سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران در راستای مراقبت از بیت المال و صیانت از حقوق مردم، معاون سابق یکی از ادارات شهرستان ری را به اتهام فساد مالی دستگیر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت موسوم به کیو نت خبر داد.
معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری متهم متواری عامل نزاع و درگیری دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی در خیابان هفده شهریور تهران خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۹ تن از عاملان نزاع و درگیری در پاساژ شانزه‌لیزه که ضمن اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال خصوصی در خیابان جمهوری شده بودند خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۹ تن از عاملان نزاع و درگیری در پاساژ شانزه لیزه که ضمن اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال خصوصی در خیابان جمهوری شده بودند خبر داد.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از دستگیری ۱۶ مخل نظم و امنیت در سومین روز از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.
معاون اجتماعی پلیس فارس، گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، سارق طلاجات دختربچه در شیراز شناسایی و به زودی دستگیر خواهد شد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در حال حاضر متواری است و به دنبال دستگیری این متهم هستیم.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل مسلح فراری در تبریز خبر داد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی خبر داد و گفت:‌در اجرای این طرح ۹۷ نفر دستگیر شده و ۱۲ شرکت بازاریابی و هرمی هم پلمب شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری یک نفر در رابطه با مسمومیت دانش آموزان یکی از مدارس بجنورد خبر داد.
میراحمدی معاون وزیر کشوردر خصوص عاملان مسمومیت دانش آموزان گفت: تاکنون ۵ نفر دستگیر شدند ، یکی از افراد دستگیر شده دارای ۴ کانال تلگرامی بوده که در اغتشاشات پاییز امسال هم دستگیر شده بودند.
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: بر اساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی دستگاه‌های اطلاعاتی برخی افراد در ۵ استان دستگیر شده‌اند و دستگاه‌های مربوطه مشغول تحقیق و بررسی کامل هستند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری اوباش سابقه دار فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در جنوب تهران خبر داد.
معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه گفت: دستگیری عامل نفوذی و جاسوسان خارجی گواه موفقیت سازمان‌های اطلاعاتی کشور است و فرزندان ملت در سازمان اطلاعات هر حرکت دشمن را با دقت زیر نظر دارند.
معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه گفت: دستگیری عامل نفوذی و جاسوسان خارجی گواه موفقیت سازمان‌های اطلاعاتی کشور است و فرزندان ملت در سازمان اطلاعات هر حرکت دشمن را با دقت زیر نظر دارند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری اغتشاشگران پاساژ علاالدین و شرق تهران و همچنین کشف ۴۶ قبضه سلاح سرد خبر داد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و یکی از لیدرهای فعال در اغتشاشات شرق تهران خبر داد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: این دو متهم با توجه به اینکه فاقد سابقه قبلی بودند با هماهنگی قضائی با اخذ تعهد آزاد شدند.
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری ۹ لیدر اغتشاشات و ایجاد ناامنی ها در شهرستان عباس آباد خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در بررسی‌های فنی پلیس، مشخص شد که این مسمومیت‌ها از طریق اجرای چالش «مشت بزن شکلات بگیر» ایجاد شده است، افزود: در همین رابطه ۳ نفر در حین پخش اینگونه شکلات‌های حاوی مواد سمی برای سوء استفاده‌های بعدی دستگیر شده اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر: دشمن در حال هویت سوزی و هویت سازی است که این مساله در ناآرامی های اخیر به ویژه در بین جوانان و نوجوانان مشهود بوده است.
آخرین تمرین تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان آبستن حواث عجیب و غیرمنتظره‌ای بود.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزییات دستگیری دو متهم به قتل که مرتکب به ۵ فقره قتل در تهران و دزفول شده اند، گفت: سه فقره وقوع قتل در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاده بود که اولین قتل در تیرماه رخ داده بود.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه: پس از دستگیری این افراد، تعداد قابل توجهی بی‌سیم، کتب ضاله، لوح‌های فشرده مستهجن و حاوی مسائل تبلیغی و همچنین ادوات ساخت مشروبات الکلی نیز ضبط شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ