زمانی که چهره‌های "آنا سیدورنکو" و "لاریسا سرگوخینا" با یکدیگر مقایسه می‌شوند می‌توان فهمید که آنان اصلا یک فرد نیستند حتی اگر قدری به یکدیگر شباهت داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه با اشاره به ابهام در سیاست دولت آمریکا پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، درباره احتمال احیای برجام موضع گیری کرد.
گمان چنین بود که اولین دیدار و سفر اردوغان به تهران خواهد بود، اما او به باکو رفت و در مصاحبه‌ای در کنار «علی‌اف» کلماتی علیه ایران بیان کرد که هیچ انتظارش نبود.
زمان برگزاری دیدار دوستانه ایران و کنیا در اولین روزهای فروردین ماه هنوز قطعی نشده است.
انتخابات دو فدراسیون کاراته و جودو در حالی قرار است فردا دوشنبه برگزار شود که تاکنون اسامی تایید صلاحیت‌های نهایی اعلام نشده و مشخص نیست چرا وزارت ورزش اصرار به برگزاری این مجامع دارد.
مصدومیت مانوئل فرناندز و همینطور حضور سیاوش یزدانی دو ابهامی هستند که مورایس و دستیارانش برای انتخاب ترکیب اصلی به آن فکر کرده‌اند.
به نظر می‌رسد احتمال بازگشت یحیی به سیستم یک مهاجم نوک و یک مهاجم سایه و استفاده از دو هافبک تدافعی در مرکز زمین بالا باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات در واکنش به پیگیری اتهام «تشویق به تروریسم» علیه او از سوی پلیس متروپولیتن انگلستان گفت: برای پلیس متروپلیتن احترام قائلم و آماده تبیین مواضع و توضیح هستم و گمان نمی‌کنم پلیس تحت تأثیر غوغاسالاران قرار گیرد.
شاخص کل تا این لحظه از معاملات با ریزش بیش از ۴۸ هزار واحدی کار خود را ادامه داده است.
مجمع فدراسیون بسکتبال در حالی برگزار شد که ابهاماتی پیرامون بعضی از مسائل مالی این فدراسیون حل نشده باقی ماند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در تهران هیچ پل موقتی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: هیچ یک از پل‌های فلزی موقت نیست.
ولادیمیر آلکنو در گفت و گویی با ما به شایعاتی که پیرامون حضورش در تیم ملی والیبال ترکیه مطرح می‌شود واکنش نشان داد.
یکی از ابهامات بزرگ در ترکیب تیم ملی حضور احمد نوراللهی در ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس است.
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، دولت این اختیار را به برخی از افراد و دستگاه‌ها داد که نفت بفروشند، اما ایران باری این تجریه ناکام را به دوش کشیده است.حالا باید منتظر بابک زنجانی‌های دیگری باشیم؟
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، دولت این اختیار را به برخی از افراد و دستگاه‌ها داد که نفت بفروشند، اما ایران باری این تجریه نا کام را به دوش کشیده است.حالا باید منتظر بابک زنجانی های دیگری باشیم؟
با توجه به پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، هنوز خبری از زمان برگزاری مجمع و یا حتی ثبت نام کاندیداهای ریاست نیست.
با توجه به پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، هنوز خبری از زمان برگزاری مجمع و یا حتی ثبت نام کاندیداهای ریاست نیست.
این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که کریم بنزما بعد از جدایی کریستیانو رونالدو به اوج رسیده است.
این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که کریم بنزما بعد از جدایی کریستیانو رونالدو به اوج رسیده است.
محمدرضا داورزنی تاکید کرد که بهروز عطایی به قدرت به کارش در تیم ملی والیبال ادامه خواهد داد.
مدتی بود در محافل غیر رسمی خبری و شبکه‌های اجتماعی، سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعا‌های مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می‌شد. این ادعا‌ها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان، بی ارتباط با این موضوع نیست.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.
ابهام در دیر رفتن تمیروف و دیر خریدن دیاباته؛ یحیی چه می‌کند؟
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو امضای تفاهم نامه تاسیس پارک علم و فناوری خودرو و تسریع در بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان را عاملی برای افزایش کیفیت، عمق داخلی سازی و کاهش هزینه در زنجیره ارزش خودرو دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ