یزد- معاون خدمات شهری شهرداری یزد از اجرای ایده‌های برگزیده رویداد دانش آموزی ایده شو یزد پلاس در حوزه زیباسازی و بازی های شهری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرهای کوچک تر باید به عنوان قطبی برای کارمندانی باشند که از راه دور کار می کنند. شهرها باید بیش تر در مورد زندگی و بازی و حومه شهرها بیش تر در مورد کار کردن باشند. ایده هایی مانند ممنوعیت تردد خودروها در مرکز شهر یا اتخاذ سیاست های انعطاف پذیر در مورد محل ساخت مسکن می توانند اقداماتی جسورانه باشند که امکان اجرای آن توسط مدیران شهرهای متوسط وجود دارد.
با اجرای برنامه حمایتی «رینکست» در قالب کارگروه صنعت ستاد توسعه فناوری نانو، ۳۹ ایده صنعتی در فناوری نانو به بار نشست.
قرعه کشی مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با یک ایده خاص از سوی سازمان لیگ اجرا می شود.
طبق طرح «نظام تناسبی انتخابات» که در مجلس تصویب شده احزاب می‌توانند به میزانی که رأی از مردم گرفته‌اند، در کرسی‌های بهارستان سهیم باشند، اما این طرح با مشکلاتی زیرساختی در اجرا مواجه است.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: ایده اسکوتر برقی که در تپه‌های عباس آباد اجرایی می‌شود مردمی بود.
سعید نادری با بیان اینکه «تصور نمی‌کند جایی در طول سال‌های فعالیتش به اندازه «عمارت روبرو» از طرف ارگان‌ها و نهاد‌های گوناگون ازجمله اماکن، شهرداری و... پلمب شده باشد»، می‌افزاید: «این وضعیت ماست و تا دلتان بخواهد پلمب شده‌ایم. این در حالی است که «عمارت روبرو» در طول هفت سال گذشته به پاتوق اهالی فرهنگ و هنر تبدیل شده است و هرکسی با هر عقیده و تفکری کنار دیگری بوده و به تبادل ایده، اندیشه، تولید و اجرای تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی پرداخته است.
خیلی صریح باید گفت که ایده‌های خوب، یا تصویب نمی‌شود یا اگر شد به مرحله اجرا نمی‌رسد، یا اگر هم برسد (مثل این صندوق) با فاصله زیاد از اهدافش عمل خواهد کرد. به این علت روشن که آن پول و ارزی که در صندوق توسعه ملی است، قدرت دارد و این ساختار سیاسی اجازه نمی‌دهد که پول و قدرت مستقل در جایی وجود داشته باشد، پس تخصیص آن براساس اولویت‌های سیاسی و کوتاه‌مدت و نه اقتصادی و بلندمدت انجام خواهد شد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: استفاده از ظرفیت هنر، پرورش ایده‌های خلاقانه در زمینه تکریم معلمان، اجرای فضا سازی بصری و زنگ سپاس معلم از برنامه‌های پیشنهادی در هفته بزرگداشت مقام معلم است.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، با عنوان این مطلب که از هر ۶ بیمار یکی از آنها به دلیل سرطان فوت می‌کند، گفت: ایده ساخت مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان برکت ۶ سال پیش شکل گرفت.
تسلا اغلب محبور می‌شود تا با طرح ماسک برای تسلط بر جهان انطباق پیدا کند در حالی که در واقعیت امر هنوز یک "شرکت خودروی نوپا" است. ایده‌های بزرگ ماسک برای تسلا بزرگ‌تر از آن است که بتواند آن را اجرا کند
رییس پژوهشکده شورای نگهبان در ادامه گفت: برای تدوین قوانین به خصوص قوانینی که مستقیما با حقوق مردم سروکار دارد نظامات مختلف برنامه‌های ویژه تری دارند و به صورت منظم نطرات مردم را دریافت می‌کنند و بعد نسبت به آن اقدام به قانونگذاری می‌کنند؛ لذا هز این جهت باید فعال‌تر اقدام کنیم.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یکصد کیلومتر پروژه ایمن سازی در محور ایذه اجرایی شده است.
ایده اجرایی سازی جراحی اقتصادی، حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تخصیص کالابرگ الکترونیک و در نهایت، کشف مناطق جدید و تازه در حوزه تجارت خارجی ایران، ۳ ایده اساسی و محوری بوده که با گذشت زمان و وقوع تحولات جدید به ویژه در عرصه نظام بین الملل و مسائل منطقه‌ای، سرنوشتی مبهم به خود گرفته اند.
کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار فرصت طلایی برای تبیین موفقیت‌های زنان ایرانی است که با مخاطب‌شانسی بهتر و انتخاب هوشمندانه‌تر جامعه هدف، در سالهای آینده می‌تواند اثرگذارتر هم باشد.
رئیس رصدخانه ملی مهاجرت ایران درباره تاثیر شرایط ناپایدار اینترنت بر مهاجرت گروهی استارتاپ‌ها، می‌گوید که بسیاری از کشور‌ها به این نکته رسیده‌اند که سرمایه انسانی در ابعاد مختلفش، همه ذی قیمت هستند و خیلی از شرکت‌ها و تیم‌ها اگر می‌خواهند به کشوری، از جمله کشور‌های حوزه خلیج فارس بروند، با این پیشنهادات رو به رو هستند که صرفا برای ثبت یا ایجاد شرکت اقدام نکنند بلکه برای راه‌اندازی و به نوعی اجرای این ایده هم اقدام کنند
چاپ غذا از زباله‌های پلاستیکی در کره زمین هم می‌تواند مفید باشد. این شرکت در نظر دارد که ابتدا این ایده را برای مراکز کمک به فجایع طبیعی یا کمپ پناهندگان اجرا کند. Beehex باور دارد که بازار این فعالیت می‌تواند بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار ارزش داشته باشد.
داور بازنشسته یوفا ایده‌ای جذاب برای پایان مشکلات داوری در بازی‌های بزرگ ارائه کرده است.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام بر حمایت از طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری وایده‌های برتر در زمینه تسهیل فرزندپروری تاکید کرد.
طراح دانمارکی این هتل در یکی از اتاق‌ها ایده‌ای جالب را اجرا کرده و ۳۵۰ لانه‌ی پرنده را اطراف یکی از اتاق‌ها نصب کرده است. او البته برای این کار تایید پرنده شناسان را هم گرفته است.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۷ تهران از برطرف شدن گره ترافیکی خیابان رشیدی جهان، با اجرای ایده ابتکاری و تأیید کمیته شبکه معابر و پلیس راهور فاتب خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش از تصویب آیین‌نامه اجرایی حمایت عملی و درازمدت از دانش‌آموزان خلاق و صاحب ایده خبر داد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو نقش اصلی را در قهرمانی تیمش در سوپر جام پرتغال ایفا کرد.
این فیلم که در مدت کمتر از سه روز فیلمبرداری شده، براساس یک ایده مرکزی و با اجرای بداهه ۶ اجراگر ساخته شده است. شش اجراگر وارد خانه ای می‌شوند که سال ها قبل، سه قتل در مدت سه روز در آن رخ داده است و اجساد برای ۵ سال در آن خانه مدفون بوده اند.
این نویسنده مطرح ژاپنی که سه سالی است این برنامه رادیویی را اجرا می‌کند معتقد است کار کردن به عنوان دی‌جِی (DJ) یا همان انتخاب‌کننده موسیقی در رادیو برای او یک سرگرمی است و در این‌باره توضیح می‌دهد: «من یک گردآورنده موسیقی هستم و ایده‌های زیادی یکی پس از دیگری به ذهنم خطور می‌کند و مجموعه موسیقی منتخب برای برنامه‌های دو تا سه سال آینده را از اکنون در ذهنم تولید کرده‌ام اما اگر بخواهم بیش از یک بار در ماه روی آنتن بروم با کارم به عنوان نویسنده تداخل ایجاد می‌شود اما در عین حال حقیقت این است که دوست دارم هفته‌ای یک بار به عنوان دی‌جِی (DJ) کار کنم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ