با توجه به تایید محرومیت اروپایی یوونتوس در فصل 24-2023 این باشگاه سیاست های نقل و انتقالاتی خود را تغییر می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم تشکیل جلسه داد و ادامه تدوین «سیاست های کلی معدن و صنایع معدنی» مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس دستگاه دیپلماسی با تشریح جایگاه واقعی زن در ایران، از سیاستهای دوگانه غرب و بهره برداری سیاسی از موضوع حقوق زنان انتقاد کرد.
جلسه نقد و بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در حسینیه هنر با حضور کارشناسان اقتصادی برگزار شد.
گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد هتک حرمت قرآن کریم نتیجه سیاست های خصمانه آمریکا و غرب علیه مقدسات و تسلیم شدن برخی کشورهای اسلامی در برابر این سیاست ها است.
دولت چین در راستای سیاست توسعه مساوات‌طلبانه در عرصه جهانی، روز شنبه نشست «تیان‌جین» موسوم به داووس تابستانی را با میزبانی از نخست وزیران چهار کشور مختلف آغاز می‌کند.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی نقش سیاست‌های ارزی در تحولات بازرگانی خارجی در اقتصاد ایران پرداخت.
قم- سرپرست وزارت کشاورزی بر اهمیت نفش مراکز خدمات کشاورزی در راستای اجرای سیاست های کلان این وزارتخانه تاکید کرد.
در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ برتر رقابت در بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی داغ است.
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه طی ۵۰ ساله اخیر وضعیت تورمی نامناسبی داشتیم، گفت: طی سالهای گذشته سیاست‌های حوزه تولید به خوبی اجرا نشده است.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در سیاست خارجی جدید این کشور، آمریکا به عنوان عامل اصلی هدایت سیاست های ضد روسی شناخته می شود.
پیش نویس سیاست های کلی توسعه دریامحور در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مطرح و بندهای دیگری از آن به تصویب رسید.
نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: لبنان این روزها با شرایط سختی دست و پنجه نرم می کند. ما در معرض توطئه های خارجی قرار داریم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: بخش خصوصی باید در عمل به سیاست‌های دولت اعتماد کند و باور داشته باشد که دولت مصمم است کارها را به دست بخش خصوصی بسپارد.
رئیس دفتر سیاسی حماس نسبت به رویکردها و سیاست‌های دولت تندرو نتانیاهو هشدار داد.
وزیر امور خارجه عراق در مصاحبه با یک روزنامه بحرینی با اشاره به اینکه بغداد آماده کمک به از سرگیری مذاکرات بین تهران و ریاض است، گفت عراق موافق سیاست های ترامپ در منطقه نبود.
سیاست های سرکوبگرانه آل سعود علیه ساکنان شیعه نشین شرق این کشور همچنان ادامه دارد.
یک مقام ارشد کاخ سفید گفت که تحریم ها علیه سوریه با وجود امضای توافقنامه ترسیم مرز دریایی بین لبنان و فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.
معاون اول قوه قضائیه از تشکیل قرارگاه عملیاتی پیگیری اجرای سیاست‌ های کلی و فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری در قوه‌قضائیه خبر داد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید را به مردم عزیز ایران تبریک می گویم.
رئیس اتاق ایران گفت: وزارت اقتصاد سیاست های مقررات زدایی خوبی را شروع کرده اما هنوز نتیجه این سیاست ها را در دستگاه ها ندیده ایم.
سیاست های دادستانی کل کشور در حفظ حقوق فرهنگی جامعه در اولین جلسه کمیته مشورتی سینما تبیین شد
بررسی و تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق العاده امروز (پنجشنبه) مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسید.
بعد از تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون که با انتقادهای زیادی همراه بود، حالا پیشنهاد تشکیل دو فدراسیون جدید دیگر هم ارائه شده است.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیست و هشتمین جلسه خود، بازبینی، ساماندهی و تعیین تکلیف شرکت‌های دولتی در سیاست های کلی برنامه هفتم را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ