عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: بهتر است که ما به جای سختگیری‌هایی که ممکن است رمندگی ایجاد کند و آسیب‌زا باشد، بیشتر مردم را با ارزش ها و معنویات آشنا کنیم، راه‌های دیگری هم برای تشویق جامعه به رعایت حجاب و شعائر اسلامی وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراد مبتلا به بیماری کلیوی پیشرفته باید مصرف موز و سایر غذا‌های حاوی پتاسیم را محدود کنند تا از کلیه‌ها و قلب خود در برابر آسیب محافظت کنند.
اگر بایکال خواهان مقایسه عادلانه‌تری با تراشه‌های سرور اینتل بود، می‌بایست یکی از محصولات Xeon Platinum را که ۴۸ هسته یا بیشتر دارند، محک می‌زد. بنا به برخی دلایل عجیب، این کمپانی روسی، یک تراشه AMD را از آخرین مقایسه خود حذف کرد. این کمی تعجب‌آور است چرا که بایکال الکترونیکس با هیجان ادعا کرده بود که Baikal-S قابل مقایسه با EPYC ۷۳۵۱ از دوره Zen ۱ است.
چرا وزیر کشور از استیضاح توسط نمایندگان مجلسی که اساسا مدافع همین دولت هستند، استقبال نمی‌کند؟ چرا تیم رسانه‌ای دولت به حامیان توضیح نمی‌دهد اگر آن بند در ابلاغیه وزارت کشور درست بود، چرا از آن عقب‌نشینی شد؟ و مهم‌تر از همه اینکه چرا با فشار رسانه‌ای تلاش می‌کنند مانع از حضور وزیر کشور در جایگاه استیضاح شوند؟
‌می‌گویند دستمزد فوتبالیست‌ها را با مردم عادی نباید مقایسه کرد، ولی نمی‌گویند چرا؟ از کی چنین شد؟ دویست سال پیش که چنین نبود، فوتبالیست ارزش افزوده‌ای برای جامعه نداشت که چنین قدر ببینند و بر صدر نشینند.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
کارشناس مسائل دینی و فقهی در یادداشتی دلایل اینکه «چرا حجاب یک مسأله فرعیِ فقهی نیست» را تشریح کرد.
پیاده‌روی فضایی فضانوردان روس که با هدف جابه‌جایی یک هوابند آزمایشی برنامه‌ریزی شده بود، با موفقیت به پایان رسید.
مرحوم «ایرج افشار» پژوهشگر فرهنگ و تاریخ ایران، درباره سنگ پیرزن به آنچه در خاطرات عمادالسلطنه خوانده استناد کرده و نوشته است: «این سنگ تخته سنگی یک‌پارچه و عجیب در دامن کوه ولنجک بود که اهالی به آن سنگ پیرزن می‌گفتند. سنگی بزرگ شبیه قارچ که پایة کوچکی داشت. در زبان انگلیسی به این نوع سنگ ها، صخره قارچی گفته می‌شود و شاید بتوان معادل این کلمه را در فارسی قارچواره نامید.»
ما در این روز که یکی از دو عید بزرگ اسلامی است، از اعمال مربوط به این روز مبارک، معنای عید را الهام می‌گیریم. چراکه این عید به حکم دین ما و اسلام ما تعیین شده است؛ و اگر بخواهیم هدف اسلام را از مقرر داشتن این عید مبارک بفهمیم تا به‌راستی بر ما مبارک باشد، همان‌طور که وضع‌کننده و صاحب آن خواسته است، باید به اعمال و ذکر‌ها و واجبات این روز بنگریم. با بررسی این امور، می‌توانیم معنا و مفهوم عید را دریابیم.
یک فعال سیاسی در کنایه ای به نوباوه در موضوع حجاب نوشت: چرا جرات نداشتی به افسر زن روسی که با بی حجابی کامل وارد جلسه رسمی تو کشورت شده نهی از منکر کنی.
شاید اگر پاکو خمس واکنش محمد قنبری به تعویض را می‌دید، برخوردی سفت و سخت با او انجام می‌داد.
لئوپارد یک طراحی بسیار توانا و پرکاربردترین تانک در اروپا است. مسلح به یک تفنگ اصلی ۱۲۰ میلی متری، با وجود داشتن زره خوب می تواند با سرعت بیش از ۴۰ مایل در ساعت حرکت کند. هر چند در سال ۱۹۷۹ وارد به کار گرفته شد، اما یک برنامه منظم ارتقاء آن را همچنان به طور جدی سیستمی در خط مقدم در نظر می گیرد که می تواند در برابر تانک های مدرن روسی استقامت کند.
مسجد «شیخ علی» در دل کوچه‌های محله دزاشیب، انبوهی از قصه‌ها را در خود جا داده است؛ از وجه تسمیه این مسجد کوچک تا نقش محوری آن در گردهمایی اهالی به وقت برگزاری آئین‌های مذهبی. نام این مسجد، اما با نام یک روحانی متفاوت گره خورده است؛ کسی که در زمان ناصرالدین‌شاه با چند اختراع عجیب شهره شهر شده بود.
قبادلو به افساد فی الارض ازطریق جنایات علیه افراد تخریب واقدام علیه امنیت ملی کشور که منجر به اخلال درنظم عمومی و ناامنی درکشور و واردن کردن خسارت به اموال عمومی متهم وبه اعدام محکوم شد.
علی رغم برخی فضاسازی ها مبنی بر عقب نشینی دولت از وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال، محاسبات کارشناسی نشان میدهد این رقم، کف نیاز واقعی بازار مسکن کشور است.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
هواداران کانادا با عصبانیت شدید از قضاوت جانی سیکازوه، اعتقاد دارند یک خطای پنالتی برای تیمشان اعلام نشده است.
جیمز لاپورتا خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس ظاهرا با استناد به تنها یک منبع اطلاعاتی و بدون اینکه دقیقا مشخص شود موشک از چه منبعی شلیک شده است، مسئولیت این امر را به گردن روسیه انداخته و در گزارشی نوشته بود: «یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا می‌گوید «موشک‌های روسی» به لهستان - که عضو ناتو است - برخورد کرده و دو تن را به کام مرگ کشانده‌اند».
زن دستفروش گفت: دیروز کنار متروی مولوی، مأمور شهرداری تمام جنس‌ها و داروندارم را با خودش برد. من حتی بساط هم نکرده بودم، هیچ راه‌بندانی نداشتم و فقط یک جنس را از داخل نایلونی بیرون آورده بودم که به یک مشتری تلفنی نشان دهم. مأمور شهرداری بساطم را از دستم کشید. وقتی اعتراض کردم و گفتم که به خدا باید اجاره خانه بدهم، کلام زشت و زننده‌ای گفت و رفت. از دیروز همه جا رفتم. از مأمور مترو و کارکنان منطقه از شهرداری پرس‌وجو کردم. هیچ‌کس سراغی از جنس‌هایم ندارد.
اتفاقی که سال گذشته برای کامران قاسمپور رخ داده بود، امسال توسط رحمان عموزاد بازهم در تیمی که رضا یزدانی سرمربی آن بود، تکرار شد.
به اعتقاد زاهدی، جوانان مخصوصا دهه هشتادی ها اطلاعات عمومی خود در مباحث سیاست بین المللی را بیشتر کنند تا بتوانند تحلیل درستی از مسایل داشته باشند.
حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی گفت: این اغتشاشات برای دفاع از آن خانمی که فوت کرد، نبوده است چرا که شیوه‌ای منطقی نیست و روسای سه قوه قول پیگیری دادند و نتیجه هم اعلام می‌شود.
وزارت خزانه‌داری و دارایی ترکیه اعلام کرد که تراز بودجه دولت ترکیه در دوره ژانویه تا آوریل ۱۹.۳۶ میلیارد لیره (۱.۳۷ میلیارد دلار) سالانه کسری داشته است.
این احتمالاً تجربه آشنایی است که موسیقی را بارها شنیده‌اید یا فیلمی را بارها دیده‌اید و با آن حس خوشایندی دارید. آیا تنها نوستالژی باعث چنین تجربه‌ای می‌شود یا دلایل دیگری وجود دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ