سرمربی استقلال معتقد است دراگان اسکوچیچ استحقاق حضور روی نیمکت ایران در جام جهانی را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمز مدیسون، ستاره تیم تاتنهام فاش کرد که پیام متنی سون هیونگ مین به او قبل از دیدار با برنتفورد، باعث جرقه یک ایده در بازی بود.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: . نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این ایده را در کلبا هم تکرار کنم.
والری کارپین می گوید که وینگر ایرانی روستوف برای رسیدن به فرم ایده آل، به زمان نیاز دارد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، انتخاب کاپیتان جدید را به بعد از حضور در انگلیس موکول کرد.
ژوهشگران، یک مدل رایانه‌ای را برای تقلید از فرآیند تصمیم‌گیری زنبور‌های عسل طراحی کردند. آن‌ها در مقاله پژوهشی خود نوشتند: این روش، بینش‌هایی را در مورد این موضوع مشخص می‌کند که یک مغز کوچک چگونه می‌تواند چنین انتخاب‌های پیچیده‌ای را هنگام پرواز انجام دهد و نوع مدار‌های عصبی مورد نیاز را نیز مشخص کند. پیچیدگی فرآیند‌های تصمیم گیری زنبور عسل با نمونه‌هایی که در مورد پستان داران گزارش شده بودند، رقابت می‌کرد.
قهرمان فصل گذشته جام حذفی فوتبال کشور با تغییر سرمربی هم نتوانست مسیر ایده آلی در فصل جاری فوتبال ایران داشته باشد و با جایگاهی نزدیک به قعر جدول به کار خود پایان داد.
بازیکنان چلسی از ایده انتخاب مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، به عنوان سرمربی این تیم بسیار خوشحال هستند.
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: قطعا با قدرت در مسابقات آسیایی حاضر می شویم اما فعلا ایده ای برای این رقابتها ندارم.
ژوزه مورایس پرتغالی خلاف جو ملتهب اکثر نیمکت‌ها در آرامش و بی سر و صدا تیمش را در مسیر قهرمانی قرار داد.
تبریز- سرمربی تیم تراکتور تبریز با اشاره به بازی فردا مقابل تیم استقلال گفت: ایده ما فوتبال مالکانه با پرس شدید است.
تبریز- سرمربی تیم تراکتور تبریز با اشاره به بازی فردا مقابل تیم استقلال گفت: ایده ما فوتبال مالکانه با پرس شدید است.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه در پی کسب نتایج آبرومند هستیم.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه درپی کسب نتایج آبرومند هستیم.
سرمربی جدید تراکتور با سبک جدید خود به دنبال این است تا با سبکی که در پیش گرفته، حضوری متفاوت نسبت به خارجی‌های قبلی رقم بزند.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، با ایده آل خواندن شرایط تیمش پس از تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر برای بازی‌های تیم ملی درجام جهانی فوتبال گفت، تیم نساجی اکنون شرایط خیلی خوبی دارد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پیروزی روحیه بخش و پرگل تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان را نتیجه رسیدن به شرایط خوب و ایده آل تیمی در کارگروهی و درس گرفتن از شکست برابر استقلال بیان کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پیروزی روحیه بخش وپرگل تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان را رسیدن به شرایط خوب وایده آل تیمی در کارگروهی و درس گرفتن از شکست برابر استقلال بیان کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید که قرارداد کارلوس کی روش تا پایان جام جهانی تنظیم شده است.
سرمربی تیم سپاهان می‌گوید که این تیم در موقعیت سازی و زدن ضربه آخر هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دراگان اسکوچیچ لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی را دارد، گفت: مطمئنم که کاوه رضایی در قسمت مهم لیگ به استقلال بر می‌گردد.
ساری_ سرمربی تیم نساجی مازندران، گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای آماده سازی ورزشگاه وطنی برای بازی‌های خانگی این تیم، متاسفانه چمن ورزشگاه ایده آل مسابقه لیگ برتر نیست.
علی پروین در دیدار با دراگان اسکوچیچ گفت: شما نتایج خوبی با تیم ملی ما گرفته اید که من از شما تشکر میکنم و قطعا با تیم خوبی که دارید می‌توانید نتایج خوبی در جام جهانی بگیرید.
شاید این ایده مورد علاقه توده هواداران فوتبال نباشد و اعتراض تماشاگران علیه سرمربی تیم را هم برانگیزد اما نکونام و فولاد با این روش توانستند مدعی عنوان قهرمانی را متوقف کنند.
سرمربی مس رفسنجان اميدوار است تیمش فردا با برنامه و تمرکز کامل برابر نساجی حاضر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ