اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهمیه المپیک پدیده تیراندازی ایران در اولین حضور جهانی
در سومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان باکو شرمینه چهل‌امیرانی در ماده تفنگ بادی صاحب سهمیه المپیک شد.
مسابقات کشتی جهانی 2023 به‌عنوان اولین مرحله از مسابقات گزینشی المپیک پاریس در مقایسه با دوره گذشته المپیک، درباره توزیع سهمیه با تغییراتی مواجه شده است.
تنیس روی میز ایران در حالی در بخش بانوان هم نماینده اعزامی به بازی‌های آسیایی دارد که تنها دختر المپیکی این رشته و کاپیتان تیم ملی بانوان مجاز به استفاده از سهمیه تخصیصی نیست.
دارنده برنز وزنه‌برداری آسیا اعلام کرد در مسیر المپیک پاریس کاری به اشخاص ندارد و تنها رقیب او وزنه‌ها و رکوردهای خودش هستند.
نخستین بانوی المپیکی رشته بدمینتون اظهار داشت: برای المپیک توکیو در 30 مسابقه شرکت کردم و اوگاندا آخرین مسابقات بین المللی من بود و از طریق رنکینگ سهمیه گرفتم.
رییس فدراسیون دوومیدانی معتقد است فرزانه فصیحی می تواند مسیر خود برای گرفتن سهمیه المپیک را از جام امام رضا آغاز کند.
اختلاف سنی من با بچه‌ها زیاد است. حالا در تیم تنها یکی، دو بازیکن 30 ساله داریم و میانگین سنی بقیه 24 - 20 سال است
لیست اولیه سهمیه‌های المپیک زمستانی جوانان ۲۰۲۴ توسط فدراسیون جهانی اسکی اعلام شد.
نجمه خدمتی معقتد است با عدم حضور تیم ملی تیراندازی در مسابقات جهانی هند شرایط برای کسب سهمیه المپیک بسیار سخت‌تر می‌شود.
در حالی که اکثر دوچرخه‌سواران خانه‌نشین هستند، یکی از رکابزنان دختر برای کسب سهمیه المپیک و مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود.
دختر تاریخ ساز وزنه‌برداری ایران گفت: رقابت برای گرفتن سهمیه المپیک خیلی سخت است اما نا امید نیستم.
دبیر فدراسیون اسکیت از اعزام تنها نماینده اسکیت برد به مسابقات کسب سهمیه المپیک در شارجه امارات خبر داد و گفت: امیدوارم در اولین حضور شرایط کسب سهمیه برای نماینده ایران فراهم شود.
فدراسیون جهانی تکواندو برخی شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
فدراسیون جهانی تکواندو برخی شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
فدراسیون جهانی تکواندو شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
ملی‌پوش شمشیربازی گفت: سابر به روزهای اوج برمی‌گردد، تمام برنامه ما این است که سهمیه تیمی المپیک را بگیریم.
ملی‌پوش شمشیربازی گفت: سابر دارد به روزهای اوج بر می‌گردد و تمام برنامه ما این است که سهمیه تیمی المپیک را بگیریم.
کمیته ملی المپیک باید برنامه خود را برای پرداخت پاداش به ورزشکارانی که صاحب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ می شوند، اعلام کند.
توانستم در این مسابقه با یک رکورد عالی راهی فینال بشم و در فینال هم با کسب رتبه پنجم، اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را کسب کنم
هانیه رستمیان نخستین سهمیه کاروان ایران و رشته تیراندازی در المپیک پاریس را به دست آورد.
مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ و اولین مسابقات توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۲۰ مهر تا ۳ آبان در قاهره مصر در حال برگزاری است.
ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: با توجه به عملکردی که در مصر داشتیم امید داریم در مسابقات بعدی سهمیه‌های ایران را برای المپیک پاریس کامل کنیم‌.
مربی تیم ملی جودو با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: حضور در مسابقات بین المللی خبر خوبی برای جودو ایران بود که در صورت برنامه ریزی دقیق کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ