سعید اسماعیلی با کشتی های دیدنی و بازگشت های فوق العاده به مدال طلای وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان جهان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درود به آزادمردانی که در برابر دهر تعظیم نمی کنند. در برابر قدرت زانو نمی زنند. از مرگ وحشتی ندارند و فقط از خدا هراس دارند و فقط به خدا پناه می برند. چه زیباست آزاد زیستن و چون گل شکفتن و همچون نسیمی به سادگی جان به جاندار تسلیم کردن! چه زیباست زنجیرهای اسارت را با اسلحه شهادت پاره کردن و اسماعیل وار در قربانگاه عشق خدا جان باختن و با قدرت روح بر عرش اعلاء پرواز کردن...
هافبک نساجی برای دریافت مطالبات فصل گذشته خود از فولاد شکایت کرد.
لیگ بیست و سوم شاید فصلی باشد که در آن برخی از چهره های کم فروغ برای درخشش در میان بهترین ها تلاش و مبارزه کنند.
اسماعیلی گفت: امروز عمده روزنامه‌های ما شمارگان ۲الی ۳ هزارتایی دارند یعنی یک انتقال و مهاجرت مخاطب صورت گرفته است در مورد صداوسیما هم طبیعی است و این اتفاق ربطی به بحث‌های سیاسی امروز و دیروز ندارد و یک روند طبیعی در همه جای دنیا است.
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه ادعاى ممنوع‌الکاری برخی هنرمندان جوسازی رسانه‌ای است گفت: برنامه‌های اجرای صحنه این هنرمندان منتشر شده و اکثرا در هفته‌های آتی اجرا دارند و این مسئله نشان داد موضوع مطرح شده جوسازی رسانه‌ای است و برای این افراد زمان‌بندی فروش بلیط انجام شده است.
زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور 3 ملی پوش تکواندوی ایران در روز دوم رقابت های جهانی باکو هستند.
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوانی که به تیم اضافه شدند انگیزه زیادی دارند. همگی تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.
دارنده ۲ مدال طلای جهان به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان انتخاب شد و هدایت تیم های ملی این کشور را به مربیان ایرانی سپرد.
اسماعیلی گفت: طیفی از دوستان در بخش‌های مختلف از وزارت فرهنگ و ارشاد توقع دارند که بسیار چکشی با این موضوعات برخورد کند، خیر این‌گونه نیست. جنس کار و مخاطب‌های ما مخاطب‌های فرهنگی و هنری هستند. در این افراد عواطف و ذوق هنری بر سایر مسائل غلبه دارد و ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه داریم با گفتگو این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم.
فرشید اسماعیلی این روزها تمرینات فشرده و سختی را زیر نظر کادر فنی فولاد در اهواز انجام می‌دهد.
اسماعیل کوثری: مگر وضعیت معیشتی چگونه است؟ دلار هر چند وقت یک‌بار به‌واسطه توطئه‌های بیرونی و عوامل داخلی گران می‌شود و بعد از مدتی هم این موضوع حل می‌شود. درست است بعضی جنس‌ها گران است، ولی یارانه را هفت هشت برابر کرده‌اند، دارند سهام عدالت هم می‌دهند.
بازیکن تیم هورسان رامسر تمجید ویژه ای از امین اسماعیل نژاد انجام داد.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد تبلیغ فیلم‌های سینمایی روی پرده در شبکه‌های فارسی‌زبان گفت: این اقدام تخلف است و با افرادی که رعایت نکنند برخورد خواهد شد؛ البته موارد خیلی اندک است.
فینالیست‌های دوره قبلی جام حذفی اینبار تقابلی زودهنگام با یکدیگر دارند.
قنادباشی می‌گوید: دو اتفاق جدید در داخل سرزمین‌های اشغالی اتفاق افتاده است؛ یکی انسجام و اتحاد فلسطینیان در مبارزه با اسراییل است که برای نخستین‌بار، فلسطینیان در غزه، کرانه باختری و مناطق اشغالی ۱۹۴۸، آمادگی برخورد مشترک با اسراییل دارند. دومین اتفاق این است که درون اسراییل هم به شکل عجیب احزاب و گروه‌های اسراییلی رودرروی هم قرار گرفته‌اند. حتی در کابینه یکدست راست افراطی نتانیاهو هم اختلاف‌ها مشهود است.
طائب افزود: بنابراین هم آمریکایی ها و هم اسرائیلی ها معتقدند که زمان محدودی در اختیار دارند و وقت ندارند، لذا تا قبل از سال ۲۰۳۰ باید بتوانند مسائل خودشان را که هم داخلی و هم چالش های بین المللی است، حل کنند.
اسماعیلی گفت: نسبت به همه اهالی فرهنگ و هنر این اطمینان را می‌دهیم ما کنارشان هستیم اگر مشکلی دارند به سازمان سینمایی و معاونت هنری مراجعه کنند و من هم پیگیر کارشان هستم.
اسماعیل کوثری گفت: اکنون شاهدیم گروهک‌هایی مانند کومله، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، هم‌جنس‌بازان، شیطان‌پرست‌ها، مارکسیست‌ها و چپ‌ها درعین اختلافاتی که با یکدیگر دارند با یکدیگر متحد شده و درتلاشند تا گام به گام مسیر تجزیه ایران را عملیاتی کنند.
اسماعیل حلالی می‌گوید حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، انگیزه بازیکنان را بالاتر برده است.
در دور بعد به مصاف اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر حریف خود را شکست داد.
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی روز جمعه گزارش داد که وزارت امورخارجه اسرائیل ارزیابی کرده است که علی‌رغم موضع واشنگتن مبنی بر غیر سازنده بودن نظرات اخیر جمهوری اسلامی درخصوص متن پیش‌نویس توافق احیای برجام، ایران و آمریکا تنها چند هفته تا حصول توافق نهایی فاصله دارند.
سرپرست نساجی معتقد است که با توجه به اردوهای پیش فصل خوبی که داشته اند، این تیم فصل خوبی را در پیش خواهد داشت.
نظامیان اسرائیلی امروز چهارشنبه با حمله به شهرک سلوان در قدس اشغالی، خانه یک شهروند فلسطینی را تخریب کردند. آنها مدعی شدند که این خانه فاقد مجوز ساخت بوده است و اعضای این خانواده را به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله و ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را از خانه بیرون کردند. در پی تخریب این خانه، تمامی اعضای خانواده ابو سنینه آواره و بی سرپناه شدند. شاهدان عینی می‌گویند که این خانواده ۱۵ سال است که در این خانه سکونت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ