یک کارشناس بازار سرمایه گفت:به واسطه ادامه ریزش بازار سرمایه و کاهش نقدینگی بسیاری از پول‌های سرمایه گذاران جذب سهام‌های با ارزش کمتر می‌شود و احتمالا این سهم‌ها دیر یا زود با حباب قیمتی رو به رو خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی برابر ملوان در مقابل کلیدواژه تمرکز روی کار دفاعی موضع‌گیری جالبی داشت.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
آسمان تهران فردا (۳۰ تیر) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و در روز شنبه (۳۱ تیر) صاف گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
در جلسه مهم دولت عراق که به ریاست السودانی برگزار شد، به شدت به سوئد درباره تکرار قرآن سوزی هشدار داده شد.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه جرم گوش بصورت طبیعی روی پوست کانال گوش ترشح می شود و برای سلامت گوش خارجی مهم است ، می گوید: بعلت خواص شیمایی دارد هم باعث نرم نگه داشتن پوست آن منطقه می شود و هم از رشد باکتری ها و میکروب ها در گوش خارجی جلوگیری می کند . پس جرم گوش بصورت کلی ماده مفیدی برای گوش است و عادت استفاده از گوش پاک کن برای پاک کردن جرم گوش بسیار غیر بهداشتی است . اما زمانیکه جرم گوش بیش از اندازه ترشح شود و یا بدلیل دستکاری های فرد ، فشرده شود و به پرده گوش فشار بیاورد و عوارضی مثل وزوز و کم شنوایی شود ، باید تمیز کردن جرم گوش باید توسط منخصص انجام شود. منبع: خبرآنلاین
توسعه طرح مها یا همان سیستم هشدار الکترونیک برای پیشگیری از جرم، به عنوان اقدامی پیشگیری در دستور کار پلیس است و می‌تواند گامی مهم در کاهش جرم خصوصاً سرقت باشد
طبق تحقیقات مرکز سلامت آب شناسی در لندن (waterfilterguru.com) ثابت شده که این بطری‌های قابل استفاده مجدد آنقدر‌ها هم بهداشتی نیستند و در اندازه‌گیری‌های میکروسکوپی محققان این مرکز معلوم شده که معادل ۴۰ هزار برابر بیشتر از صندلی‌های توالت باکتری دارند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در ارتفاعات البرز به‌ویژه مناطق مشرف به دامنه‌های شمالی البرز، افزایش ابر و مه آلودگی و بعضی ساعات بارندگی، در شمال آذربایجان‌غربی و آذربایجان شرقی طی ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ مورد انتظار است.
بر اساس اعلام مدیریت آکادمی باشگاه استقلال، هر صفحه‌ای که با نام آکادمی باشگاه در فضای مجازی فعالیت می‌کند، مورد تأیید باشگاه نیست و به صورت شخصی اداره می‌شود.
بیرون زدگی کره چشم از حدقه چشم یکی از بیماری‌های چشمی است که اغلب در بیماری گریوز یا نوعی پرکاری تیروئید دیده می‌شود. میزان بیرون زدگی چشم با وسیله‌ای بنام "اگزوفتالومتر" سنجیده می‌شود. از دیگر علائم بیماری گریوز نبض سریع و نامنظم، کاهش وزن، عصبانیت، چشم‌های متورم و پف کرده است.
سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تاکید کرد که دوره‌های مربیگری و دانش‌افزایی باید زیر نظر فدراسیون برگزار شود.
جای تعجب نیست که گوش دادن به موسیقی با صدای بلند می‌تواند در طول زمان به طور قابل توجهی به گوش شما آسیب برساند. اپل ابزاری به نام اعلان هدفون را برای ارتقای ایمنی شنوایی توسعه داده است.
ویژگی ایمنی هدفون آیفون به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدانند که آیا نیازی به کاهش صدای دستگاهشان وجود دارد یا خیر. اپل این ویژگی را به عنوان بخشی از ابزار جدید iOS ۱۴ خود برای محافظت از کاربران در برابر آسیب شنوایی منتشر کرد.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال در روزهای منتهی بازی با ملوان حضور جدی تری نسبت به همیشه در تمرینات تیمش داشت.
گاهی اوقات لکه‌های سفید یا رسوب «کرم مانند» روی زبان ظاهر می‌شود. به طور کلی، این پدیده به دلیل عفونت قارچی یا استرس مزمن است که منجر به رشد قارچ هایی می‌شود؛ قارچ‌هایی که به طور طبیعی در بدن زندگی می‌کنند.
امیلی اسمیت، نویسنده اصلی این تحقیق و استادیار بهداشت در دانشکده بهداشت عمومی مؤسسه میلکن (GW Milken)، می‌گوید: «این مطالعه جامع‌ترین شواهدی را ارائه می‌کند که نشان می‌دهد کووید-۱۹ در دوران بارداری، یک تهدید جدی برای سلامتی است.»
جمعی از کارشناسان و فعالان بازار سرمایه با انتشار نامه‌ای به سران قوا نسبت به برخی اقدامات علنی گروهی علیه شفاف‌سازی معاملات در صنعت خودرو و جلوگیری از حذف رانت و قیمت‌گذاری دستوری هشدار دادند و اعلام کردند: قیمت‌گذاری دستوری ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی رانت از نصیب ویژه‌خواران کرده است.
سرمربی تیم ملی و باشگاه هراز آمل می گوید دور رفت مسابقات لیگ برتر مردان کیفیت قابل قبولی داشت و نتایج جدول گواه رقابت تنگاتنگ تیم‌هاست.
عباس عبدی نوشت: نگاهشان به تحرکات مخالفان سطحی نظام در خارج از کشور است. اغلب نمی‌توانند داخل را ببینند.
جلسه مهدی تاج با رییس کمیته صدور مجوز ای اف سی در حالی به انجام رسید که هشدارهای لازم درباره آینده دو باشگاه سرخابی پایتخت به رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: فروش متری ملک در بورس بیشتر از آنکه به شفافیت بازار مسکن کمک کند در این شرایط اقتصادی کشورمان به افزایش قیمت‌ها منجر می‌شود و تقاضای سفته‌بازانه را بالا می‌برد.
در حسینیه امام خمینی و در جمعی که روسای سه قوه هم حضور دارند رهبری به همه مسئولین توصیه می‌کنند که حواستان را بدهید به کارهای اصلی؛ یعنی مطالبات مردم قبل این اتفاقات.
رامین پاشایی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا هشدار داد: هرگونه پیامک از شماره شخصی کلاهبرداری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ