت برنامه ریزی شده ادامه خواهد داشت.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با بیان اینکه سهم مناطق محروم در کنکور با تأثیر قطعی معدل افزایش می‌یابد، گفت: رتبه‌های یک تا ۱۰ کنکور امسال، هیچکدام در دروس خودشان در امتحانات نهایی، نمره ۲۰ کسب نکرده بودند و در بعضی از دروس که در کنکورشان تأثیر نداشت، نمره در حد دانش‌آموز متوسط کسب کرده بودند.
معاون اجتماعی و امور فرهنگی سازمان بهزیستی، از اجرایی شدن آموزش رایگان هنر در مناطق محروم با قابلیت اشتغال و کسب درآمد، خبر داد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۶۷ هزار نفر از کادر درمان تبدیل وضعیت شده اند. مجوز استخدام دو هزار بهورز صادر شد.
مدیرعامل بنیاد علوی گفت: بنیاد علوی، برای آموزش تکنولوژی به واحدهای تولیدی کمک می‌کند؛ باید مهارت بیشتری پیدا کنند و در کنارش باید خودشان هم پشتکار لازم را داشته باشند.
مسئول قرارگاه جهادی حوزه‌های علمیه گفت: ۴۰۰ نفر از طلاب ایرانی و غیرایرانی برای ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و تبلیغی و آموزشی پزشکی و دندانپزشکی به منطقه بند پی شرقی اعزام شدند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ