مشهد ـ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بخش اعظم بودجه کشورهای پیشرفته در حوزه تعلیم و تربیت هزینه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدهی باشگاه به مالیات اکنون 80 میلیارد برآورد شده و این در حالیست که درویش مدعی است بخش اعظم آن را پرداخت کرده‌اند.
رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند وسلی فوفانا، مدافع چلسی، رباط صلیبی پاره کرده و بخش اعظم فصل آینده را از دست خواهد داد.
مشاور وزیر در امور مسکن و شهرسازی گفت: بر اساس آمار ۳۰۰۰ ملک در کشور وجود دارد که مالکان آنها هر کدام حدود ۱۰۰ خانه داشتند و بخش اعظم آن مربوط به ۳ بانک است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه دلیل ایجاد جرم مربوط به مواد مخدر در فقر مطلق است گفت بخش اعظم زندانیان به دلیل موضوع مواد مخدر در زندان هستند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بخش اعظم قیمت مسکن مربوط به زمین است، گفت: کند بودن بروکراسی ها و برخی مقاومت ها مانع از الحاق زمین در شهرستان ها شده است.
شرکت «ویرجین اوربیت» اعلام ورشکستگی کرد. این در حالی است که مدتی قبل تلاش ویرجین اوربیت برای بستن دو قرارداد سرمایه گذاری با شکست روبرو شد و بخش اعظم کارمندان خود را اخراج کرد.
بخش اعظم برنامه فوتبال برتر این هفته به حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داده شد که در این بین دلیل حضور پرویز مظلومی چندان مشخص نشد.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به برنامه واردات ۱۰۰ هزار خودرو به کشور، گفت: بخش اعظم خودروهای وارداتی سه ماهه تحویل متقاضیان می‌شود و فقط بخش کوچکی فوری و یا شش ماهه تحویل خواهد شد.
معاون قضائی قوه قضائیه بیان کرد: بخش اول عفوِ امسال، معطوف به متهمان و محکومان حوادث اخیر بوده است که از تاریخ ۲۵/‏۰۶/‏۱۴۰۱‬ تا زمان ابلاغ این عفو در جریان حوادث اخیر دستگیر، بازداشت و یا تحت تعقیب قرار گرفته‌اند این افراد با داشتن شرایط ذیل پرونده آنان در هر مرحله‌ای که باشد اعم از اینکه حکم صادر شده و یا در جریان باشد با این عفو پرونده آنان مختومه می‌شود.
شورای عالی فضای مجازی از ابتدای تاسیس تاکنون ۳رئیس جمهور را به خود دیده اما بخش اعظم عمرش در دوره ریاست جمهوری روحانی سپری شده که بیشترین نقد را نیز در این دوره دریافت کرده است.
شورای عالی فضای مجازی از ابتدای تاسیس تاکنون ۳رئیس جمهور را به خود دیده اما بخش اعظم عمرش در دوره ریاست جمهوری روحانی سپری شده که بیشترین نقد را نیز در این دوره دریافت کرده است.
اسماعیلی: محدوده تالاب میانکاله قسمت اعظم از آن منابع ملی و غیر قابل فروش است اگر بخشی از آن که در اختیار بخش خصوصی و غیر ملی است تنها در صورتی که مستثنیات قانونی داشته باشد محدودیتی برای فروش برای او وجود ندارد.
ناسا اعلام کرد احتمالا سقوط بقایای یک ماهواره ۲۴۵۰ کیلوگرمی روی ساکنان کره زمین بسیار اندک است زیرا بخش اعظم آن هنگام ورود دوباره به اتمسفر می سوزد و از بین می رود.
جدیدترین بخش برنامه «ما خفی اعظم» به بررسی گروه‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری پرداخت.
مدیرکل دفتر صنایع تبدیلی و غذایی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۹۸ درصد صنعت غذایی کشور اعم از تولید، صنایع تبدیلی و صادرات متعلق به بخش خصوصی است.
کسب‌وکار‌های خرد اینستاگرامی و استارت‌آپ‌ها، نخستین قربانیان محدودیت‌های اینترنتی چند ماه اخیر بودند. به‌طوری که با فیلتر شدن اینستاگرام در هفته‌های ابتدایی، بخش اعظم کسب‌وکار‌هایی که بر این بستر فعالیت می‌کردند به حالت تعطیل درآمدند و تولید محتوای تجاری توسط آن‌ها بیش از ۹۰ درصد افت کرد. این درحالی است که مرکز ملی فضای مجازی در ماه اخیر، اندازه بازار تجاری این پلتفرم را بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در سال برآورد کرده بود.
عبدالکریمی گفت: میل به تحول بدون خشونت خواسته اکثریت است. اما باید توجه داشت که سکوت بخش اعظم جامعه، به معنای تایید وضع موجود نیست. این هم نوعی نارضایتی است که با سکوت همراه است.
طبق آخرین آمار موجود، منابع آب از کل مصرف آب در کشور نزدیک به ۸۸‌درصد مربوط به بخش کشاورزی، ۱۰‌درصد مربوط به بخش شرب و ۲‌درصد مربوط به بخش صنعت بوده است. بخش کشاورزی در حالی بخش اعظم مصرف آب کشور را به خود اختصاص می‌دهد که در خوش‌بینانه‌ترین حالت، راندمان آبیاری در این بخش به ۴۴‌درصد می‌رسد. مصرف کلان و راندمان کم در بخش کشاورزی نشان می‌دهد که مشکل آب در ایران نه در سمت عرضه، بلکه در طرف تقاضای آن است.
ارلینگ هالند می‌گوید بخش اعظم رژیم غذایی‌اش را گوشت تشکیل می‌دهد و به خصوص به خوردن دل و جگر علاقه دارد.
ارلینگ هالند می‌گوید بخش اعظم رژیم غذایی‌اش را گوشت تشکیل می‌دهد و به خصوص به خوردن دل و جگر علاقه دارد.
بخش اعظم علل تومورهای مغزی به خوبی شناخته نشده‌اند و عوامل خطرزا برای تومورهای مغزی نادر هستند. افراد مبتلا به سندرم‌های ارثی نادر مانند نوروفیبروماتوز، توبروس اسکلروزیس، سندرم فون هیپل لیندو و سندرم لی فرامنی در معرض افزایش خطر ابتلا به برخی از تومورهای مغزی قرار دارند.
با وجود آنکه نسخه قاچاق رستاخیز هنوز در فضای اینترنت در دسترس است، سازندگان این فیلم که پس از فروش بخش اعظم آن به دولت، سهم حداقلی در آن دارند، همچنان با اصرار بر ایجاد یک VOD صرفاً برای عرضه این فیلم، زمینه لازم برای از دست رفتن فرصت فراهم ساخته‌اند.
این هنرمند با اشاره به اینکه یکی از مواردی که پیش از هر چیز سینمای ایران در حوزه قانون گذاری به آن نیاز دارد، مساله بیمه و تعریف شغلی برای فعالان حوزه فرهنگ و هنر است، بیان کرد: بخش اعظم مشکلاتی که در حال حاضر در این حوزه برای هنرمندان وجود دارد، به دلیل نقص در قوانین است. در واقع در بخش قوانین مربوط به بیمه و کار در حوزه هنر به خصوص سینما، مشکل این است که این قوانین قدیمی است و بسیاری از مشکلات و مسائلی که امروز با آن مواجه هستیم در آن دیده نشده است. به عنوان مثال در حوزه بیمه به خصوص در بخش بیمه تأمین اجتماعی (سوبسیدها و بازنشستگی برای هنرمندان) سطح قوانین در کف قرار دارد به همین دلیل برای قوانین موجود در این زمینه نیازمند اصلاحیه و لایحه‌های به‌روز هستیم که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شود تا بتوان بر اساس آن شرایط مناسبی را فراهم کرد.
با در نظر گرفتن این نکته که بودجه متوسط تولید یک فیلم سینمایی به 5 میلیارد تومان رسیده، این فیلم حدود 500 میلیارد تومان یا نیم تریلیون تومان هزینه در بر داشته است؛ هزینه‌ای که قاعدتاً از گیشه سینمای ایران بازنمی‌گرد، کما اینکه در سال‌های رونق سینما بخش اعظم فیلم‌های سینمایی با درآمد حداقلی از پرده پایین کشیده می‌شوند و چیزی جز زیان روی دست سازندگان‌شان باقی نمی‌گذارند. با این اوصاف این پرسش مطرح می‌شود که چه اشخاص، گروه‌ها یا مجموعه‌هایی با چه نگاهی چنین سرمایه گذاری کلان ظاهراً زیاندهی را در سینمای ایران انجام می‌دهند و این پول‌ها از کجا وارد سینمای ایران می‌شود؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ