رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: طرح «پازک» به معنی پیشگیری از اعتیاد زنان و کودکان در ۱۲ استان اجرا و در ادامه در کل کشور ادامه خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای شهر تهران گفت: بودجه حوزه پیشگیری و مدیریت بحران دو برابر شده است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان از تخصیص بودجه چندبرابری حوزه اشتغال‌زایی به استان‌هایی که دارای سابقه درخشان در دور اول سفر استانی بودند، خبر داد.
معاون میراث فرهنگی گفت: کارهای بزرگی در حوزه میراث‌فرهنگی انجام می‌دهیم. با وجود بودجه اندک کارهای بزرگی درحال انجام است، به‌عنوان مثال بودجه ما در ۲ سال اخیر ۳ برابر شده است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نادران اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه بودجه دخالت ندارد، تصمیمات هیات عالی نظارت هم براساس بند ۲ اصل ۱۱۰ است که نباید مصوبات مجلس شورای اسلامی مغایرتی با سیاست‌های کلان داشته باشد و آن هم از طریق شورای نگهبان ارسال می‌شود یعنی ارتباطی با مجمع تشخیص ندارد و حتما شورا باید به مجلس ارائه دهد.
رئیس مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه بودجه دخالت ندارد و تصمیمات هیات عالی نظارت هم اینگونه است که نباید مصوبات مجلس مغایرتی با سیاست‌های کلان داشته باشد.
کارشناس حوزه جمعیت ضمن هشدار درباره انحراف از سیاست‌های افزایش جمعیت گفت: فرصت بازسازی هرم سنی جمعیت در حال از بین رفتن است.
مهاجری نوشت: بهترین اقدام اینست که بزرگان حوزه علمیه پیشقدم شوند و با نگارش نامه‌ای به دولت و مجلس، نسبت به ردیف بودجه‌ای که برای دستگاه‌های مختلف حوزه‌های علمیه در نظر گرفته شده اعلام بی‌نیازی کنند. این اقدام، اعتقاد و اعتماد مردم به روحانیت را صد چندان خواهد کرد و توده مردم با هدایا و وجوه شرعیه خود هزینه‌های حوزه‌های علمیه را همچون گذشته تأمین خواهند نمود. این اقدام، هم اسلامی است، هم انقلابی، هم مردمی و هم شجاعانه.
رئیس کمیته آسیب‌های اجتماعی مجلس گفت: اعتبارات حوزه آسیب‌های اجتماعی در لایحه بودجه سال آینده کاهش یافته که مجلس برای اصلاح آن‌ اقدام جدی خواهد کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: همان تیمی دولت قبل در تنظیم بودجه همچنان در این دولت مغزافزار را در اختیار دارد و تا وقتی دستگاه برنامه‌ریزی اصلاح نشود خروجی‌های سیستم نیز تغییر نمی‌کند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نقاط مثبتی در بودجه در حوزه سلامت وجود دارد که اختصاص هفت همت اعتبار برای صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج از جمله این موارد است.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در حوزه علم و فناوری نشان می‌دهد در این حوزه بودجه خاصی به منظور حمایت از دانش بنیان‌ها اختصاص داده شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به رویکرد این سازمان در حوزه آموزش شهروندی و پیشگیری گفت: این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به رویکرد این سازمان در حوزه آموزش شهروندی و پیشگیری گفت: این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار گرفته است.
۳۵ هزار میلیارد تومان منابع برای طرح‌های نیمه‌تمام، مهار آب های مرزی و تأمین آب و طرح‌های برق‌آبی صادر شده است؛ این رقم نسبت به بودجه امسال سه برابر شده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه اصلاح تبصره ۵ قانون بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر تسویه بدهی دولت به حوزه برق با انتشار اوراق مالی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه اصلاح تبصره ۵ قانون بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر تسویه بدهی دولت به حوزه برق با انتشار اوراق مالی موافقت کردند.
مشهد ـ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بخش اعظم بودجه کشورهای پیشرفته در حوزه تعلیم و تربیت هزینه می‌شود.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه پلیس مسئول پیشگیری از تصادفات نیست،گفت: دولت توجه‌ای که باید در حوزه تصادفات داشته باشد را ندارد و افزایش ۱۴ درصدی فوتی‌ها در ۱۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه پلیس مسئول پیشگیری از تصادفات نیست،گفت: دولت توجه‌ای که باید در حوزه تصادفات داشته باشد را ندارد، این افزایش ۱۴ درصدی فوتی‌ها در ۱۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده است!
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با ارائه راهبرد اصلاح بودجه ریزی تاکید کرده لازم است برای اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان، منابع تخصیصی شفاف و منابع به سمت صندوق نوآوری هدایت شود.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر درباره سهم حوزه فرهنگی و اجتماعی در بودجه سال ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.
گزارش سازمان برنامه از عملکرد منابع و مصارف بودجه در ۵ ماه اول سال جاری در ستاد اقتصادی ارائه و دستگاه‌های دولتی مکلف شدند در حوزه‌های مرتبط با فروش اموال و سهام پیگیری جدی تر به عمل آورند.
مسئولین حوزه اجتماعی و ورزشی سازمان برنامه و بودجه با حضور در کمپ تیم‌های ملی کشتی با ملی پوشان اعزامی کشورمان به رقابتهای جهانمی دیدار و گفتگو کردند.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ