راستینه گفت: حتما آن فردی که تجارت بین‌المللی انجام می‌دهد، نیاز دارد که سطح دسترسی مشخصی برای مبادلات تجاری در اختیارش قرار گیرد. همینطور استاد دانشگاهی که باید از ظرفیت‌های کتابخانه‌های دیجیتال سراسر دنیا، پژوهشکده‌ها و وبگاه‌های آماری در دنیا استفاده کند، نمی‌توانیم سطح دسترسی‌اش را محدود کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمز مدیسون، ستاره تیم تاتنهام فاش کرد که پیام متنی سون هیونگ مین به او قبل از دیدار با برنتفورد، باعث جرقه یک ایده در بازی بود.
یزد- معاون خدمات شهری شهرداری یزد از اجرای ایده‌های برگزیده رویداد دانش آموزی ایده شو یزد پلاس در حوزه زیباسازی و بازی های شهری خبر داد.
ژوهشگران، یک مدل رایانه‌ای را برای تقلید از فرآیند تصمیم‌گیری زنبور‌های عسل طراحی کردند. آن‌ها در مقاله پژوهشی خود نوشتند: این روش، بینش‌هایی را در مورد این موضوع مشخص می‌کند که یک مغز کوچک چگونه می‌تواند چنین انتخاب‌های پیچیده‌ای را هنگام پرواز انجام دهد و نوع مدار‌های عصبی مورد نیاز را نیز مشخص کند. پیچیدگی فرآیند‌های تصمیم گیری زنبور عسل با نمونه‌هایی که در مورد پستان داران گزارش شده بودند، رقابت می‌کرد.
با وجود این قابلیت می‌توانید پیام‌های خود را در مدت‌زمان‌های ۲۴ ساعت، ۷ روز و ۳۰ روز، پین کنید.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: ایده اسکوتر برقی که در تپه‌های عباس آباد اجرایی می‌شود مردمی بود.
عربستان قصد دارد با پیشنهاد برگزاری سوپرلیگ، بار دیگر توجه فوتبال جهان را به خود جلب کند.
فکر می‌کردم بر اساس اظهاراتی که قبل از شروع فرماندهی در جلسات متعدد داشتیم، می‌توانستیم با ذکر دلایل و منطق نظامی، امام را راضی کنیم. چون بعد از حکم ایشان و قبل از سفر به جبهه که برای خداحافظی خدمت امام رسیده بودم و نظر و هدفم را گفته بودم، امام لبخندی زدند و از سر ملاطفت نگاهی به من کردند و جوایی ندادند. وقتی به جبهه رفتم همان حرف را در جمع فرماندهان جبهه گفتم که بعضی‌ها استقبال و بعضی‌ها مخالفت کردند.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در یک مصاحبه از ایده‌های خود برای تغییر فوتبال مدرن پرده برداشت و گفت استراحت بین دو نیمه باید حذف شود.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ایده برگزاری همایش بین‌المللی هندسه نظم جدید جهانی بر اساس بیانات رهبری انقلاب و در پی جنگ اوکراین شکل گرفت.
انستیتو بیست و پنجم «دومین آکادمی علم و صنعت هوافضای چین» برای نخستین بار از انتقال بی سیم موفق با فرکانس سطح تراهرتز (THz) و دستیابی به سرعت انتقال داده ۱۰۰ گیگابیت برثانیه خبر داد. برای نشان دادن تمایز، سیگنال ۵ G با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه در آمریکا ایده آل به نظر می‌رسد.
دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل ها و خوراک و نوشیدنی خرداد ماه ۱۴۰۲ به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.
به نظر می‌رسد پاکو خمس قصد دارد از دو مهاجم گلزن خود برابر سپاهان بهره ببرد.
در مصوبه مولدسازی دارایی‌ها نه‌تن‌ها برای گروه هفت‌نفره هیئت مولدسازی مصونیت قضایی و منع تعقیب صادر شده، بلکه اگر فردی اعم از نمایندگان و یا مسئولان دستگاه‌های نظارتی وارد موضوع مولدسازی شده و آن را رصد کند، مجازات خواهد شد. محمدرضا صباغیان‌بافقی نماینده مهریز به تعیین مجازات برای رصدکنندگان مولدسازی دارایی‌ها اشاره کرده و می‌گوید: با کسب درآمد از راه صحیح موافق هستیم. اگر می‌خواهند مولدسازی هم انجام دهند باید شفاف باشد. فروش اموال و دارایی‌های متعلق به مردم در خفا نباید صورت گیرد.
به طور کلی نیروی انسانی ایران، مخصوصا نیروی کارشناس یا تحصیل‌کرده برای کشور‌های دیگر جذاب شده است، بدین منظور اگر افراد بخواهند کسب و کاری راه بیاندازد، بهترین فرصت این است که از تیمی که با آن کار کرده، با آن آشنایی دارد، ایده را می‌شناسد و از همه مهمتر هزینه‌اش هم به نسبت همتایانش در آن کشور ارزان‌تر است، استفاده کند.
رئیس رصدخانه ملی مهاجرت ایران درباره تاثیر شرایط ناپایدار اینترنت بر مهاجرت گروهی استارتاپ‌ها، می‌گوید که بسیاری از کشور‌ها به این نکته رسیده‌اند که سرمایه انسانی در ابعاد مختلفش، همه ذی قیمت هستند و خیلی از شرکت‌ها و تیم‌ها اگر می‌خواهند به کشوری، از جمله کشور‌های حوزه خلیج فارس بروند، با این پیشنهادات رو به رو هستند که صرفا برای ثبت یا ایجاد شرکت اقدام نکنند بلکه برای راه‌اندازی و به نوعی اجرای این ایده هم اقدام کنند
پوتین به روایت خود مبنی بر تمایل غرب به نابودی روسیه پرداخت. او گفت: «غرب درحالی‌که برای تجاوز آماده می‌شد، درباره صلح دروغ گفت. آن‌ها بدبینانه از اوکراین و مردم آن برای تضعیف و تجزیه روسیه استفاده می‌کنند.» این آخرین و شاید چشمگیرترین نمونه از تلاش پوتین برای آماده کردن روس‌ها برای یک جنگ طولانی بود.
قربانی درباره این موضوع که ایجاد محدودیت برای اینترنت موجب ایجاد رانت برای عده خاص می‌شود، تصریح کرد: «اتحادیه‌ها و اتاق اصناف مختارند که برای اعضای خود از چنین طرحی استفاده کنند. در واقع این موضوع به اعضا و رویکرد اتحادیه‌ها بازمی‌گردد، ولی ما در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که حدود ۷هزار شرکت در کل کشور دارد، با این کار مخالفیم؛ بنابراین اینکه برای اعضای خود امتیاز‌های جدایی را دریافت کنیم، به نفع اعضا و شرکت‌ها نمی‌دانیم؛ اینترنت طبقاتی ایده خطرناکی است.»
تبریز- سرمربی تیم تراکتور تبریز با اشاره به بازی فردا مقابل تیم استقلال گفت: ایده ما فوتبال مالکانه با پرس شدید است.
مسکن تدریجی در قالب خانه‌های ویلایی با فراهم ساختن ایجاد سکونت‌گاهی امن و ایمن در کوتاه مدت، مانعی در برابر فشار‌های تورمی و تکانه‌های اقتصادی در بازار مسکن خواهد بود.
جای خالی یک مهاجم نوک در سطح بازیکنانی چون شوکر و مانژوکیچ در تیم ملی کرواسی به شدت احساس می شود.
یکی از تفاوت‌های جام جهانی قطر با جام جهانی روسیه زمان وقت اضافه است که از سوی داوران اعلام می‌شود و در برخی از بازی‌ها این عدد دو رقمی بوده است.
قصد علی‌اف برای کنترل این دالان که شاه‌راه ارتباطی برای پیوند آسیا و اروپا است؛ بلافاصله زنگ‌های خطر را برای ایران به صدا در آورد. چرا که کنترل استان سیونیک از سوی باکو، ۴۴ کیلومتر مرز زمینی ایران با ارمنستان و به تبع آن اورآسیا و اروپا را قطع می‌کند. ناظران نیز نسبت به قطع مسیر مبادلات تجاری ایران با همسایگان و حتی کشور‌های اروپایی هشدار دادند
سرمربی استقلال معتقد است دراگان اسکوچیچ استحقاق حضور روی نیمکت ایران در جام جهانی را دارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دراگان اسکوچیچ لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی را دارد، گفت: مطمئنم که کاوه رضایی در قسمت مهم لیگ به استقلال بر می‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ