بازیکنان تیم زنان منچستریونایتد با بازگشت میسون گرین‌وود به تیم مردان باشگاه مخالفت کردند. گرین‌وود با اتهام تجاوز مواجه بود ولی اخیرا از طرف یک دادگاه از اتهاماتش تبرئه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی بسکتبال در حساب اینستاگرامش این ویدیو از تیم ملی زنان ایران را منتشر کرده است. در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، از اعضای تیم ایران درباره همبازی مورد علاقه‌شان پرسیدند. سوالی که فرصتی شده تا بازیکنان سر به سر هم بگذارند.
تمرین آماده سازی بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته زنان جهت حضور در رقابت های پاراآسیایی گوانگجو صبح شنبه ( ۲۱ مرداد ۱۴۰۲) با حضور نفرات دعوت شده به اردو در فدراسیون جانباران و معلولین برگزار شد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران از ۱۸ بازیکن برای حضور در سومین اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران از ۱۸ بازیکن برای حضور در سومین اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت کرد.
تیم بانوان نساجی مازندران در مسیر شکل‌گیری قرار گرفته است و بازیکنان انتخاب شده، در تمرینات مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال زنان ایالات متحده در هنگام پخش سرود ملی این کشور در نیوزلند سکوت کردند و مورد انتقاد کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند.
در آستانه دیدار دوستانه یونایتد مقابل لیون، یک اشتباه تلویزیون منچستریونایتد در زمان اعلام فهرست بازیکنان تیم واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایران برای بازی با روسیه اعلام شد.
تیم ملی فوتبال زنان ایران در شرایطی به مصاف روسیه می‌رود که ستاره تیم روسیه و عضو باشگاه چلسی هم در این مسابقه حضور خواهد داشت.
فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد به جز پاداش‌های فیفا هیچ پاداش دیگری به بازیکنان تیم ملی زنان این کشور برای شرکت در جام جهانی زنان 2023 پرداخت نخواهد کرد.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان اعلام شد.
شاگردان مریم آزمون باید خود را آماده دومین مرحله انتخابی المپیک در رقابت با دوازده تیم برتر آسیا کنند.
اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک اعلم شد.
تیم ملی زنان ایران با ۲۲ بازیکن به مسابقات انتخابی المپیک اعزام می‌شود.
تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان در آستانه رقابت‌های انتخابی المپیک از حضور در اردو خودداری کردند.
تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان در آستانه رقابت‌های انتخابی المپیک از حضور در اردو خودداری کردند.
اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال زنان ایران در تهران برگزار می‌شود.
مدیران منچستریونایتد قصد دارند نظر بازیکنان تیم زنان و مردان این باشگاه را درباره بازگشت میسون گرین‌وود، مهاجم انگلیسی، جویا شوند.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: تاجیکستان بازی خوبی را انجام داد و بازیکنان ما با استفاده از موقعیتهایشان به گل رسیدند.
هندبالیست‌های تیم بانوان ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی اظهار داشتند که این موفقیت بزرگ با همدلی و برنامه ریزی کادر فنی به دست آمده است.
سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: ۸۰ درصد بازیکنان تیم تغییر کرده‌اند چون می‌خواستیم به سمت جوان‌گرایی حرکت کنیم.
والیبالیست زن تیم ملی تصویری از از خود به همراه سردار آزمون منتشر کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: نوع عملکرد بازیکنان در برابر تیم‌های بزرگ چین و ژاپن حکایت از ایجاد تغییری بزرگ در والیبال زنان ایران دارد.
اتحادیه والیبال چین به ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات والیبال گفته که به دلیل ترس از کووید هنگام ورود به ورزشگاه ماسک (N۹۵) بزنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ