روسیه اعلام کرد که نشست سران دمشق و آنکارا برای عادی سازی روابط دو کشور پس از تهیه «نقشه راه» در دستور کار قرار خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور روسیه امروز و در حاشیه برگزاری دومین نشست سران روسیه- آفریقا در سن‌پترزبورگ با رؤسای جمهور زیمبابوه و اوگاندا دیدار کرد.
برخی رسانه‌ها آمریکایی با انتشار تصاویری ادعا کردند که فرمانده پیشین واگنر در نشست جاری سران روسیه- آفریقا در سن‌پیترزبورگ حضور دارد.
رؤسای جمهور مصر و آفریقای جنوبی برای شرکت در دومین نشست سران روسیه- آفریقا امروز وارد سن‌پترزبورگ شدند.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در حاشیه دومین نشست سران روسیه- آفریقا در سن‌پترزبورگ با نخست‌وزیر اتیوپی دیدار کرد.
وزیر خارجه برزیل اعلام کرد روسای جمهور روسیه و برزیل احتمالا در نشست آتی گروه «بریکس» در آفریقای جنوبی دیدار و درباره تحولات جهانی رایزنی خواهند کرد.
سران کشورهای گروه- ۷ امروز در نشست ویلینوس در بیانیه‌ای خصمانه در قبال مسکو اعلام کردند: دارایی‌های روسیه تا زمان پرداخت غرامت به اوکراین مسدود خواهد ماند.
نخست وزیر هند و رئیس جمهوران روسیه و چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
در نشست امروز سران اتحادیه اروپا با اعضای ناتو و مقامات اوکراین، پیرامون شورش اخیر گروه «واگنر» در روسیه صحبت شد.
سران چند کشور آفریقایی برای شرکت در نشست اقتصادی سنت‌پترزبورگ وارد روسیه شدند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز اعلام کرد: نشست سران آمریکا و آفریقا تهدیدی برای همکاری میان مسکو و آفریقا نیست.
مقامات اندونزی اعلام کردند وزیر خارجه روسیه که برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به این کشور سفر کرده، پس از ورود به جزیره بالی به بیمارستان منتقل شده است.
در بیانیه سران سه کشور در پایان نشست سوچی آمده است: روسیه، ارمنستان و آذربایجان بر تعهد خود به پایبندی به توافقات قبلی تاکید کردند.
رئیس‌ جمهور روسیه امروز و در در کنفرانس خبری نشست سران کشورهای مستقل مشترک المنافع اعلام کرد: درگیری بین نیروهای ناتو و ارتش روسیه به فاجعه منجر می‌شود.
رئیس جمهور روسیه با رد ادعای همتای فرانسوی خود علیه کشورش به سران ارمنستان و جمهوری آذربایجان پیشنهاد برگزاری نشست سه‌جانبه در خصوص مناقشات قره باغ را ارائه کرد.
دستیار رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی با اشاره به محور دیدار اردوغان با پوتین در ششمین نشست سران سیکا در کشور قزاقستان، گفت: رئیس جمهور روسیه در این نشست با امیر قطر هم دیدار می‌کند.
رئیس جمهور آمریکا امروز به سئوال خبرنگاری درباره دیدار احتمالی اش با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اندونزی پاسخ داد.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.
رئیس جمهور روسیه امروز در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در ازبکستان در دیدار با نخست وزیر هند گفت: برای پایان دادن سریعتر به درگیری‌ها در اوکراین هرکاری می‌کنیم.
رئیس جمهور روسیه امروز در دیدار با اردوغان در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر سمرقند واقع در ازبکستان گفت: توافقنامه احداث یک نیروگاه هسته‌ای در ترکیه را امضاء کردیم
رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر سمرقند واقع در ازبکستان دیدار کردند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد که رؤسای جمهور ایران و روسیه در حاشینه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند دیدار می کنند.
کاخ کرملین اعلام کرد رئیس‌جمهور چین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگ‌های با رئیس‌جمهور روسیه دیدار خواهد کرد.
رئیس جمهور ترکیه از تلاش آنکارا برای برگزاری نشستی بین روسای جمهور روسیه و اوکراین به منظور حل بحران بین دو کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ