نوری گفت: رسانه های خارجی و فضای مجازی که از سوی معاندین هدایت و مدیریت می شوند درباره اغتشاشات جوسازی کرده و تلاش داشتند علیه دانش آموزان کشورمان کارهایی را انجام دهند؛ برای مثال در ماجرای استان اردبیل مشاهده کردید که اتفاقی رخ نداد ولی سعی کردند جوسازی کنند؛ در قضیه استان اردبیل نیروی انتظامی وارد مدرسه نشده است اما آنها بدنبال فضاسازی منفی علیه جمهوری اسلامی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ اینکه می‌گویند در تمام کشور و در میان سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی تنها معدل یک دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی خرداد امسال ۲۰ شده است؟، اظهار کرد: تقریبا همین است. اطلاعاتی که من به دست آوردم تقریبا خبر از همین موضوع داشت.
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای حدود ۶ هزار دانش آموز شناسایی شده که به شدت در معرض آسیب بودند برنامه‌هایی به کمک گروه‌های جهادی داشتیم.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درپی انتشار فیلمی مبنی بر ایجاد مشکل در فرآیند آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برای دانش‌آموز روشن‌دل فلاورجانی توضیحاتی داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دادن کارنامه دانش‌آموزان به شرط پرداخت کمک‌های مردمی قطعا خلاف قانون است.
یک نماینده مجلس در رابطه با دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از یک میلیون نفر دانش آموز از تحصیل باز مانده‌اند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: خانواده فرزندان خود را به امانت به مدرسه می‌سپارند و انتظار دارند در راستای سند تحول هم این امانت گرامی داشته شود و خودشان هم بر این اجرا نظارت کنند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اردوگاه‌های آموزش و پرورش را در روزهای آخر هفته و روزهای تعطیل باز بگذارید گفت: مدارسی که نوبت عصر ندارند باید برای دانش آموز و والدین فعال باشد.
قم- امیرآبادی نماینده قم در خانه ملت در واکنش به حوادث مسمومیت دانش آموزان قمی در مدارس این استان اعلام کرد که سوال از وزیر آموزش و پرورش را در دستور کار قرار داده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: سرورهای شاد به دلیل استفاده همزمان سه میلیون دانش آموز با مشکل مواجه شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: سرورهای شاد به دلیل استفاده همزمان سه میلیون دانش آموز با مشکل مواجه شد.
وزیر آموزش و پرورش پس از جلسه هیات دولت گفت: تعطیلی مدارس فایده‌ای ندارد، چون مدارس تعطیل می‌شود، ولی دانش آموز خانه نمی‌ماند و حضور موثر برای درس ندارد. وی افزود: به رئیس جمهور نامه نوشتم که تعطیلی مدارس تکرار نشود. نوری در ادامه گفت: مدارس در موارد نادر و خیلی حاد باید تعطیل بشوند.
نوری وزیر آموزش و پرورش پس از جلسه هیات دولت گفت: تعطیلی مدارس فایده ای ندارد چون مدارس تعطیل می شود ولی دانش آموز خانه نمی ماند و حضور موثر برای درس ندارد.
یوسف نوری: درحال حاضر ۴۰ هزار نیروی پرورشی کمبود داریم و برای جذب این نیروها باید برنامه ریزی داشته باشیم. سرانه هر دانش آموز در حوزه پرورشی در طول سال ۴۵ تومان است که این مبلغ بسیار کم است و امکان هر نوع برنامه ریزی را می‎گیرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید به گونه ای به مؤلفه های برنامه درسی توجه کنیم که در نهایت خروجی نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی باشد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در یک محیط آموزشی و برای دانش آموز ورود برخی از وسایل که مخل نظم مدارس نمی‌شوند مانعی نیست؛ اما ورود آنچه که مخل نظم مدارس خواهد شد ممنوع است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در یک محیط آموزشی و برای دانش آموز ورود برخی از وسایل که مخل نظم مدارس نمی‌شوند مانعی نیست؛ اما ورود آنچه که مخل نظم مدارس خواهد شد ممنوع است.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۲ میلیون و یکصد هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی کشور تحصیل می‌کنند.
شیراز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۱۲۷ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شدند و با حضوری شدن مدارس به کلاس هاس درس بازگشتند.
ظاهراً وزیر حتی نمی داند چه تعداد از دانش آموزان بازداشت هستند و صرفا می گوید اینقدری نیستند! شاید هم می داند و نمی گوید و به قول خودش نمی تواند آمار بدهد؛ این خیلی عجیب است!
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون در ایران کنکور در قالب سوالات چهارگزینه‌ای برگزار می‌شود، اما در کشور‌های دیگر سوالات صرفا چهارگزینه‌ای طراحی نمی‌شوند، گفت: کنکور را عاملی برای انحراف نظام آموزشی از مسیر اصلی اش می‌دانیم. مسیر اصلی این است که دانش آموز بتواند در برابر فرصت‌های یادگیری خودش را نشان دهد.
مراسم دیدار صمیمانه یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با هیئت علمی و فرهنگی دانش آموزان نخبه کشور ونزوئلا صبح دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ در اردوگاه باهنر برگزار شد.
منابع عراقی اعلام کردند که دادگاهی در این کشور به علت سقوط پنکه سقفی بر سر دانش آموزی در نجف و وارد شدن آسیب صد در صدی به او، علیه وزیر آموز و پرورش این کشور حکم قضایی صادر کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۷۰۰ نفر از جوانان گام دوم انقلاب برای اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش در حال آموزش هستند تا به عنوان رهیاران تحول در مدارس از آنها استفاده شود.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مهاجرت به شهرها و مهاجرت اتباع، تعداد دانش‌آموزان در حاشیه شهرها را افزایش داده است، گفت: سال تحصیلی را با ۱۶ میلیون دانش آموز شروع خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ