اصلی‌ترین چالش مدیرعامل استقلال در اولین روزهای فعالیت خود مواجه شدن با پرونده‌های مالی سنگین است؛ پرونده‌هایی که برای بستن آنها زمان زیادی وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام عضو هیئت مدیره استقلال اسپانسرهای خصوصی توان پرداخت مبالغ بدهی‌های این باشگاه را ندارند.
رقم دقیق بدهی های باشگاه استقلال از سوی عضو هیات مدیره این باشگاه اعلام شد.
رئیس سازمان خصوص سازی گفت: با پیگیری و تضمین سازمان برای هر باشگاه از بانک شهر مبلغ، دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار وام از بانک شهر برای پرداخت بدهی‌های ارزی به‌ آن‌ها داده شد.
سوال مردم این است که منبع این پول‌‌ها کجاست؟ این باشگاه اگر چنین پول‌هایی داشت چرا بدهی‌های خود را پرداخت نکرد تا از آسیا حذف نشود؟
باشگاه استقلال مطالبات بازیکن برزیلی پیشین خود را پرداخت کرد تا بدهی‌های به نفرات خارجی‌اش به پایان برسد.
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات سه خارجی این باشگاه از جمله سرمربی ایتالیایی این باشگاه خبر داد. این سنگین ترین بدهی آبی‌ها به یک سرمربی بود که باعث محرومیت آنها از حضور آسیا شد.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اعلام ورود این فراکسیون به ماجرای سوء مدیریت در سرخابی‌ پایتخت، از حذف قطعی استقلال از آسیا خبر داد و گفت: وام ۲ میلیون دلاری برای پرداخت بدهی‌های استقلال و جلوگیری از کسر امتیاز در نظر گرفته شده
دو بار بحث بدهی استراماچونی مطرح شد که یک بار در دوره آقای آجورلو بوده. یک بار هم در زمان آقای فتح‌الله‌زاده حدود 118 میلیارد تومان برای بدهی‌های خارجی از جمله استراماچونی پرداخت شده که همان پشتوانه وام‌شان بود که به جای آن، زمینی را در بانک شهر، وثیقه کردند. از آن 118م ، 93 م به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز شد. باشگاه، هزینه‌های دیگری هم داشته، ولی متأسفانه کماکان، بدهی استراماچونی را پرداخت نکردند و این اتفاقات افتاده
روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان یک مهلت جدید برای تامین و پرداخت بدهی‌های معوقه آبی‌ها شده بود.
فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که مهلت تعیین تکلیف مدارک و مستندات بدهی‌ها امروز به پایان می‌رسد و قابل تمدید هم نیست.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: به باشگاه استقلال بابت بدهی‌ها و احتمال حذف از آسیا هشدار داده بودیم اما مدیران سابق و فعلی این بحث را خیلی جدی نگرفتند.
مدیرعامل باشگاه استقلال که برای خودش یک سلبریتی در فضای مجازی و البته حقیقی محسوب می شود، روزهای فوق‌العاده پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.
باشگاه استقلال به خاطر بدهی‌های سنگین و همینطور مشخص نبودن برخی هزینه‌کردهایش راه بسیار سختی برای اخذ مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۴ – ۲۰۲۳ دارد.
مدیرعامل استقلال فرصت زیادی برای تامین منابع مالی و پرداخت بدهی‌های هنگفت این باشگاه ندارد.
فرشید سمیعی می‌گوید استقلال به صورت فوری برای پرداخت بدهی‌ها به ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد‌.
قربانزاده رئیس‌سازمان خصوصی‌سازی گفت: آنچه که خود آجرلو امضاکرده‌اتفاق‌نیفتاده؛ طوریکه برای تیم بستن و برای پرداخت بدهی‌ها از پول حاصل از پذیره‌نویسی هزینه کرده که از نظر من قابل پذیرش نیست.
حسین قربان‌زاده توضیحاتی در خصوص مشکل به وجود آمده در تعویق بازگشایی نماد استقلال در فرابورس داد.
صاحبخانه وینفرد شفر، سرمربی پیشین استقلال، هم توانست در یک سال گذشته با دریافت حکم قضایى طلب خودش را زنده کند و ۱۹۸ میلیون تومان از حساب استقلال برداشت کند. هر چند این مبلغ در مقایسه با سایر مبالغ مطرح شده، قابل توجه نبود
مدیرعامل استقلال با اشاره به بدهی‌های بزرگ این باشگاه مدعی شد نیازمند زمان است تا مشکلات آبی‌ها را برطرف کرده و البته این امیدواری را به هواداران تیمش داد که نگرانی بابت این موضوع نداشته بانشد.
معاون باشگاه استقلال با بیان اینکه برای اینکه پنجره نقل و انتقالات بسته نخواهد شد، گفت: در اسرع وقت مطالبات استراماچونی توسط باشگاه پرداخت خواهد شد.
باشگاه استقلال از ۲۵ درصد مبلغ خود در بورس برای پرداخت بدهی‌هایش استفاده کرده است.
یکی از مواردی که باشگاه استقلال با فیفا در خصوص بدهی‌هایش درگیر است، مربوط به پرداخت مبلغ رضایتنامه محمد نادری به باشگاه بلژیکی است.
حق پخش تلویزیونی برای فوتبال ایران به بحرانی جدی تبدیل شده است. در شرایطی که بسیاری از باشگاه‌های ایرانی به‌ویژه دو باشگاه مطرح استقلال و پرسپولیس، سال‌های زیادی است با مشکلات اقتصادی و بدهی‌های سرسام‌آور مواجه هستند، مطالباتشان برای دریافت حق پخش تلویزیونی به مشکل برخورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ