با انعقاد یک تفاهم نامه قرار است تسهیلاتی به هسته‌های نوآور و فناور بخش معدن و صنایع معدنی اعطا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک سپه با اعطای تسهیلات ۵۷۰ میلیون تومانی از خانواده ۵ قلوهای مینودشتی که نامشان مزین به نگاه رهبری است، حمایت کرد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری از آغاز فرایند ثبت و شناسایی درخواست شرکت ها برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال ۴۸ ماهه تا سقف ۳ میلیارد تومان خبر داد.
تفاهم‌نامه تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال میان صندوق نوآوری و شکوفایی و یک بانک منعقد شد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: برای اولین بار و با تلاش سازمان بهزیستی، تسهیلات اشتغال به ۱۷ هزار نفر از اعضای درجه یک خانواده فرد دارای معلولیت اعطا شده است.
بانک گردشگری با اجرای طرح پارسا بر مبنای میانگین سپرده های جاری تا 2 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 2 و 4 درصدی پرداخت می کند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش قدرت نقدینگی زنجیره تامین در بخش دارو می‌تواند منجر به توقف خطوط تولید شود.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان، با اشاره به خسارات وارد آمده به کشاورزان استان بر اثر سرمازدگی، گفت: تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان پرداخت می‌شود.
یک مقام مسئول از اعطای تسهیلات ۸۰ درصدی بانرخ سود صفر درصد برای ساخت و نوسازی شناورها و کشتی‌های مسافری و تخفیف ۹۰ درصدی تعرفه و عوارض بندری خبر داد.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: اعطای تسهیلات تا سقف ۵ میلیارد تومان با نرخ ترجیحی ۱۴ درصد برای واحدهای تولیدی خرد و کوچک دانش بنیان یا صادراتی در دستور کار قرار گرفته است.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با افزایش اعطای تسهیلات به بخش‌های تولیدی و خانوارها توسط بانک‌های دولتی موافقت کرد.
مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست از اعطای تسهیلات ویژه به نیروگاه‌های تجدیدپذیر خبر داد و گفت: این موضوع در حفظ محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اعطای تسهیلات حمایتی فرزندآوری و ازدواج به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران از اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ایثارگران وجانبازان جویای کار خبر داد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از برنامه این صندوق برای پرداخت تسهیلات تولید صنعتی به شرکت‌های دانش‌بنیان با نرخ سود ۱۱ درصد خبر داد.
مراسم بزرگداشت هفته گردشگری در حالی برگزار شد که از نمایندگان و فعالان حوزه گردشگری و اعضای ستاد تسهیلات سفر قدردانی شد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: از این پس وام قرض الحسنه به بیماران نیازمند در شعب بانک قرض الحسنه مهر استان‌ها ارائه خواهد شد.
بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از اشتغال و اثرگذاری دانش‌آموختگان برتر تسهیلات جذب استعدادهای برتر و نخبگان را در دستگاه‌های اجرایی اعطا می‌کند.
صندوق بازنشستگی کشوری از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان متقاضی زیارت اربعین خبر داد.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی از امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان‌های مردم نهاد برای حمایت از کشاورزان جوان روستایی خبر داد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به سفرهای عتبات‌ عالیات بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
صندوق نوآوری و شکوفایی فراخوان اعطای تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان حوزه برق را منتشر کرد.
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست از پرداخت تسهیلات توسط صندوق ملی محیط زیست به بانوان توانمند در حوزه محیط زیست با معیشت پایدار خبر داد.
عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۰ هزار و ۹۰۲ واحد به مبلغ ۱۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان خبر داد.
«اینکه اسکناس‌های جدید هزار و دو هزار تومانی با حذف چهار صفر چاپ شده اند، می‌توان گفت، اولا این دو اسکناس با توجه به ارزش آن‌ها هیچگونه کاربردی در اقتصاد ایران ندارند و صرفا این موضوع کاری است که انجام شده، بدون اینکه اثر و تبعات مثبتی به دنبال داشته باشد، از سوی دیگر اینکه برخی از مسئولان تجربه‌های کشور‌های دیگر را در این باره مثال می‌زنند، باید گفت، شرایط آن زمان کشور‌های مورد اشاره با شرایط امروز ایران زمین تا آسمان با هم متفاوت هستند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ