رئیس فدراسیون کشتی گفت: اشتباهی که امروز غلامی انجام داده است قابل بخشش نیست و قهرمانی را ایران گرفت، بدون شک 2 سال او را محروم می کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوید رجایی گفت: آزادسازی منابع تأثیر به سزایی در ارزش پولی ندارد و زمانی می‌تواند این ازادسازی معنا داشته باشد که معادل ریالی خرج نشده باشد ولی چشم انداز انتظارات را کاهش می‌دهد.
حونی کالافات از مدیران ارشد تیم نقل و انتقالاتی رئال، در گفت‌وگوی ویدیویی با وینیسیوس و ادر میلیتائو شوخی جالبی با آنها در مورد امباپه کرد.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می گوید که از بازیکنانی که در حال حاضر دارد، بسیار خوشحال است و به احتمال فراوان، آن ها دیگر در این تابستان پولی خرج نخواهند کرد.
وکیل علیرضا بیرانوند: یرانوند فقط گفت پول من را بدهید. و من پول اضافه نمی‌خواهم و فقط پول خود قرارداد من را بدهید. چرا پولی که گلر ذخیره تیم‌های دیگر می‌گیرد از بیرانوند بیشتر است؟/ عشق و علاقه کشک است و این صحبت‌ها برای دهه ۶۰ است. شما وضعیت زندگی و دخل و خرج را می‌بینید!/ ما هیچ مذاکره ای با استقلال قبل از فسخ قرارداد نکردیم
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
یورگن کلوپ که به پرداخت 75 هزار پوند محکوم شده می‌خواهد بواند این پول صرف چه کاری خواهد شد.
گفتگو با یاسر خوشنویس، نویسنده کتاب «نبرد سیم‌ها» درباره تاریخ اجتماعی فناوری ارتباطاتی در ایران
بر سفره نظام بودن و علیه نظام قلم زدن و سخن گفتن جای تأسف دارد، هرکسی قدم در راستای یاس آفرینی در جامعه گام بردارد، خداوند او را هلاک می‌کند و در مسیری قرار می‌گیرد که هیچگاه هدایت نخواهد شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: ۹۸ درصد پولی که از شهروندان برای پارکینگ سازی دریافت شده است جایی دیگر خرج شده و اوراق مشارکتی که بابت توسعه مترو هزینه شده در جایی دیگر خرج شده است.
یورگن کلوپ حاضر نشد در مورد رقم موردنظر لیورپول برای هزینه در بازار تابستانی نقل و انتقالات توضیح بدهد، ولی گفت که این کار را هوشندانه انجام خواهند داد.
فتح الله زاده درباره آخرین وضعیت حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: ما ادامه می‌دهیم و مدارک را آپلود می‌کنیم.۹۰ درصد لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده‌ایم. دیروز نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتم با توجه به ۱۵ روز تعطیلی شرایط مهیا نیست،تقاضا کردیم که پول را نقد در یک کشور بدهیم و البته انجام این مساله ۵۰ - ۵۰ است.
تراکتور درآمد چندانی از محل فروش بلیت مسابقات خود ندارد و اغلب صندلی‌های بازی‌های با تماشاگر این تیم، به طور رایگان برگزار شده، اما حالا با این جریمه‌ها گویا تراکتور برای داشتن تماشاگر باید پول هم بدهد!
رکاب‌زن پیست ایران گفت: دوچرخه‌سواری به یک کشتی به گِل نشسته تبدیل شده است و مشکلات اساسی دارد که رییس جدید باید در وهله اول آنها را حل کند.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رم و رئال مادرید، ژوزه مورینیو را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت او هيچوقت مربی بزرگی نبوده است.
لیورپول که این روزها شرایط خوبی ندارد در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعالیت گسترده‌ای نداشت. جیمی کاراگر می‌گوید خرید چند ستاره بزرگ در تابستان برای قرمزهای آنفیلد الزامی است.
در لیگی که اسم لیگ برتر را یدک می‌کشد و پول‌های خوبی خرج می‌شود، انتظار می‌رود که نه‌تنها تعداد ردوبدل‌شدن گل‌ها در هر دیدار بالا برود بلکه با توجه به خرید مهاجمان زیاد، دست‌کم وضع کسی که قرار است آقای گل شود، بهتر از عدد شش باشد.
ماجرای تامین پول از سوی مدیریت باشگاه برای رساندن دریافتی بازیکنان استقلال به 40 درصد روایت جالبی دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها نامه‌ای در ۳۰ شهریورماه از منطقه غرب آسیا به پنتاگون نوشتند که ما در این توطئه شکست خورده‌ایم و مردم ایران با ما همراهی نکرده‌اند، در میان دشمن هم اختلاف نظر است و برخی از آن‌ها گفته‌اند که تکلیف این همه پولی که خرج شده چه می‌شود؟
دختر ۱۴ ساله‌ گفت: به محل قرار با سروش رفتم او طلا‌ها را از من گرفت تا بفروشد، اما بعد از آن دیگر او را ندیدم. من که طلا‌ها را دزدیده و از خانه فرار کرده بودم، ترسیدم به خانه برگردم. از طرفی، چون جایی برای ماندن نداشتم و هیچ پولی هم برایم نمانده بود شروع به تکدی‌گری کردم تا خرج زندگی‌ام را به‌دست آورم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم.
آنتونیو کونته، سرمربی باتجربه تاتنهام، تاکید کرد این تیم در آینده به خریدهای بیشتری نیاز دارد.
نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امیدوار است رئیس جدید این فدراسیون ادامه دهنده را علی کفاشیان باشد، گفت: پولی که فیفا برای فوتبال بانوان اختصاص داد خرج برنامه‌های کی‌روش شد.
پول توجیبی دادن به کودکان کمک می‌کند تا ارزش و مدیریت پول را یاد بگیرند. به عنوان مثال، هنگامی که کودکان پول تو جیبی دریافت می‌کنند، باید بین خرج کردن یا پس‌انداز کردن انتخاب کنند؛ و هنگامی که پس‌انداز می‌کنند، انتظار کشیدن برای بدست آوردن چیز‌هایی که می‌خواهند را یاد می‌گیرند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در اربعین شهرداری تهران تنها خدمات‌رسانی می‌کند و هیچ‌گونه هزینه‌کرد برای احداث فضایی خاص در این زمینه نخواهد داشت.
حسن‌ صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، دلایل هزینه نکردن این باشگاه در زمان حضور هانسی فلیک روی نیمکت باواریایی‌ها را فاش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ