در حالی که قرار است نمرات امتحانات نهایی در پذیرش دانشگاه‌ها ۶۰ درصد موثر باشد؛ باز هم بروز تقلب گسترده در زمان برگزاری امتحانات، تکلیف هزاران داوطلب کنکور را در هاله ای از ابهام قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود برد پرگل برابر تراکتور مدیرعامل سپاهان در پایان بازی اعتراضش را گوش داوران مسابقه رساند.
اتلتیکو برای دومین بار در یک ماه اخیر شماره پیراهن ژوائو فلیکس را تغییر داد.
حسین شریعتمداری امروز در روزنامه خود با حمله به سید محمد خاتمی رسما رئیس دولت اصلاحات را غیرمسلمان نامید.
ستاره سالهای قبل باشگاه استقلال در جلسه پیشکسوتان صحبت های بسیار تندی! را علیه برخی مدیران سابق این تیم انجام داد.
شاخص کل بورس امروز با یک چرخش از مثبت باز هم به سمت منفی رفت.
لیست تیم ملی والیبال فرانسه برای هفته سوم لیگ ملت‌ها اعلام شد.
اگرچه با فرا رسیدن عید قربان، دو طرف درگیری‌های سودان،اعلام کردند که آتش‌بس موقت در این کشور برقرار خواهد شد، اما این بار هم، خیلی زود، آتش‌بس نقض شد.
برای به چالش کشیدن مغز خود و کمی سرگرمی با ما همراه باشید.
شاگردان حسین عبدی دومین بازی تدارکاتی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
در حالت ایده‌آل، بسته به اینکه بدن شما غذا را چگونه تحمل می‌کند، باید حدود یک تا ۴ ساعت قبل از تمرین به بدن خود سوخت‌رسانی کنید. امتحان کنید و ببینید چه بازه زمانی برای بدن شما بهتر عمل می‌کند. اگر شما برای مسابقات ورزش می‌کنید، باید این موضوع را در طول روز‌های تمرین خود کشف کنید و نه در روز مسابقه.
هدف تضعیف روح و روان دانش‌آموزانی است که با هزار دلهره خودشان را به حوزه‌های امتحان نهایی می‌رسانند، هدف ریختن آبرو و اعتبار امتحانات نهایی است، این‌که بگویند هیچ‌چیز تحت کنترل نیست و سؤالات مثل آب خوردن از قرنطینه‌ها به بیرون درز می‌کند و باز هم مثل آب خوردن در فضای مجازی پخش می‌شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه، با تدابیر درنظرگرفته شده، چون دوربین‌های مدار بسته و سیگنال‌یاب‌ها در حوزه‌های امتحانی همکاران ما تا جایی که بتوانند انتشار سوالات را کنترل می‌کنند گفت: ممکن است باز هم تصویری پخش شده باشد، اما صرف پخش سوال در زمانی که همه شرکت‌کنندگان تحت مراقبت در حال آزمون هستند، مطرح نیست.
مربی تیم فوتبال چوکای تالش مدعی شده که برخی بازیکنان این تیم در جریان شکست 4 بر 2 مقابل خلیج فارس ماهشهر کم‌کاری کرده‌اند.
لیست تیم ملی والیبال ایتالیا برای رقابت‌های لیگ ملت ها اعلام شد.
فرزاد جعفری می گوید به خواب فرو رفتند و از باقی رقبا جا ماندند. اما الان وقت جبران است و سه دیدار هم بیشتر وقت نیست.
مهدی ترابی در نیمه اول بازی گل‌گهر علاوه‌بر گلزنی موفق شد به عیسی پاس گل بدهد تا گل دربی برای هواداران تداعی شود.
فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان تحت عنوان دربی خوزستان به مصاف یکدیگر می روند.
چندین کاربر توییتر، از جمله «مت ناوارا»، کارشناس حوزه شبکه‌های اجتماعی، تصاویری را از ایمیل توییتر منتشر کرده‌اند که در آن گفته شده از تاریخ ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت)، دریافت تیک آبی برای اجرای تبلیغات در این پلتفرم مورد نیاز است.
بیلد تحلیل کوتاهی از حذف ناامیدکننده بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا داشته است.
کیهان نوشت: از هنگام تصویب برجام تاکنون، نه فقط آقای روحانی، بلکه هیچیک از طرفداران برجام نتوانسته‌اند حتی به یک نمونه از دستاورد‌های برجام اشاره کنند! مذاکرات با هدف لغو تحریم‌ها صورت گرفته بود و طی ۸ سال ریاست آقای روحانی بر قوه مجریه بسیاری از وقت، امکانات و ظرفیت‌های نظام به پای برجام ریخته شده بود، ولی نه فقط تحریم‌ها لغو نشد، بلکه دوبرابر نیز شد!
نماینده ادوار مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: باید بتوانیم علی‌رغم همه تحریم‌ها، گره‌های اقتصادی را هم باز کنیم و این امر شدنی است. همچنین لازم است دولت با سرعت بیشتر و با استفاده از همه امکانات و راهکارهای سازنده، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کند.
آموزش تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس، کودکستان‌ها و پیش دبستانی‌ها شهر تهران در روز شنبه ۱۰ دیماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.
در آستانه امتحانات نیم سال اول، آلودگی هوا در برخی شهر‌ها اوج گرفته و موجب تشکیل جلسه کارگروه‌های شرایط اضطرار هوا شده است. جلساتی که تقریبا می‌شود خروجی آن‌ها را پیش از اعلام حدس زد؛ از تعطیلی پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک تا غیرحضوری شدن آموزش در مدارس و منع ورزش در فضای باز. تصمیماتی که تا چند سال قبل شامل منع تردد زوج و فرد خودرو‌ها هم می‌شد که حالا برچیده شده!
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: در روز کنکور سوالات باز می‌شوند و در اختیار افراد قرار می‌گیرند. اکنون هم وسایل ارتباط جمعی بسیار زیاد هستند و به صورت‌های گوناگون مانند عینک، پاک کن، ساعت و ... وارد جلسه آزمون می‌شوند. افراد می‌توانند با روش‌هایی که خودشان می‌شناسند سوالات را به بیرون از حوزه بفرستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ