سهمیه المپیک پدیده تیراندازی ایران در اولین حضور جهانی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات کشتی جهانی 2023 به‌عنوان اولین مرحله از مسابقات گزینشی المپیک پاریس در مقایسه با دوره گذشته المپیک، درباره توزیع سهمیه با تغییراتی مواجه شده است.
دارنده برنز وزنه‌برداری آسیا اعلام کرد در مسیر المپیک پاریس کاری به اشخاص ندارد و تنها رقیب او وزنه‌ها و رکوردهای خودش هستند.
سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت: میرمصطفی جوادی؛ وزنه‌برداری که حرف‌های زیادی برای گفتن در دسته 81 کیلوگرم داشت حالا می‌خواهد همه آن اتفاق‌های خوب را در دسته 89 کیلوگرم رقم بزند.
تاریخ برگزاری رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس مشخص شد.
رکورددار ۱۷ ساله ریکرو ایران که پس از حدود ۱۱ سال موفق شد رکورد این ماده را ارتقاء بخشد، گفت: امیدوار هستم در صورت حضور در بازی‌های آسیایی موفق عمل کنم و بتوانم سهمیه حضور در المپیک پاریس را نیز کسب کنم.
نخستین بانوی المپیکی رشته بدمینتون اظهار داشت: برای المپیک توکیو در 30 مسابقه شرکت کردم و اوگاندا آخرین مسابقات بین المللی من بود و از طریق رنکینگ سهمیه گرفتم.
اختلاف سنی من با بچه‌ها زیاد است. حالا در تیم تنها یکی، دو بازیکن 30 ساله داریم و میانگین سنی بقیه 24 - 20 سال است
لیست اولیه سهمیه‌های المپیک زمستانی جوانان ۲۰۲۴ توسط فدراسیون جهانی اسکی اعلام شد.
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: انتظار داریم تیم سابر در مسابقات کسب سهمیه المپیک بتواند جایگاه خود را به عنوان بهترین تیم آسیا حفظ کند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در سال ۱۴۰۲ بازیکنان خوبی را داریم که اغلب آنها مدعی کسب سهمیه المپیک هستند.
رئیس فدراسیون جودو گفت: شرایط تعلیق را به فرصت تبدیل کرده و کارهای زیربنایی خوبی انجام شد و بر همین اساس دو نماینده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهیم داشت.
دبیر فدراسیون اسکیت از اعزام تنها نماینده اسکیت برد به مسابقات کسب سهمیه المپیک در شارجه امارات خبر داد و گفت: امیدوارم در اولین حضور شرایط کسب سهمیه برای نماینده ایران فراهم شود.
فدراسیون جهانی تکواندو برخی شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
فدراسیون جهانی تکواندو برخی شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
فدراسیون جهانی تکواندو شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
وزنه برداران ایران در شرایطی برای کسب سهمیه کامل حضور در المپیک ۲۰۲۲ پاریس تلاش خود را در مسابقات جهانی آغاز خواهند کرد که یکی از امیدهای اصلی کسب سهمیه و مدال طلای این مسابقات غایب است.
ملی‌پوش شمشیربازی گفت: سابر به روزهای اوج برمی‌گردد، تمام برنامه ما این است که سهمیه تیمی المپیک را بگیریم.
ملی‌پوش شمشیربازی گفت: سابر دارد به روزهای اوج بر می‌گردد و تمام برنامه ما این است که سهمیه تیمی المپیک را بگیریم.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک گفت: راه من تازه آغاز شده و امیدوارم بتوانم به خوبی تمرین کنم و رکورد خود را تا المپیک پاریس ارتقا دهم.
سهمیه المپیک دختر ایرانی با تفنگ قرضی!
کمیته ملی المپیک باید برنامه خود را برای پرداخت پاداش به ورزشکارانی که صاحب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ می شوند، اعلام کند.
ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: با توجه به عملکردی که در مصر داشتیم امید داریم در مسابقات بعدی سهمیه‌های ایران را برای المپیک پاریس کامل کنیم‌.
رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه سال آینده رویدادهای زیادی پیش روی تیم ملی است، گفت: انتخابی المپیک یکی از این مسابقات است، رقابت‌هایی که کسب سهمیه از آن سخت است.
مربی تیم ملی جودو با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: حضور در مسابقات بین المللی خبر خوبی برای جودو ایران بود که در صورت برنامه ریزی دقیق کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ