رئیس گروه مالی گردشگری در هجدهمين دوره سمپوزيوم بين‌المللي روابط عمومي که در تهران برگزار شد، نشان "مدیر ارشد ارتباط گستر" را کسب کرد و نشان ویژه "روابط عمومی سرآمد" به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری اعطا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره کنترل و مبارزه با مالاریا وزارت بهداشت گفت: در این راستا منتظر هستیم گروه کارشناسان ارشد سازمان بهداشت جهانی برای تایید این موضوع به کشور بیایند و پس از بررسی‌های بیشتر کشور و مناطق مرزی با پاکستان، گواهی حذف مالاریا از کشور را صادر کنند.
مراسم یادبود حاجیه خانم فاطمه بهرامی مادر برادران اسحاق جهانگیری معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری ،  ابراهیم جهانگیری قائم مقام گروه مالی گردشگری و  مادر شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری با حضور جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشگری در مسجد نور تهران برگزار شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
تلویزیون ملی ونزوئلا تصاویری از مراسم استقبال مقامات ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را منتشر کردند که در قسمتی از مراسم، گروه تشریفات کشور میزبان، سرود «ای ایران» را می‌خوانند. حضور جمیله علم‌الهدی که در این سفر همراه سید ابراهیم رئیسی است خبرساز شده است.
اهواز - رئیس گروه پرورش ماهی در قفس شیلات خوزستان از شروع پرورش ماهیان دریایی در قفس برای نخستین بار در استان خوزستان خبر داد.
دولت سیدابراهیم رئیسی ناچار است در مورد پذیرش یا عدم پذیرش تمام معاهدات گروه اقدام ویژۀ مالی به‌خصوص اف. ای. تی. اف تصمیم بگیرد. روشن است که تصمیم‌گیری صریح در این مورد، مشکلاتی برای دولت دارد. اگر دولت تحت فشار نیرو‌های اصطلاحاً «سوپرانقلابی» و به قصد حفظ رضایت آنها، از امضای اف. ای. تی. اف خودداری ورزد، در آن صورت، شعار گسترش رابطه با همسایگان و عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها، در همان محدودۀ تبادل سفیر و بازگشایی سفارتخانه‌ها باقی می‌ماند و اثری بر بهبود اقتصاد کشور نمی‌گذارد.
آیت‌الله العظمی جوادی آملی در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: صدقه دادن، گاه به مال است و گاه به جان، هلال احمر یک نهاد مردمی است، کار اینها تنها صدقه مالی نیست، بلکه اینها جان خودشان را نیز تقدیم نظام و مردم می کنند و این بذل مال و بذل جان، این گروه را از پیش روان بهشتی کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل تامین منابع مالی داریم و گرنه مشکلی نداشتیم.
به دستور رئیس گروه مالی گردشگری و در قالب دومین مرحله از پویش "سفره مهربانی" ماه مبارک رمضان امسال 5000 بن‌کارت نقدی برای جمعی از مومنان روزه دار مناطق مختلف کشور اختصاص یافت.
رئیس جمهور گفت: با همه کشورهای دنیا به صورت متوازن تعامل داریم و کار را به لبخند چند کشور گره نزدیم و کسانی که می‌خواهند با جمهوری اسلامی ایران کار کنند زمینه آن کاملاً فراهم است.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: باید از فعالیت گروه‌های تروریستی و افراطی در افغانستان که طبیعتاً بر امنیت ملی همسایگان اثرگذار خواهد بود، جلوگیری شود.
رئیس اداره امور شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ سازمان بورس گفت: شرکت‌های گروه خدمات بازار سرمایه با حداقل سرمایه ۵ هزار میلیارد ریال می توانند به عنوان مدیر سندیکا ایفای نقش کنند.
در راستای مسئولیت های اجتماعی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در همان ساعات اولیه وقوع زلزله و بنابر دستور رییس گروه مالی گردشگری تعداد ۲۰۰۰ تخته پتو به منظور کمک رسانی به آوارگان و زلزله زدگان شهرستان خوی به دلیل برودت هوا و یخبندان در منطقه ارسال شد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ولادیمیر واسیلیف، رئیس گروه دوستی پارلمانی دومای دولتی روسیه و ایران دیدار کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ولادیمیر واسیلیف، رئیس گروه دوستی پارلمانی دومای دولتی روسیه و ایران دیدار کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی دومای روسیه گفت: باید تلاش کنیم نتایج روابط اقتصادی فیمابین برای مردم دو کشور ملموس و محسوس باشد.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی در گروه سختی قراردارد و با تیم های بزرگی همگروه است، اما همه برای کسب نتیجه خوب هم قسم شده‌اند.
رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه تهران گفت: از ابتدای سال آبی، سه و هشت دهم میلی متر بارندگی داشته ایم و در بلند مدت این رقم ۲۲ میلی متر بوده که ۸۳ درصد کاهش بارندگی را داریم.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ارمنستان گفت: ایران مخالف تغییر در مرزهای شناخته شده بین‌المللی و تغییر ژئوپولتیک منطقه است.
رییس هیات مدیره بانک ملی ایران می گوید: با تغییرات برنامه های استراتژیک بانک ملی ایران، ساز و کارهای تشکیل گروه مالی نیز فراهم شده است.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: گروه افراد دارای معلولیت شنوایی به صورت رسمی دارای شبکه ملی می‌شوند.
رئیس پارلمان عراق از گروه های سیاسی این کشور خواست برای یافتن راه حلی جهت برون رفت از بحران سیاسی کنونی در عراق بر سر یک میز بنشینند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره کننده ایران گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها را برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تشریح کردند.
واریز سود سهام عدالت سرانجام از روز گذشته مورخه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده است و قرار است این سود به حساب بیش از ۴۳ میلیون مشمول سهام عدالت واریز شود. در گفتگو با همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که اثر پرداخت سود سهام عدالت بر بورس چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ