عضو شورای شهر تهران گفت: شورا با ساخت و ساز غیر مجاز به صورت جدی مقابله می کند و از ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه ۵ جلوگیری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۲۱۵ میلیون متر مکعب گاز در کشور به دلیل عدم مدیریت مصرف و بهینه سازی هدر می رود.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس پایتخت دو شهید داد تا از احداث خانه‌های عنکبوتی در تهران جلوگیری شود؛ خانه‌هایی که اگر ساخته می‌شد، با کوچک‌ترین زلزله یا حادثه‌ای فرو می‌ریخت.
نیشابور ـ مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیش از ۱۲ هزار مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تولید حصارهای الکتریکی، ضمن جلوگیری از ورودهای غیر مجاز، به ارتقای ایمنی امکان از جمله مزارع کشاورزی کمک کنند.
برای دلایل امنیتی، زمانی که گوشی شروع به گرم شدن می‌کند (خصوصا در طول عملکرد‌های سنگین)، نیاز است گرما را از خود دور کند و حضور یک قاب که از مواد صنعتی ساخته شده است، از این اتفاق جلوگیری می‌کند. در واقع مانند این است که با داشتن یک کت ورزش کنید. انتخاب‌هایی که برای جلوگیری از این مساله وجود دارد، چندان خاص نیست، اما بیرون آوردن گوشی از قاب می‌تواند شروع خوبی باشد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی برنامه این سازمان برای جلو گیری از گرانفروشی را اعلام کرد و گفت: صاحبان سایت های متخلف که مجوز ندارند با کمک وزارت ارتباطات و قوه قضاییه مشخص می شود.
استرالیا به دنبال جلوگیری از ساخت سفارت جدید روسیه در نزدیکی پارلمان این کشور به دلایل امنیتی است.
متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با بروز رسانی راکتور زیستی تولید دارو، از ضرر چندین میلیارد تومانی تولید دارو سازی جلوگیری کنند. از این دستگاه برای تولید مواد شیمیایی و واکنش‌های زیستی استفاده می‌شود و دانش فنی ساخت آن در انحصار پنج کشور جهان است. خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با مهندس محمد داوود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تلاش کرد با میکروفون آبی خبرگزاری صدا و سیما کراوات مهندس معتمدی را سانسور کند. در بخشی از مصاحبه خبرنگار سعی می‌کند که همزمان با حرکات بدن مدیرعامل شرکت دانش بنیان میکروفون را جابجا کند تا کراوات وی دیده نشود.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، دونالد ترامپ تصمیم گرفت تا به‌صورت یکجانبه از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ این کشور با ایران و ۵ کشور دیگر خارج شود. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان سخنرانی ۱۱ دقیقه‌ای خود، اعلام کرد که کشورش از برجام خارج شده و تحریم‌هایی که در چهارچوب این توافق لغو شده بودند را بار دیگر علیه تهران به اجرا می‌گذارد. ترامپ در این سخنرانی گفت: «برای من واضح است که ما نمی‌توانیم از ساخت بمب هسته‌ای ایران تحت ساختار فاسد و پوسیده توافق فعلی جلوگیری کنیم.»
موهای شما از کراتین که نوعی پروتئین است، ساخته شده است. از این‌رو، برای محافظت و تقویت موهای خود باید از یک رژیم غذایی غنی از پروتئین استفاده کنید. عدس، سویا، لوبیا، دانه‌ها، آجیل، تخم‌مرغ و ماهی مصرف کنید.
رئیس پژوهش و فناوری شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با ساخت داخل لوله‌های لاستیکی صادرات نفت‌خام، از خروج ده‌ها میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌شود.
مجموعه باملند یکی از ده‌ها سازه ایست که در اطراف و مجاورت دریاچه ساخته شده و با مدل مدیریت بخش خصوصی اداره می‌شود لذا عدم درک صحیح از تفاوت‌های مدل مدیریتی بخش خصوصی بر یک مرکز تجاری در قیاس با مدیریت شهری در یک مقیاس عظیم مثل دریاچه شهدای خلیج فارس، خود یکی از نکاتی است که باعث می‌شود افراد به اشتباه فکر کنند که مدیریت باملند برای کل اطراف دریاچه تصمیم‌گیری می‌کند در حالیکه مطلقاً چنین نیست و ساختار مدیریت شهری در این زمینه دارای مسئولیت و متولی امور است.
اگر از خود می‌پرسید که هواپیما‌ها از چه نوع سوختی استفاده می‌کنند پاسخ ساده است: نوع سوخت هواپیما‌ها نتیجه مستقیم نوع موتوری است که در آن هواپیما به کار می‌رود. ساده‌تر اینکه، هواپیما‌های تجاری و جنگنده از سوخت‌های بر پایه کروسن (kerosene) یا نفت سفید استفاده می‌کنند، اما معمولاً محصولات خاصی نیز به این سوخت اضافه می‌شوند. این ترکیبات شامل ضد یخ، هیدروکربن، غیرفعال کننده‌های فلز و آنتی اکسیدن است و هر چیزی که از زنگ زدگی و یخ زدن در ارتفاعات بالا جلوگیری کند.
ورود شرکتهای دانش بنیان به ساخت تجهیزات آزمایشگاهی با فناوری ایرانی منجر به انجام تحقیقات علمی پژوهشگران با محصولات ایرانی شده ضمن اینکه محرمانگی داده ها نیز حین آزمایش حفظ شود.
هرساله با نزدیک شدن روزهای سرد سال سهمیه گاز نیروگاه ها کاهش پیدا میکند و از سوخت جایگزین استفاده می‌شود که آلودگی هوا را به دنبال دارد.
در حالی که امتحانات ساعت ۱۰ شروع می‌شد برخی کانال‌ها در فضای مجازی، سؤالات و پاسخ‌های امتحانات را از ساعت ۹:۳۰ منتشر کردند که بررسی‌های که مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش نشان داد که این سؤالات و جواب‌ها اشتباه بود.
محققان در یک شرکت دانش بنیان برای جلوگیری از کاهش کارایی پنل های خورشیدی رباتهایی را به تولید رساندند.
بررسی‌های آزمایشگاهی نشان میدهد که بوسولیک اسید موجود در کندور به عنوان یک ترکیب ضدزخم اثرات خوبی بر دستگاه گوارشی انسان دارد. این اثر ضدزخم با افزایش مقاومت مخاط گوارشی، سنتز موضعی عوامل محافظت‌کننده از دیواره دستگاه گوارش و مهار ساخت عوامل التهابی محقق می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر آواره!/ قاتل در محل جنایت دستگیر شد/ انفجار تانکر سوخت در شازند حادثه ساز شد/ دستگیری عاملان قتل در باوی/ ماجرای هولناک قتل شوهر و فرزند برای جلوگیری از مهاجرت!/ متهمان، تعرض به ۷ زن را انکار کردند/ اعتراف دزدان بدل انداز به ۶۰ فقره سرقت!/ جنایت به خاطر ۸ میلیارد تومان بیت کوین
جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: هنگامی که دشمن متوجه شد به زودی موفقیت‌های دولت سر سفره مردم می‌نشیند، به این پی برد که دیگر کاری از او ساخته نیست.
ماهواره ای که در فرایند ساخت آن از گاراژ خانه ای در ردینگ انگلیس آغاز شد به زودی به فضا ارسال می شود تا از انتقال غیرقانونی مهاجران و فعالیت های خلاف قانون دیگر جلوگیری کند.
محققان ابزار جدیدی ابداع کرده اند که از تجمیع سلول های ایمنی در نزدیکی دستگاه ایمپلنت شده در بدن جلوگیری می کند و شاید بتوان از آن به عنوان یک پانکراس مصنوعی برای درمان دیابت استفاده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ