سیاوش یزدانی باوجود پاک کردن توییت جنجالی خود و عذرخواهی رسمی از ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، هنوز هم وضعیت مبهمی دارد و معلوم نیست سرمربی آبی پوشان چه زمانی با بازگشت یزدانی به تمرینات این تیم موافقت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاز اول بازسازی شده ورزشگاه آزادی بیش از چهار ماه دیگر آماده خواهد شد اما مشخص نیست تماشاگران چه زمانی می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت سپاهان در اردوی ترکیه گفت: آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان پیش از عزیمت به ایران، عصر امروز با تیم ابها عربستان برگزار می‌شود.
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: به اعزام تیم ملی به بازی‌های آسیایی هانگژو خوش‌بین هستیم و به همین منظور اردوها را آغاز می‌کنیم.
در روز‌های اخیر هم زمان با یک سالگی جراحی اقتصادی دولت سیزدهم با عنوان مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، وزیر رفاه و معاون رئیس جمهور، از افزایش مبلغ یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۸۰ هزار تومان با یک شرط خبر داده اند..
مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: طی چند روز آینده با برگزاری جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران انتخابات بدنسازی تهران بررسی و ابهامات وارده مرتفع خواهد شد.
زمان برگزاری دیدار دوستانه ایران و کنیا در اولین روزهای فروردین ماه هنوز قطعی نشده است.
وزارت صمت وعده داده بود که تا پایان سال جاری ۱۰ درصد از خودروهای وارداتی را عرضه خواهد کرد با این حال امروز سوم اسفند ماه است و هنوز سازوکار فروش خودروهای خارجی مشخص نشده است.
به نظر می‌رسد احتمال بازگشت یحیی به سیستم یک مهاجم نوک و یک مهاجم سایه و استفاده از دو هافبک تدافعی در مرکز زمین بالا باشد.
فدراسیون کشتی روسیه هنوز رویدادی را به طول کامل لغو نکرده، اما مشخصاً تورنمنت‌های بین‌المللی یاشاردوغو و وهبی امره به تعویق خواهند افتاد.
بازیکنان تیم زنان منچستریونایتد با بازگشت میسون گرین‌وود به تیم مردان باشگاه مخالفت کردند. گرین‌وود با اتهام تجاوز مواجه بود ولی اخیرا از طرف یک دادگاه از اتهاماتش تبرئه شد.
رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بعد از هفته بیستم لیگ برتر برگزار می‌شود.
زمانی که چهره‌های "آنا سیدورنکو" و "لاریسا سرگوخینا" با یکدیگر مقایسه می‌شوند می‌توان فهمید که آنان اصلا یک فرد نیستند حتی اگر قدری به یکدیگر شباهت داشته باشند.
در حالی که قرار است نمرات امتحانات نهایی در پذیرش دانشگاه‌ها ۶۰ درصد موثر باشد؛ باز هم بروز تقلب گسترده در زمان برگزاری امتحانات، تکلیف هزاران داوطلب کنکور را در هاله ای از ابهام قرار داد.
فدراسیون جهانی فوتبال زمان ورود تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ به کشور قطر را اعلام کرد که بر اساس آن تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۳ آبان وارد دوحه خواهد شد.
با توجه به پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، هنوز خبری از زمان برگزاری مجمع و یا حتی ثبت نام کاندیداهای ریاست نیست.
با توجه به پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، هنوز خبری از زمان برگزاری مجمع و یا حتی ثبت نام کاندیداهای ریاست نیست.
تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان از مهم‌ترین موضوعاتی است که وراث این افراد مدت‌هاست چشم انتظار آن هستند، با این حال زمان نهایی آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با همتای چینی درباره مذاکرات رفع تحریم تصریح کرد: آمریکا باید از کاربرد ادبیات ابهام در متن فاصله بگیرد تا توافق در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه ما در رسیدن به توافق خوب و پایدار جدی هستیم، گفت: اما آمریکا باید از کاربرد ادبیات ابهام در متن فاصله بگیرد تا توافق در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.
کریم بنزما شب گذشته برابر سلتیک مصدوم شد و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست. رئال یازده روز دیگر باید به مصاف اتلتیکو برود و شاید کریم این بازی حساس را از دست بدهد.
سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران در راستای مراقبت از بیت المال و صیانت از حقوق مردم، معاون سابق یکی از ادارات شهرستان ری را به اتهام فساد مالی دستگیر کردند.
سرمربی استقلال به خاطر یکی از مصاحبه‌های خود در زمان حضورش روی نیمکت موریننزه به یکماه حبس محکوم شده است!
یزدانی حتی در صورت دریافت مجوز نظام وظیفه قادر به حضور در جمع شاگردان ساپینتو نیست. مگر اینکه نام یک بازیکن تا زمان بسته شدن پنجره تابستانی از لیست آبی‌ها خارج شود.
کاوه رضایی که دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شده، ممکن است برای دیدار با سپاهان فرصت حضور در زمین را پیدا نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ