جواد نکونام تمام بازیکنان فصل قبل استقلال را در ترکیب ابتدایی دیدار مقابل ملوان قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خریدهای جدید لیگ عربستان: ۳۱هزارمیلیارد!
الهلال همچنان به دنبال یک مهاجم است و مذاکرات با فولام برای به خدمت گرفتن السکاندر میتروویچ را از سر گرفته و پیشنهاد جدیدی به این باشگاه انگلیسی ارسال کرده است.
فهرستی از بازیکنان مد نظر سرمربی تیم فوتبال استقلال برای فصل بیست و سوم لیگ برتر منتشر شد.
شاگردان محمود فکری در هفتمین جدال دوستانه خود در پیش فصب برابر چادرملو به پیروزی رسیدند.
نکته جالب توجه ای که درباره خرید های استقلال در نقل و انتقالات تابستان امسال و فصل های بعدی وجود دارد.
به نظر می‌آید که طی ۳ روز آینده قرار است خرید‌های جدید استقلال نهایی شود.
باشگاه استقلال با استخدام دو بازیکن رده سنی امید، امروز تحرک تازه‌ای در فصل نقل و انتقالات به نمایش گذاشت.
نام خریدهای جدید روستوف در سازمان لیگ فوتبال کشور روسیه به ثبت نرسیده است.
باشگاه برنلی که در تابستان امسال برای اعلام خریدهایش روش‌هایی ابتکاری به کار می‌برد برای معرفی ناتان ردموند از بشیکتاش ویدویویی جالب منتشر کرد.
آخرین وضعیت مصدومیت تازه واردهای باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی مشخص شد.
باشگاه استقلال اطلاعیه ای درخصوص زمان بازگشت بازیکنان مصدوم تیم صادر کرد.
بعد از تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند، به نظر می‌رسد که از امروز (چهارشنبه) استقلالی‌ها به شمار خرید‌های خود در بازار تابستانه اضافه می‌کنند.
کادرفنی مس کرمان موفق نشد از یکی از خریدهای تیمش برابر استقلال سود ببرد.
خریدهای نامتوازنی که استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشت حالا برای سرمربی پرتغالی این تیم دردسر شده به گونه‌ای که تیم تحت مدیریت او با سیستمی بازی می‌کند که در دهه ۶۰ معروف بود!
سرمربی سابق استقلال برای تقویت خط دفاعش در لیگ امارات دست به کار شد.
هافبک صرب پنجمین خارجی فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال در امارات شد.
خیلی‌ها اعتقاد دارند استقلال گران بسته شده و هزینه گزافی کرده است، در صورتی که آن چیزی را که با بازیکن صحبت کرده‌ایم، روی برگه قرارداد آورده‌ایم
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها خریدهای خوبی در این فصل انجام داده اند، گفت: استقلال با جذب بازیکنان مورد نیاز نقاط ضعفش را برطرف کرده است.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: هر چند خریدهای این تیم برای فصل آینده منطقی است اما ایراد بزرگی که در فوتبال ایران وجود دارد برای استقلال هم تکرار شد.
وقت تصمیمات جدی برای صنعت خودرو فرا رسیده/ کاهش زیان انباشته با آزادسازی سازی قیمت
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ