تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع خبری روسیه اعلام کردند که در پی بارش‌های چهارم مردادماه ۱۴۰۲ در شهر مسکو، برخی معابر این شهر دچار آبگرفتگی شد؛ بارندگی که در ۱۲۹ سال گذشته در چنین روزی از فصل تابستان (۲۶ جولای) یک رکورد قلمداد شد. منبع: ایرنا
رادیکال‌های آزاد می‌توانند پیری پوست را تسریع کنند و ویتامین C با این روند مبارزه می‌کند. همچنین آزمایش‌ها نشان داده است که ویتامین C از پوست محافظت می‌کند و تولید پروتئین کلاژن را نیز که بافت‌های بدن را کنار هم نگه می‌دارد، افزایش می‌دهد.
ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات‌های اخیر مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری به استفاده از بالن‌های جاسوسی متوسل شده است.
در پی قطعی آب در بخش‌های زیادی از شهر کرمان مدیر امور آب و فاضلاب کرمان ضمن عذرخواهی از مردم گفت: زمانی که با موج گرما مواجه و با پیک مصرف آب روبه‌رو می‌شویم، این مشکل در نقاط زیادی از شهر به چشم می‌خورد.
صبح پنجشنبه در پی حمله موشکی اوکراین به پل روستای «چونگار» که بخش‌های تحت کنترل روسیه در منطقه «خرسون» را به شبه‌جزیره کریمه متصل می‌کند، عبور و مرور از این پل به مسیر دیگری هدایت شد.
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و نهم صنعت نفت آبادان در پی کسب پیروزی برای بقا در لیگ برتر است.
برآوردهای تحلیلگران مؤسسه رِفینیتیو نشان می‌دهد که در پی بحران بانکی آمریکا، احتمالاً سود هر سهم شش بانک بزرگ این کشور در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۰ درصد کاهش یابد؛ بانک‌ها از ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) شروع به گزارش نتایج می‌کنند.
چت بات‌ها یا بیش از حد تولید می‌کنند (هم حقایق و هم گزاره‌های نادرست را تولید می‌کنند و تصمیمات اخلاقی و غیر اخلاقی را به طور یکسان مورد تایید قرار می‌دهند) یا کم‌تر تولید می‌کنند (عدم تعهد به هر گونه تصمیم و بی‌توجهی به پیامد‌های تصمیم گیری). با توجه به غیر اخلاقی بودن، ساختگی و جعلی بودن آنان از نظر علمی و بی‌کفایتی زبانی این سیستم‌ها، ما صرفا می‌توانیم به محبوبیت گسترده چت بات‌ها بخندیم و یا گریه کنیم.
در پی نگرانی‌های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه تاکید کرد.
مقامات دولت برزیل اعلام کردند در پی بارش‌های شدید و سیلاب‌های اخیر تاکنون ۳۶ نفر جان باخته‌اند.
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: بسکتبال با ویلچر بانوان را تقویت کردیم و در پی این اقدامات تیم ملی بانوان را برای دیدارهای تدارکاتی راهی ترکیه خواهیم کرد.
مقامات دولتی فیلیپین اعلام کردند که سیلاب‌ها و بارش‌های اخیر در این کشور ۳۵ کشته در پی داشته است.
معاون استاندار گلستان با بیان اینکه به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر، پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود، تصریح کرد: همچنین بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.
نمایش ضعیف سرخیو راموس در بازی شب گذشته پی اس جی برابر لانس، بار دیگر موج انتقادات از سرخیو راموس در فرانسه را شدت بخشید.
در پی بارش‌های ۲ روز اخیر و تا ظهر دیروز جمعه، تعداد ۳۴۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه که از این تعداد تنها پنج نفر بستری و بقیه با درمان سرپایی، مرخص شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه باران در آزادراه قزوین و رشت در حال باریدن است، گفت: وضعیت ترافیکی محورهای قزوین ـ کرج حدفاصل پل استاندارد تا پل فردیس و شهریار ـ تهران ( محدوده شهر قدس) ترافیک گزارش شده است و تردد در بقیه محورها به‌صورت روان در حال انجام است.
در پی بارندگی‌های بی‌وقفه و رعد و برق در شمال هند، دست کم ۳۶ نفر جان خود را از دست دادند.
سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه نساجی مازندران با برشمردن 19 ایراد بار دیگر بازی‌های خانگی این تیم را تا رفع نواقص به ورزشگاه دیگری منتقل کرده است.
در پی سردرگمی‌های مردم در تهیه بلیت‌های اربعین، حمید رضا شهرکی رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای توضیحاتی را ارائه داد.
باشگاه ذوب‌آهن در پی اعتراضات ایجاد شده در مورد قیمت‌ بلیت‌های دیدار برابر سپاهان توضیحاتی را ارائه کرده است.
در پی اعتصاب کارکنان بازوی اجرایی وزارت ارتباطات این کشور، خطوط ارتباطی در بخش‌های مختلفی از لبنان و ارتباط این کشور با خارج قطع شده است.
غول‌های بانکی ایالات متحده مانند جی پی مورگان چیس و بانک آمریکا در مجموع با بیش از یک میلیارد دلار جریمه به علت استفاده کارمندان از ابزارهای پیام‌رسانی تأیید نشده، مواجه شده‌اند.
در پی بارش‌های اخیر در شهر تهران، رکورد ثبت درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ