به گفته یک کارشناس بازارسرمایه درصورتی که بازارسرمایه صعودی باشد حرکت نقدینگی از سهم‌های کوچک یا تک‌سهم‌ها آغاز شده و به سمت شرکت‌های بزرگ تسری خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با افت ۲۵۰۰ به کار خود پایان داد تا در ادامه روند نزولی سنگین روزهای پیشین همچنان در مسیر نزولی و افت باقی بماند. در حال حاضر جو بازار سرمایه سنگین و منفی است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبریز به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبریز در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام کچاد به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد کچاد در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شتران به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شتران در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فارس در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام دارایکم به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد دارایکم در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پلاست به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد پلاست در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پلاست به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد پلاست در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام سکارون به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد سکارون در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام ستران به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد ستران در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وپویا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وپویا در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پشاهن به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد پشاهن در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام زاگرس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد زاگرس در روزهای آینده بورس است.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از تعیین تکلیف شدن سهام عدالت بیش از ۳ میلیون متوفی تا ۶ ماه آینده خبر داد.
در جلسه علنی روز شنبه (۱۴ اسفندماه)، نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف به پرداخت بدهی خود تا سقف یک میلیون و ۳۰۰ هزار میلیارد ریال از طریق واگذاری سهام کردند.
وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون در مجموع ۸۳۳۷۸ میلیارد تومان از طریق انتشار اوراق نقدی، حدود ۲۴ درصد از طریق بازار پول و ۷۶ درصد از طریق بازار سرمایه تامین مالی شده است.
امروز ۱۴ اسفند اطلاعیه‌های متعددی از سوی ناشران بورسی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از این آن‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. از جمله این اطلاعیه‌ها افزایش سرمایه سرخابی‌ها بود که در مطلب زیر به جزییات آن‌ها می‌پردازیم.
تصمیم به اخد مالیات از شرکت‌های اوره‌ساز در بودجه سال آینده کشور، یکی از موضوعاتی است که باعث نگرانی فعالان در این عرصه شده است چرا که این وضعیت می‌تواند به واحدهای تولیدی اوره آسیب جدی وارد و آنها را با توجه به بدهی‌های سنگین دولت و کاهش نقدینگی، با مشکلات جدی مواجه سازد.
مطابق با وعده‌های داده شده فردا یکشنبه ۱۵ اسفند قرار است که سهام سرخابی‌ها برای خرید متقاضیان عرضه شود. چگونه سهام پرسپولیس و استقلال را بخریم؟
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۶۲۶۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۶۴۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
هفته آینده احتمالا آخرین هفته معاملاتی سهامداران در سال جاری باشد. بورس یک سال پر اُفت و خیر دیگر را پشت سر گذاشت و حالا به ایستگاه پایانی رسیده است. بورس در هفته آینده چگونه خواهد بود؟ حسن حسین نیا کارشناس بازار سرمایه پاسخ می دهد.
در هفته سوم اسفندماه شاخص کل رشد ۵.۲ درصدی را تجربه کرد و در پایان معاملات روز چهارشنبه این شاخص توانست بر روی سطح یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۰۳ واحد به کار خود پایان دهد. دلایل افزایش شاخص بورس در هفته جاری چه بود؟
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برنامه این سازمان برای سال آتی افزایش تدریجی دامنه نوسان است؛ اما ناگفته نماند که اجرای چنین مسئله مهمی بستگی به شرایط بازار دارد.
بورس فردا شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ