به طور کلی به نظر می‌رسد که بازار تا فصل مجامع شرکت‌ها رفتار بهتری را نسبت به ۱۸ ماه گذشته از خود نشان دهد و می‌توان اعلام کرد که در صورت ثبات در قیمت‌های جهانی روند بازار در شرکت‌های صادراتی بسیار مثبت خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر ژاپن نیز در این دیدار با ابلاغ متقابل سلام‌های خود به رئیس‌جمهور کشورمان، مذاکرات سال گذشته خود با آقای رئیسی را مهم ارزیابی کرد و بر اهمیت مناسبات تهران و توکیو تاکید کرد.
وزیر خارجه تاجیکستان با ابلاغ سلام‌های «امامعلی رحمان» به رییس جمهور کشورمان، بر دعوت رسمی از آیت الله رییسی برای سفر دوجانبه به دوشنبه تاکید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که معترضین فرانسوی از سلاح‌هایی استفاده می کنند که غرب آنها را به کی‌یف داده است.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: به نظرم یکی از دلایل جدی مهاجرت، شیوع کرونا در سال‌های گذشته بوده و با عبور از این شرایط، در حال حاضر تصمیم افراد برای مهاجرت عملیاتی شده است.
سرپرست کاوش محوطه گبری مود شهرستان سربیشه سفال‌های به دست آمده از این محوطه را از لحاظ قدمت، سفال‌های شاخص دوران هخامنشی، اشکانی و ساسانی دانست.
اروپایی‌ها به‌طور خاص باید این پیام را به چین بدهند که مخالفت با هر نوع تحویل سلاح‌های کشنده از سوی چین به روسیه، موضع بینادینی برای اروپاست و فقط ادبیات دولت‌هایی نیست که از ایالات متحده خط می‌گیرند. باید مکررا بیان شود که جنگ در اوکراین، برای اروپا ماهیت وجودی دارد و ممانعت از مداخله چین دغدغه‌ای بنیادین برای اروپاست. با ورود به جنگ، چین اروپا را از دست خواهد داد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد از سهم‌های موجود در بازار سرمایه از بازارهای موازی خود عقب هستند و شاید یک سوم ارزش واقعی خود باشند. سهامداران باید دقت کرده و هر سهمی را خرید نکنند تا خاطرات منفی سال ۹۹ دوباره تکرار نشود.
جواد فلاحیان گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد از سهم‌های موجود در بازار سرمایه از بازارهای موازی خود عقب هستند و شاید یک سوم ارزش واقعی خود باشند.
ساسانی گفت: در صنایع بزرگ گزارش‌های ۹ ماهه خوبی را شاهد نبودیم و به همین علت سهامداران با احساس و هیجان و به صورت عجولانه در حال فروش سهم‌های خود هستند.
به عقیده کارشناسان با اعلام سیاست تثبیت نرخ ارز، موقتاً اقبال نسبت به سهام دلاری کاهش یافته و سمت سهام ریالی متقاضی بیشتری دارد، بدین ترتیب فعلا و روزهای آینده نبض مثبت بازار سرمایه در دست سهام‌های ریالی است.
به عقیده کارشناسان با اعلام سیاست تثبیت نرخ ارز، موقتاً اقبال نسبت به سهام دلاری کاهش یافته و سمت سهام ریالی متقاضی بیشتری دارد، بدین ترتیب فعلا و روزهای آینده نبض مثبت بازار سرمایه در دست سهام‌های ریالی است.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مجوز واگذاری بخشی از سهام‌های شرکت‌های تابعه شهرداری تهران جهت تسویه بدهی به بانک‌ها بررسی خواهد شد.
سلاح‌های هسته ای و مسئله «بازدارندگی» از جنگ جهانی دوم به بعد چه در حوزه بنیادی و چه در حوزه کاربردی مانعی در برابر تقابل قدرت‌های بزرگ بوده‌است، آیا در بحران اوکراین هم این اصل رعایت میشود؟
در هفته گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یک سلبریتی را به دلیل عدم افشای مبلغ تبلیغ برای یک رمزارز، ۱.۲۶ میلیون دلار جریمه کرد. در اردیبهشت ماه امسال نیز کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه فردی به خاطر فریبکاری در سیگنال‌دهی و عدم افشای برنامه‌های فروش سهام‌هایش اقامه دعوی صادر کرد.
این روزها در برخی مدارس شاهد اعتراض به حجاب هستیم. عدم اجرای سند تحول‌ بنیادین در سال‌های قبل و غفلت از تعلیم و تربیت چند ساحتی، موجب شده است تا برخی دانش آموزان شناختی از حجاب نداشته باشند.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت:به واسطه ادامه ریزش بازار سرمایه و کاهش نقدینگی بسیاری از پول‌های سرمایه گذاران جذب سهام‌های با ارزش کمتر می‌شود و احتمالا این سهم‌ها دیر یا زود با حباب قیمتی رو به رو خواهند شد.
به گفته یک کارشناس بازارسرمایه درصورتی که بازارسرمایه صعودی باشد حرکت نقدینگی از سهم‌های کوچک یا تک‌سهم‌ها آغاز شده و به سمت شرکت‌های بزرگ تسری خواهد یافت.
سیدی گفت: از منظر ارزش جایگزینی، اکثر سهم‌های بازار ارزنده هستند و قیمت فعلی بسیاری از سهم‌ها حتی به یک پنجم ارزش جایگزینی رسیده است. تقریبا کل بازار سرمایه نسبت به بازارهای جهانی ارزان بوده و بسیاری از سهم‌ها نیز نسبت به ارزش بازار سرمایه خودمان، ارزان هستند.
معامله گران بازار سهام همسو با آخرین نوسانات بازار ارز و سکه درحالی اخبار برجامی را پیگیری می‌کنند که در این بین سهم‌های به اصطلاح ریالی همچنان پر تقاضا است.
بورس تهران بر خلاف روند صعودی معاملات دیروز، امروز با غلبه عرضه بر تقاضای سهام همسو با واگذار شدن صف خریدهای ناپایدار در سهم‌های شاخص ساز بازار مواجه بود.
در نخستین ساعات معاملات امروز بازار سهام در حالی نماگرهای منتخب بورس یکدست سبزپوش شدند که اغلب سهم‌های تحت تأثیر از اخبار برجامی به صف خرید نشستند.
کمیته تعیین وضعیت متین کریم‌زاده را در پرونده شکایت شاهین بوشهر محکوم کرد.
یک دوقلوی برزیلی که از سر به یکدیگر متصل بودند با کمک جراحان مستقر در انگلیس به طور موفقیت آمیز از یکدیگر جدا شدند.
رسانه‌های آمریکایی بامداد امروز از کشته شدن ایمن الظواهری رهبر القاعده در این حمله خبر دادند و این خبر رسما توسط جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تایید شد.
در ۷ روز معاملاتی اخیر شاخص کل بازدهی کمتر از ۵ درصدی داشته است و در مطلب زیر بازدهی ۱۰۰ نماد با بیشترین بازدهی طی این مدت آورده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ