رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: به باشگاه استقلال بابت بدهی‌ها و احتمال حذف از آسیا هشدار داده بودیم اما مدیران سابق و فعلی این بحث را خیلی جدی نگرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام درباره علیرضا بیرانوند به مدیران استقلال هشدار داد.
بر اساس اعلام مدیریت آکادمی باشگاه استقلال، هر صفحه‌ای که با نام آکادمی باشگاه در فضای مجازی فعالیت می‌کند، مورد تأیید باشگاه نیست و به صورت شخصی اداره می‌شود.
واکر زیمرمن، مدافع تیم ملی آمریکا، از حضور لیونل مسی در لیگ این کشور استقبال کرد اما در عین حال به او هشدار داد که کار سختی در پیش دارد.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان در خصوص کلاهبرداری در پوشش تبلیغات جعلی فروش بلیط مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس هشدار داد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال به اعضای این تیم هشدار داد مراقب تیم فوتبال نساجی باشند، چون سال گذشته در ورزشگاه آزادی و در ضربات پنالتی بازی را به حریف واگذار کرده‌اند.
پیمان بابایی مهاجم استقلال بابت عدم دریافت مطالباتش، به باشگاه نوتیس هشدار داد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال در یک پست اینستاگرامی به افرادی که به دنبال نفوذ در باشگاه استقلال هستند هشدار داد.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور استقلال در آسیا با نگرانی جدی همراه است و پرسپولیس هم یک پرونده باز دارد.
سرمربی استقلال به بازیکنان خود هشدار داده که در روز‌های تعطیلی تمرینات حواس شان به آمادگی جسمانی خود باشد.
سرمربی استقلال به بازیکنان خود هشدار داده که در روزهای تعطیلی تمرینات حواس شان به آمادگی جسمانی خود باشد.
فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در رقابت با تیم قعرنشین جدول لیگ امارات هشدار داد.
اعضای کادر فنی آبی پوشان به ستاره تیم خود هشدار دادند تا در دیدار مقابل نساجی مراقب باشد.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ گونه نگرانی از انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
در استانبول نسبت به حضور در اماکنی مانند بی اوغلو، گالاتا، تقسیم و خیابان استقلال هشدار داده شده است. این هشدار درباره احتمال مقابله به مثل تروریست‌ها نسبت به شهروندان غربی صادر شده است.
رویکرد، ولی فقیه در مدیریت فتنه‌ها، بحران‌ها و مدیریت حوادث و اغتشاشات، رویکردی حکیمانه است که خروجی آن تصمیمات حکیمانه و مبتنی بر آرمانگرایی و واقعیت نگری است. فلسفه مقابله با بحران‌ها و حوادث از نظر رهبری اجرای احکام قرآن، اقامه عدل، حفظ استقلال و تمامیت ارضی، وحدت و اعتماد به نفس ملی است.
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر این تیم سیاوش یزدانی را از دست دهد، چه کسی را در بازار نقل و انتقالات پیدا خواهد کرد چرا که هیچ بازیکن خوبی اجازه جدایی از تیمش را ندارد.
باشگاه استقلال از خارجی های خود خواسته تا روز چهارشنبه هفته آینده به تهران برگردند.
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای آسیا با اشاره به مشکلات استقلال و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای نسبت به ارجاع پرونده این دو باشگاه به کمیته انضباطی و اخلاق AFC هشدار داد.
باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای به عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هشدار داد.
پس از چند روز هشدار درباره احتمال حمله مسکو در سالروز استقلال اوکراین، رئیس جمهوری این کشور از کشته‌شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی‌شدن حدود ۵۰ نفر در حمله چهارشنبه نیرو‌های روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور خبر داد.
حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف ایران و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان، خط قرمز فرماندهان و دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به ویژه «دریادلان نیروی دریایی سپاه» است و ما در برابر هر گونه تهدید و فتنه انگیزی دشمن بسیار حساس هستیم و برای پاسخگویی قاطع و پشیمان کننده لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.
دفتر سازمان ملل در عراق (یونامی)، از فراخوان ها برای گفتگوی ملی استقبال کرد و نسبت به ناکامی سیاسی که ملت عراق باید هزینه آن را بپردازند، هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ