منابع الجزایری به اخبار مربوط به تعویق نشست سران عرب واکنش نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن به شدت بیانیه سران اتحادیه عرب را مورد انتقاد قرار داد.
ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای در این ارتباط گفت: انتظار می‌رفت اتحادیه عرب با اجتناب از طرح برخی ادعا‌های تکراری و ملال آور در قطعنامه‌های خود، گامی مثبت و سازنده در جهت تحکیم صلح و ثبات و تقویت همگرایی منطقه‌ای بردارد.
نشست سران عربی در جده با حضور بشار اسد و تاکید بر حمایت از ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق خود بدون ذکر نام روند عادی سازی روابط محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب قرار گرفت.
رژیم صهیونیستی به نشست اخیر سران اتحادیه عرب در جده عربستان که برای نخستین بار طی ۱۲ سال اخیر با مشارکت بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه برگزار شد، واکنش نشان داد.
ایسنا نوشت: در بیانیه جده آمده است: ما توجه عربستان نسبت به ایجاد شرایط مناسبی برای تحقق رشد اقتصادی در منطقه را ارج می‌نهیم.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل با حضور رئیس جمهور سوریه در جده عربستان شروع به کار کرد.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل شروع به کار کرد.
بشار اسد رییس جمهوری سوریه از سوی «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان برای شرکت در نشست سران اتحادیه عرب دعوت شده بود، امروز پنجشنبه وارد جده شده و مورد استقبال مقامات دولت ریاض قرار گرفت.
رئیس جمهور سوریه به طور رسمی از سوی پادشاه عربستان سعودی به نشست آتی سران اتحادیه عرب، دعوت شد.
دبیر کل اتحادیه عرب اعلام کرد که بشار اسد رئیس جمهور سوریه می تواند در نشست سران عرب شرکت کند.
منابع سعودی از عزم مقامات عربستانی برای دعوت رسمی از رئیس جمهور سوریه برای حضور در نشست آتی سران عرب در ریاض خبر می دهند.
در پی توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط میان دو کشور، منابع خبری اعلام کردند که عربستان قصد دارد از ایران دعوت کند تا به عنوان مهمان در نشست آتی سران عرب حضور داشته باشد.
سخنگوی «جنبش جامعه صلح» الجزایر گفت کشورش با خنثی کردن اصرار برخی از حاضران در نشست اخیر سران اتحادیه عرب برای محکومیت ایران، نقش کلیدی در تضمین موفقیت این نشست ایفا کرد.
شرکت کنندگان در سی و یکمین نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر در بیانیه خود بر حمایت از فلسطین تاکید کردند.
شرکت کنندگان در سی و یکمین نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر در بیانیه خود بر حمایت از فلسطین تاکید کردند.
ژست های عجیب و غریب رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.
الجزایر امروز سه‌شنبه یکم نوامبر میزبان نشست سران کشورهای عضو اتحادیه عرب است.
منابع وابسته به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس سطح مشارکت این کشورها را در نشست سران عرب در الجزایر اعلام کردند.
رئیس شواری عالی سیاسی یمن در پیامی سالروز انقلاب الجزایر را به عبدالمجید تبون رئیس جمهور این کشور تبریک گفت و خواستار این شد که مسئله فلسطین محور نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر باشد.
وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب به منظور زمینه سازی برای برگزاری نشست سران این اتحادیه در اوایل ماه نوامبر، امروز شنبه در الجزایر تشکیل جلسه دادند.
نخست وزیر عراق در دیدار با وزیر دادگستری الجزایر ابراز امیداواری کرد که سران عرب در نشست آتی خود، موضع یکپارچه در قبال مسئله فلسطین اتخاذ کنند.
وزیر دادگستری الجزایر و فرستاده عبدالمجید تبون رئیس جمهوری این کشور، امروز در دیدار با برهم صالح از وی برای حضور در نشست سران کشورهای عربی که نوامبر آتی برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آورد.
موضوع توافق هسته ای ایران از موضوعاتی است که در نشست پنج جانبه سران عرب در مصر مورد بررسی قرار می گیرد.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز دوشنبه برای شرکت در نشستی با حضور سران مصر، اردن، امارات و بحرین به قاهره سفر می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ