تقابل بارسلونا با بیلیائو به منزله بازگشت ارنستو والورده به ورزگاه نوکمپ خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جای این تهدیدات که هیچ پایه قانونی و اخلاقی ندارد و نشانه ضعف دولت است و نه قدرت آن، بهتر است راه را باز کنید، خیلی سریع مجوز دهید، تشویق کنید و دست از سانسور بردارید، اگر هم نظری هست ممیز‌های معتبر و فهمیده، با نویسنده یا ناشر تعامل کنند. هنگامی که همه‌چیز را می‌خواهید، مطمئن باشید، همه‌چیز را از دست خواهید داد. قانون و اخلاق خیابان یک‌طرفه‌ای نیست که دیگران رژه بروند و صاحبان قدرت از آن‌ها سان ببینند. در برابر هر حقی، تکلیفی وجود دارد.
در هفته‌های اخیر با فراز و فرود شاخص و رونق معاملات بورس، کارگزاری‌های بزرگ از طریق پنل‌های معاملاتی اقدام به ارسال پیام فوری و تشویق سهامداران به خرید یا فروش نماد‌هایی خاص می‌کنند. آیا این پیام‌ها قانونی است؟
طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱، بیش از ۲۹ درصد پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در مقطع دکترا و ۴۶ درصد در مقطع کارشناسی ارشد به روش کپی‌برداری و تقلب تهیه شده است. ضعف زیرساخت‌های علمی و پژوهشی که ابزار اصلی در دوره تحصیلات تکمیلی و به خصوص در مقطع کارشناسی ارشد و دکتراست، به عنوان عامل موثر در بی‌رغبتی دانشجویان برای صرف وقت در حوزه پژوهش و مطالعه و تحقیق معرفی‌شده و نویسندگان گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس تاکید دارند که نتیجه این بی‌رغبتی که البته متوجه قصور دستگاه‌های مسوول در حوزه تحصیلات تکمیلی است، به تشویق برخی دانشجویان به کپی‌برداری از سایر آثار علمی یا خرید مقاله و رساله و پایان‌نامه منجر شده است.
طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱، بیش از ۲۹ درصد پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در مقطع دکترا و ۴۶ درصد در مقطع کارشناسی ارشد به روش کپی‌برداری و تقلب تهیه شده است. ضعف زیرساخت‌های علمی و پژوهشی که ابزار اصلی در دوره تحصیلات تکمیلی و به خصوص در مقطع کارشناسی ارشد و دکتراست، به عنوان عامل موثر در بی‌رغبتی دانشجویان برای صرف وقت در حوزه پژوهش و مطالعه و تحقیق معرفی‌شده و نویسندگان گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس تاکید دارند که نتیجه این بی‌رغبتی که البته متوجه قصور دستگاه‌های مسوول در حوزه تحصیلات تکمیلی است، به تشویق برخی دانشجویان به کپی‌برداری از سایر آثار علمی یا خرید مقاله و رساله و پایان‌نامه منجر شده است.
رشیدی کوچی گفت: من باز هم تکرار می‌کنم نمی‌خواهم بگویم لایحه خوب است یا بد، اما این لایحه را خواندم تقریبا دائم در آن گفته شده می‌گیریم، می‌بندیم و جریمه می‌کنیم، ولی اصلا نگفته‌ایم کجا تشویق، ترغیب، حمایت و هدایت می‌کنیم. این موارد داخلش نیست و این یکطرفه به قاضی رفتن است.
خشم اغلب می تواند پاسخی طبیعی به یک موقعیت دشوار باشد. هنگامی که خشم به طور مؤثر مدیریت می شود، حتی می تواند به عنوان یک نیروی مثبت عمل کند و شما را تشویق کند تا تغییراتی ایجاد کنید که مشکل را حل کند. اما مهم است که تشخیص دهیم عصبانیت بیش از حد، مزمن یا مضر است.
تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه دو قطبی سازی در جامعه به وحدت عمومی آسیب می زند، گفت: در هیچ کشوری اندیشمندان و یا دولتمردان آن، تشویق به دوقطبی سازی و ایجاد حاشیه نمی‌کنند.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده عصر همان روز در یک مصاحبه تلویزیونی به اظهارات پسکوف واکنش نشان داد و ضمن رد اتهامات مطرح شده اعلام کرد: «امریکا به هیچ‌وجه اوکراین را به انجام حملاتی در بیرون از خاک این کشور تشویق نمی‌کند.» او افزود: «ما نه آن‌ها را تشویق می‌کنیم، نه چنین امکانی را برای‌شان فراهم کرده ایم که به خارج از خاک اوکراین حمله کنند. ایالات متحده در این اتفاق، هر چه که بوده نقش نداشته است.»
در نگاه اول، انگیزه دنیس هوپ سود مالی به نظر می‌رسد. با این حال، بسیار عمیق‌تر از آن است. او معتقد است که به دلیل فقدان یک هیئت حاکمه یا دولت ملتی که بتواند ادعای او را به چالش بکشد، حق مالکیت ماه را دارد. او همچنین به حفظ و حفاظت از منابع طبیعی روی زمین و در عین حال تشویق به اکتشاف و توسعه در فضا معتقد است.
اخیرا تشویق به تعطیلی مدارس در شبکه‌های مجازی به دلیل مسمومیت‌ها و ناامن بودن مدارس به کرات از زبان اپوزیسیون برانداز تکرار شده است. طبیعی است که خانواده‌ها نیز نگران از تکرار چنین اتفاقاتی، تمایل به فرستادن فرزندان خود به مدارس نداشته باشند. خرابکاری از سوی طیف‌های تندرو خودسر داخلی را که در صدد جایگزینی جمهوری اسلامی با خلافت یا امارت اسلامی از نوع طالبان و جلوگیری از تحصیل دختران دانش‌آموزند، نباید از نظر دور داشت.
در شرایط کنونی حتی اگر خانواده‌هائی تمایل به داشتن فرزند یا فرزندانی پیدا کنند، مشکلات شدید اقتصادی و هزینه‌های کمرشکن نگهداری و پرورش فرزند اجازه نمی‌دهد به سوی فرزنددار شدن بروند. مشوق‌های مادی در نظر گرفته شده در برابر کوه مشکلات اقتصادی موجود اصولاً به حساب نمی‌آیند. با تبلیغ و توصیه نیز نمی‌توان کاری از پیش برد. با برطرف ساختن بحران اقتصادی راه برای تغییر فرهنگ نیز هموار خواهد شد و فقط در آن صورت است که می‌توان به افزایشی شدن فرزندآوری امیدوار بود.
در چین رهبران این کشور به‌جای پنهان کردن پول، به خارج فرستادن آن با غارت یا زیرمیزی‌های متعدد کوشیدند غاز‌ها را تشویق کنند تا تخم‌های طلایی بیشتری بگذارند و در این میان شاید یک یا دو تخم را برای خود بردارند تا غاز طلایی جدیدی سر از تخم درآورد... میل رهبران چین در اولویت‌دهی به رشد اقتصادی شرایط مساعد و راهگشایی برای سرمایه‌گذاری خلق کرد.
زنان اغلب تاکتیک‌های قابل مشاهده و برجسته‌ای را برای تحت فشار قرار دادن طرفین مذاکره قرار می‌دهند تا مذاکرات صلح را آغاز کنند یا دوباره به آن متعهد شوند. فعالان حوزه زنان اغلب اقدامات گسترده و موفقیت‌آمیزی را در این زمینه آغاز کرده و کمپین‌های افکار عمومی برای تشویق پیشرفت در مذاکرات صلح را در بسیاری از کشور‌ها بسیج کرده‌اند.
اکثر زنانی که در افغانستان برای دولت کار می‌کردند، اکنون یا شغل خود را از دست داده‌اند یا حقوق بسیار پایینی دارند. هدف از این کار نیز تشویق و حتی مجبور کردن زنان به ماندن در خانه است. علاوه بر این، زنان از تردد در ملاء عام بدون مرد محرم (اعم از شوهر، برادر یا پدر) منع هستند و قوانین سختگیرانه‌ای نیز در مورد لباس زنان اعمال می‌شود.
متا (شرکت مادر فیس بوک) و یوتیوب (متعلق به گوگل) اعلام کردند محتوایی که حمله  معترضان ضد دموکراسی به ساختمان های دولتی برزیل را تشویق یا پشتیبانی می کند را از پلتفرم هایشان حذف کرده اند.
ذهن انسان طوری تکامل پیدا کرده است که از جسم ما محافظت کند و ما را زنده نگه دارد و سه سامانه‌ی هشداردهنده برای رویارویی با خطرات جدید دارد. یکی از آن‌ها دستگاه عصبی سمپاتیک است که واکنش جنگ یا گریز را کنترل می‌کند و دیگری دستگاه لیمبیک که در واکنش به تهدید، احساسات را فعال می‌کند.
وضعیت خاک به دلیل صنعتی شدن یا مدیریت ضعیف زمین‌های کشاورزی در بسیاری از نقاط دنیا در حال بدتر شدن است. روز جهانی خاک مردم جهان را تشویق می‌کند تا به راه‌های پایدار برای مدیریت منابع خاک فکر کنند.
معاون امور زنان ریاست جمهور درجلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف: فرزند من دو تابیعتی نیست و برای کار به خارج رفته و الان به کشور برگشته است. نوه من کلاس اول است و در اینجا به مدرسه می رود. رسانه ها فکر می کنند هر چیزی را باید به دروغ منتشر کنند و به دروغ پر و بال بدهند و این جای تاسف دارد. پسر من یک قران نه از من نه از پدرش و نه از دولت نگرفته، یک نرم افزاری تهیه کرده؛ باید تشویق شود یا توبیخ؟
محمد امیری، حقوقدان درباره شکل‌گیری باند‌های تبهکار خانوادگی می‌گوید: «درخانواده‌هایی که یک یا چند نفر از اعضای خانواده پیشینه جرم و مجرمیت داشته باشند، سایر اعضای خانواده خود را هم به ارتکاب اعمال مجرمانه تشویق می‌کنند.»
کارشناس ارشد مسائل بین الملل درباره اعمال تحریم‌ها علیه چهره‌های میانه رو در ایران گفت: بعید می‌دانم دولت کانادا قصد تقویت تندرو‌ها را داشته باشد، اما اگر ایرانیانی دولت کانادا یا دیگر دولت‌ها را در چنین جهتی تشویق می‌کنند، قطعا در اشتباه هستند.
کیهان نوشت: باعث حیرت است که در این مملکت، به بانیان خسارت محض و برجام، مدال شجاعت و سکه اعطا می‌شود، اما تا لحظه تنظیم این یادداشت نشنیده‌ایم به نیرو‌های پلیس که این روز‌ها الحق و الانصاف سنگ تمام گذاشته مدالی اهداء شده یا تشویق شده باشند.
دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: فرقه عرفان حلقه یا عرفان کیهانی با ادعای درمانگری و با تجویز‌های فرادرمانی ضمن مداخله در امر درمان هزینه‌های گزافی را بر خانواده‌ها تحمیل می‌کند؛ از سوی دیگر تشویق افراد به رفتار‌های خارج از عرف باعث شکاف در خانواده و بعضاً باعث طلاق، تضعیف بنیان خانواده‌ها و یا فرار فرزندان از خانه و همچنین زمینه ساز بروز مشکلات اخلاقی برای اعضای ناآگاه می‌شود.
وزارت خزانه‌داری و دارایی ترکیه اعلام کرد که تراز بودجه دولت ترکیه در دوره ژانویه تا آوریل ۱۹.۳۶ میلیارد لیره (۱.۳۷ میلیارد دلار) سالانه کسری داشته است.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: بهتر است که ما به جای سختگیری‌هایی که ممکن است رمندگی ایجاد کند و آسیب‌زا باشد، بیشتر مردم را با ارزش ها و معنویات آشنا کنیم، راه‌های دیگری هم برای تشویق جامعه به رعایت حجاب و شعائر اسلامی وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ