مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: خانواده فرزندان خود را به امانت به مدرسه می‌سپارند و انتظار دارند در راستای سند تحول هم این امانت گرامی داشته شود و خودشان هم بر این اجرا نظارت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- معصومه ایجی در مسابقات پاراکارته آسیایی تنها مدال طلای بانوان کشورمان را دشت کرد.
یازدهمین دوره مرحله استانی طرح ملی دادرس برگزار و دختران دانش آموز برای روزهای سخت در حوادث آماده می‌شوند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ۷۸ دانش آموز استان در جشنواره خوارزمی حضور دارند، گفت: این دانش آموزان در ۱۳ رسته مختلف با دیگر دانش آموزان کشور رقابت می کنند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از حضور هفت دانش آموز مستعد استان در المپیادهای علمی خبر داد و گفت: این دانش آموزان از بین ۸۷۷ دانش آموز سراسر استان برگزیده شدند.
سمنان- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: شاهد رقابت ۴۶۰ دانش آموز از مقاطع مختلف تحصیلی استان در جشنواره خوارزمی سال جاری خواهیم بود.
این نخستین حمله از این نوع به دانش آموزان دختر از زمان به قدرت رسیدن طالبان در سال ۲۰۲۱ در افغانستان به شمار می‌آید.
مدیر شبکه آموزش سیما گفت: ما باید برای ۲۰ سال آینده نقشه بکشیم نه اینکه بچه‌ها ده سال از ما جلوتر باشند و ما در فضای قدیمی فعالیت کنیم
مشهد _ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز ما در دوران دفاع مقدس تربیت یافته دست معلمین هستند.
شاهرود- رئیس آموزش و پرورش منطقه بسطام از فعالیت سه هزار دانش آموز در زمینه قرآنی در این بخش خبر داد و گفت: ۳۵ شعبه دارالقرآن در بخش بسطام وجود دارد.
هفت دانش آموز در مدرسه دخترانه سلامت، خیابان ۱۹ دی قم راهی بیمارستان شدند.
معاون درمان وزارت بهداشت، با اشاره به حوادث اخیر در برخی مدارس کشور، گفت: تا روز گذشته فقط ۱۰۰ دانش آموز به علت بدحالی در بیمارستان بستری بوده اند.
دبیر بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه دانش آموزان با پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: هم اینک حال عمومی دانش‌آموزان مساعد و بیمار بدحال نداریم.
سمنان- معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان گفت: تعداد ۷۵ دانش آموز با علائم بی‌حالی و ضعف و تنگی نفس به مراکز درمانی سمنان منتقل شدند.
نیشابور ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیشابور از بستری شدن ۳۷ دانش آموز نیشابوری به دلیل مسمومیت در دو مدرسه این شهرستان خبر داد.
تعدادی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه بلقیس برقعی قم دچار مسمومیت شده و راهی بیمارستان شدند.
قتل دانش آموز دبستانی با ضربات چاقو
مشهد ـرئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در خراسان رضوی، هزار و ۸۰۹ دانش آموز اتباع با نیازهای ویژه وجود دارد که از این تعداد۵۲۰ نفر در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند.
مشهد ـرئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در خراسان رضوی، هزار و ۸۰۹ دانش آموز اتباع با نیازهای ویژه وجود دارند که از این تعداد۵۲۰ نفر در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند.
ایذه- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دلیل هجمه‌های دشمنان، رشد علمی فزاینده کشور به دست جوانان و نوجوانان است‌.
مشهد - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲۰۰ دانش آموز از خراسان رضوی در سال تحصیلی جاری به عنوان «سفیر سلامت» انتخاب شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: وظیفه ما این است که توصیه به مقاومت داشته باشیم و وظیفه سوم هم تنبلی نکردن است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: وظیفه ما این است که توصیه به مقاومت داشته باشیم و وظیفه سوم هم تنبلی نکردن است.
اصفهان- رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ۱۰ هزار دانش آموز در کلانشهر اصفهان متقاضی استفاده از سرویس مدرسه هستند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۷۰۰ نفر از جوانان گام دوم انقلاب برای اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش در حال آموزش هستند تا به عنوان رهیاران تحول در مدارس از آنها استفاده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ