دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل ها و خوراک و نوشیدنی خرداد ماه ۱۴۰۲ به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمز مدیسون، ستاره تیم تاتنهام فاش کرد که پیام متنی سون هیونگ مین به او قبل از دیدار با برنتفورد، باعث جرقه یک ایده در بازی بود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:آموزش خانواده برای رسیدن به یک خانواده تراز با بکارگیری سبک ایرانی اسلامی حائز اهمیت است.
برگزاری دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل ها و خوراک و نوشیدنی به زمان دیگری موکول شد.
مرکز توسعه بیوتکنولوژی با هدف تکمیل زنجیره ایده تا بازار محصولات دارویی زیست‌فناور در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری به بهره برداری رسید.
ژوهشگران، یک مدل رایانه‌ای را برای تقلید از فرآیند تصمیم‌گیری زنبور‌های عسل طراحی کردند. آن‌ها در مقاله پژوهشی خود نوشتند: این روش، بینش‌هایی را در مورد این موضوع مشخص می‌کند که یک مغز کوچک چگونه می‌تواند چنین انتخاب‌های پیچیده‌ای را هنگام پرواز انجام دهد و نوع مدار‌های عصبی مورد نیاز را نیز مشخص کند. پیچیدگی فرآیند‌های تصمیم گیری زنبور عسل با نمونه‌هایی که در مورد پستان داران گزارش شده بودند، رقابت می‌کرد.
با وجود این قابلیت می‌توانید پیام‌های خود را در مدت‌زمان‌های ۲۴ ساعت، ۷ روز و ۳۰ روز، پین کنید.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: ایده اسکوتر برقی که در تپه‌های عباس آباد اجرایی می‌شود مردمی بود.
عربستان قصد دارد با پیشنهاد برگزاری سوپرلیگ، بار دیگر توجه فوتبال جهان را به خود جلب کند.
اگر تمرکز شما روی بازیکنانی است که تا یک ماه بعد در دسترس خواهند بود، دچار اشتباه شده اید. در بازار چانه‌زنی اصلی روی دسته‌ای دیگر از بازیکنان است.
نخستین رویداد ملی «ایده بازار مادر، نوزاد و کودک» در راستای حمایت از کسب و کارهای فناورانه، دانش بنیان و نوپا و تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.
کارشناسان بازار مسکن معتقدند که هرچند ایده عرضه متری مسکن عواید مثبتی برای این بازار دارد؛ اما پیاده‌سازی موفق آن از مسیر بورس کالا با ابهامات جدی رو به رو است.
مهلت ارسال طرح ها به دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل‌ها و خوراک و نوشیدنی تا ۱۶ خرداد ماه سال جاری تمدید شد.
دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت ۹ الی ۱۰ خردادماه به همت دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
چاپ غذا از زباله‌های پلاستیکی در کره زمین هم می‌تواند مفید باشد. این شرکت در نظر دارد که ابتدا این ایده را برای مراکز کمک به فجایع طبیعی یا کمپ پناهندگان اجرا کند. Beehex باور دارد که بازار این فعالیت می‌تواند بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار ارزش داشته باشد.
مسکن تدریجی در قالب خانه‌های ویلایی با فراهم ساختن ایجاد سکونت‌گاهی امن و ایمن در کوتاه مدت، مانعی در برابر فشار‌های تورمی و تکانه‌های اقتصادی در بازار مسکن خواهد بود.
اغتشاشات چهارشنبه ایذه باعث افزایش هیجان فروش در بازار امروز شد.
مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی ایذه پیش از ظهر امروز (جمعه ۲۷ آبان) در گلزار شهدای ایذه در استان خوزستان برگزار شد. در حملۀ تروریستی که عصر چهارشنبه ۲۵ آبان در بازار مرکزی ایذه رخ داد، دو موتور سوار به سمت مردم و محافظان امنیت تیراندازی کردند که هفت نفر شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.
عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیرو‌های بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند. در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.
همزمان با حمله مسلحانه به بازار مرکزی ایذه، حوزه علمیه این شهرستان به آتش کشیده شد.
یک حمله تروریستی در ایذه منجر به جانباختن چهار نفر از شهروندان شد.
یک حمله تروریستی در ایذه منجر به جانباختن چهار نفر از شهروندان شد.
یک حمله تروریستی در ایذه منجر به جانباختن چهار نفر از شهروندان شد.
ایده راه‌اندازی میدان مرکزی میوه و تره‌بار، ابتدا به ذهن «محمد ابراهیم‌خان امین‌السلطان» وزیر دربار قاجار و عضو دارالشورای کبری رسید. او ملقب به امین‌السلطان بود و با وجود بی‌سوادی، فردی زرنگ، باهوش و البته طماع در بین مردم و درباریان شناخته می‌شد.
یک شرکت دانش بنیان موفق شده با فناوری نانو انواع کیت‌های استخراج DNA و RNA از منابع مختلف را تولید و به بازار عرضه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ