میری لواسانی تاکید کرد؛ پتروشیمی پردیس می‌تواند به الگویی سرآمد در حوزه مدیریت‌ریسک و دانش ایمنی‌فرایند، در کلاس جهانی تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت:موانع حقوقی پتروشیمی گلستان برطرف شده و به زودی با حضور رییس قوه قضاییه اتمام پیگیری‌های حقوقی و رفع موانع حقوقی به صورت رسمی اعلام می‌شود.
سهام حدود ۲۶ پتروشیمی در بورس ایران در حال معامله است که هر یک از آن‌ها در یک صنعت فعال می‌باشند. در این مطلب قصد داریم تا به این پرسش پاسخ دهیم که هر پتروشیمی در چه صنعتی فعال است؟
صحبت های اوجی، وزیر نفت درباره جزئیات طرح پتروشیمی گچساران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
درحالی که ارائه مجوز ارزیابی پتروشیمی بار‌ها مطرح شده است، نمایندگان پتروشیمی میانکاله حتی در نشستی که برای توجیه پروژه مخرب خود داشتند نیز از انجام این کار سر باز زدند و قاسم خلیل خلیلی؛ نماینده سهامدار پتروشیمی در پاسخ به خبرنگار که درخواست ارائه مجوز را داشت، گفت: مجوز در لپ‌تاپ من است و لپ‌تاپ را نیاورده است.
یکی از مشکلات همیشگی صنعت پتروشیمی نرخ خوراک بوده است به نظر می رسد باید با یک فرمول منعطف که هم به نفع درآمدهای دولت باشد و هم صنعت پتروشیمی این مشکل را حل کرد.
یکی از مشکلات همیشگی صنعت پتروشیمی نرخ خوراک بوده است به نظر می رسد باید با یک فرمول منعطف که هم به نفع درآمدهای دولت باشد و هم صنعت پتروشیمی این مشکل را حل کرد.
یک کارخانه فرآورده‌های پتروشیمی در جنوب شرقی چین بر اثر وقوع انفجار، دچار حریق شد.
به دلیل حساسیت اکوسیستم میانکاله ساخت پتروشیمی برای میانکاله سنگین و خارج از توان اکولوژیکی آن است. علاوه بر آن صنایع سنگین اجازه بارگذاری در این منطقه را ندارند و از نظر آمایش سرزمینی و در اسناد بالادست، توسعه پروژه‌های فاضلاب‌زا در این منطقه آسیب‌زاست و اجازه فعالیت آن‌ها در این اسناد قید نشده است. پروژه‌های پتروشیمی در ابعاد هوا، آب، خاک، گیاهان و جانوران آلودگی‌های زیست‌محیطی به دنبال دارند. پتروشیمی میانکاله هم از نظر ارزیابی محیط‌زیستی در رده هفتم است و نیاز به گزارش ارزیابی دارد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: نماد پتروشیمی استان از امروز در بورس باز شد.
گروه پالایشی و پتروشیمی بازار سرمایه امروز مثبت بوده و تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشت.
تخصیص پاداش به مشترکان زیر الگوی مصرف آب، مصرف بنزین خودروها ۲.۵ برابر استاندارد جهانی است، انتقال سالانه ۵۰ میلیارد لیتر نفت و فرآورده و... از مهمترین اخبارآب و انرژی در هفته جاری بودند.
شاهمیرزایی گفت: هم اکنون ظرفیت نسب شده پتروشیمی کشور ۹۳ میلیون تن در سال است که با راه اندازی ۱۰۸ طرح بزرگ و کوچک جدید تا ۱۲ سال آینده این ظرفیت به دو برابر خواهد رسید.
پارک فناوری پردیس اعلام کرد در حاشیه نمایشگاهی در کیش، ابزارهای قانونی توسعه فناوری صنعت پتروشیمی بررسی شد.
معاون محیط زیستی انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور درباره ایجاد صنعت پتروشیمی در مازندران گفت: نمی‌توانم بگویم کلا منتفی شده است، یعنی اینکه متقاضی و سرمایه گذار ساخت پتروشیمی در مازندران، پیگیری‌های خودش را دارد و انجام می‌دهد.
بوشهر- مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس از ثبت رکورد ۱.۳ میلیارد دلاری صادرات در تاریخ فعالیت این شرکت خبر داد.
بزرگترین عملیات تعمیرات اساسی خطوط ارتباطی آب دریا و تعویض ولوهای عظیم واحد آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس با صرف ۱۶۰ هزار نفر ساعت کار مداوم و شبانه روزی و بدون حادثه با موفقیت پایان یافت.
اهواز- علاوه بر فعالیت شرکت فولاد و تأمین نشدن حق‌آبه که وضعیت اسفناکی را برای تالاب شادگان رقم زده، این بار اجرای طرح پتروشیمی در محدوده تالاب بر نگرانی مردم و فعالان محیط زیست افزوده است.
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران گفت: خوشبختانه مشکلی برای واردات ارز به کشور نداشته ایم به همین دلیل پول بلوکه شده در کشور های مقصد وجود ندارد.
شیراز _ رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: مدیرعامل پتروشیمی شیراز و ۲ تن از معاونین این مجموعه، بازداشت شدند.
رئیس پارک فناوری پردیس گفت: طی یکسال گذشته ۴۵۰ تقاضا در حوزه فناوری صنعت پتروشیمی داشته‌ایم که احصا و شناسایی شدند و ۱۳۵۰ میلیارد ریال پروژه تعریف شده است.
بوشهر- شرکت پتروشیمی پردیس بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان با تولید بیش از پنج میلیون تن محصول در سال است.
سخنگوی گمرک از صادرات ۹ میلیارد و ۱۴۲ میلیون دلاری محصولات پتروشیمی در ۵ ماهه نخست امسال خبر داد.
روز گذشته ۲ بهمن ۱۴۰۰ نماد‌های گروه پالایشی عملکرد خوبی را داشتند و در ابتدای بازار با سبزپوشی خود توانستند یکی از عوامل صعودی شدن بازار شوند. در گفتگو با شهیر محمدنیا کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که روند خوب پالایشی‌ها ادامه خواهد یافت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ