کیومرث سرمدی در رابطه با معرفی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس بیان کرد: آقای محمدهادی زاهدی وفا معرفی شده‌اند، اما با توجه به اینکه مجلس تعطیل است، فضایی که ببینیم شرایطشان چگونه است قابل پیش بینی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامحسین رضوانی نماینده تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی‌ و محمد صالح جوکار نماینده یزد و رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی‌ به صورت جداگانه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کردند.
وزیر خارجه روسیه معتقد است که نباید روابط بین‌الملل را در مرحله کنونی، یک جنگ سرد جدید قلمداد کرد بلکه صحیح‌تر آن است که روند جاری را فرآیند ایجاد نظم نوین چندقطبی بخوانیم.
پرسپولیس در اوایل شهریور و در تابستان خوزستان باید رودرروی فولاد قرار بگیرد.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
سردی دست‌ها ممکن است ناشی از کم خونی و یا افت فشار خون باشد؛ گاه به علت اشکالات عروقی، در سرما انقباض عروقی ایجاد می‌شود که باعث سرد شدن اندام انتهایی می‌شود.
توافق میان عربستان و ایران هم چنان مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است و این روزنامه‌ها به خطرات این توافق برای رژیم صهیونیستی نیز پرداخته اند.
سرمدی یادآور شد: همچنین در صورت تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، به شورای نگهبان ارسال می شود که بعد از تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون شده و دولت باید آیین نامه اجرایی آن را نوشته و آن را اجرا کند.
پیکان در ورزشگاه دستگردی میزبان استقلال تهران است و امیدوار است با پیروزی در این مسابقه همچنان به روند خوب خود در این هفته‌ها ادامه دهد و در جدول رتبه‌های بهتری را در اختیار بگیرد.
سرمدی گفت: علیرغم سکوت دولت در خصوص حقوق سربازان در لایحه بودجه، اما به دنبال این هستیم که مبنای حقوق سال گذشته آنان را ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش دهیم.
وزیر نفت تاکید کرد: با همکاری مردم و همه دستگاه‌ها توانستیم دوره سخت و طولانی سرمای ماندگار و کم سابقه را مدیریت کرده و در حال عبور از آن هستیم.
به دنبال وقوع سرمای شدید و بارش برف و یخ‌ زدگی طی هفته های گذشته در افغانستان، دست‌کم ۱۶۶ نفر تا کنون جان باخته اند.
این روز‌ها بازار اجاره مسکن بر خلاف ماه‌های گذشته کمی آرام‌تر شده و بسیاری از مستاجران اعلام می‌کنند که با نزدیک شدن به انتهای سال و عدم پیش بینی قیمت‌ها در سال جدید، مالکان سعی دارند واحد‌های مسکونی خود را زودتر اجاره دهند.
در افغانستان ۲۴ نفر بر اثر سرمازدگی جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی فریمان گفت: در پی برودت هوا و یخبندان سرمای هوا به گلخانه های فریمان ۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.
منابع یمنی اعلام کردند که ۷ کودک آواره در اردوگاه های آوارگان در پی موج شدید سرما در استان مارب در ۱۷۰ کیلومتری شرق صنعا، جان باختند.
سال ۱۳۴۷ را باید پُربارش‌ترین سال آبی در تهران دانست. آن سال زمستانی عجیب با انواع و اقسام رکورد‌ها داشت؛ رکورد سردترین روز یا بهتر بگوییم سردترین شب تهران با دمای منفی ۱۵ درجه در ۱۸ دی ماه، رکورد بیشترین بارش در یک بازه زمانی زمستانی، رکورد بیشترین بارش در فصل زمستان، رکورد ۶۴ روز بارش باران و برف در زمستان و... که بی‌نظیر و تکرارنشدنی بوده است. مردم تهران در آن سال ۵۳ روز دمای صفر و منفی را تجربه کردند.
سازمان هواشناسی کشور درخصوص یخ‌زدگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال تنش دمایی در باغات و مزارع، افت فشار گاز، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و احتمال آبگرفتگی محلی و محدود در معابر بر اثر این مخاطره جوی هشدار داد.
آندرس دی الساندرو، هافبک سابق آرژانتین، تحت تاثیر سرودی که هواداران این تیم در قطر سر می‌دهند قرار گرفت.
سرمای شدید هوا در ورزشگاه آزادی باعث شد سرمربی استقلال در بازی امروز نتواند تیپ خود را حفظ کند.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: پالایشگاه نفت اصفهان با بهره‌مندی از دانش‌بنیان‌ها و ظرفیت نخبگان توانسته است سرآمد شرکت‌های پالایشی باشد.
بورس تهران در اولین روز هفته کار خود را با بازدهی منفی به پایان رساند،اما نمادهای دارویی‌ اکثرا مثبت و همراه با صف خرید بودند و در پایان نیز شرایط خوبی را داشتند. دلیل سبزپوشی نمادهای دارویی چه بود ؟
مرتضی سرمدی، قائم مقام سابق وزارت خارجه گفت: معتقدم آنچه پیش از خروج ترامپ از توافق جامع هسته‌ای ایران و در نفی برجام در کشورمان صورت گرفت به هیچ وجه منصفانه نبوده است. یعنی به صورت غیرعادلانه‌ای در داخل کشور دستاورد یک مذاکرات برد- برد زیر سووال رفت و از ارزش و اعتبار آن کاسته شد. به هوای اینکه بتوانند در رقابت‌های سیاسی داخلی حریف را از میدان به در کنند. اما در حقیقت همان کسانی که در حال از میدان به در کردن رقیب بودند نمی‌دانستند طنابی را به دست و پای خودشان می‌پیچند که مشکلات آن، بعد‌ها گریبانگیرشان خواهد شد.
سینمای رسانه‌ها در روز ششم از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «مامان» به کارگردانی آرش انیسی و «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی است. در این میان فیلم منصور به واسطه آنکه مضمونش درباره شهید منصور ستاری به واسطه مضمونش بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ