وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مهاجرت به شهرها و مهاجرت اتباع، تعداد دانش‌آموزان در حاشیه شهرها را افزایش داده است، گفت: سال تحصیلی را با ۱۶ میلیون دانش آموز شروع خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اطلاع رسانی شرکت تپسی در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲، محصول جدید خود را با عنوان سرویس مدرسه راه اندازی خواهد کرد.
فرمانده کل سپاه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.
فرمانده کل سپاه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.
اصفهان- رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۴۰ فضای آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی جدید به مدارس استان اصفهان اضافه خواهد شد.
ثبت نام مدارس از روز گذشته اول تیرماه آغاز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.
ماراتن علمی امتحانات نهایی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ آغاز شد و اولین امتحان امتحانات نهایی امسال درس تعلیمات دینی (۳) است.
اصفهان- رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از امروز شنبه ۹ اردیبهشت خبرداد.
ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی - به جز پایه‌های ورودی- از روز ۲۷ فروردین سال جاری آغاز می‌شود.
برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری، دوره دوم آموزش متوسطه، متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره و برنامه آزمون هماهنگ پایه‌های دهم و یازدهم مدارس روزانه در نوبت خرداد ماه سال ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در طرح جدید شروع سال تحصیلی، زمان آموزش بر اساس ساعات مناطق مختلف تنظیم می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش معتقد است اگر بودجه معاونت پرورشی امسال را تقسیم بر ۱۶ میلیون دانش آموز در طول سال تحصیلی کنیم روزی ۴۳ تومان می‌شود.
رئیس‌جمهور به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، وارد دانشگاه الزهرا (س) شد تا با حضور در جمع دانشجویان با آنها گفتگو کند.
مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ دانشگاه ها صبح امروز با حضور رئیس جمهور و وزرای علوم و بهداشت در دانشگاه الزهرا برگزار شد.
آغاز سال تحصیلی جدید در مجتمع آموزشی نابینایان دکتر خزائلی
آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رییس جمهور
تعداد ۱۶۰۰ مدرسه با ۹ هزار کلاس درس نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مورد استفاده بیش از ۲۷۰ هزار دانش آموز قرار خواهد گرفت.
سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ مدارس کشور، به طور رسمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نواخته شدن زنگ دبستان دخترانه شهید فرهاد حسینمردی با حضور رئیس جمهور، آغاز شد.
شنبه دوم مهر آغاز سال تحصیلی جدید برای ۱۶ میلیون دانش‌آموز کشورمان است؛ به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش امسال آموزش‌ها به‌صورت حضوری برقرار است.
مراسم افتتاحیه آغاز سال تحصیلی دانشجویان دوره ۳۳ دافوس
ارومیه - وزیر آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی جدید دوم مهرماه آغاز و تمام کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری طرح ملی بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اول مهر روز جمعه است، روز شنبه دوم مهر را به عنوان روز ملی بازگشایی مدارس خواهیم داشت.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تاکید براینکه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حضوری خواهد بود و هیچ تعطیلی نخواهیم داشت، افزود: در شرایط خاص مانند زلزله و سیل فقط آموزش غیرحضوری می‌شود.
کرمان - وزیر آموزش و پرورش از برگزاری حضوری سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه در مدارس انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ