در حالی که امتحانات ساعت ۱۰ شروع می‌شد برخی کانال‌ها در فضای مجازی، سؤالات و پاسخ‌های امتحانات را از ساعت ۹:۳۰ منتشر کردند که بررسی‌های که مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش نشان داد که این سؤالات و جواب‌ها اشتباه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا ۲ روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا دو روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
در راستای مرجعیت و دیپلماسی علمی جمهوری اسلامی ایران، با درخواست مرکز تحقیقاتی و آموزش عالی عتبه حسینی کشور عراق، الگوی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در عراق راه‌اندازی می‌شود.
دو واحد فرآوری زباله هسته ای و علمی آموزشی وزارت انرژی آمریکا  از سوی گروه باج افزاری روسی Cl0p درخواست هایی دریافت کرده اند. این واحدها اخیرا درگیر یک کمپین هک جهانی بوده اند.
رشیدپور در توئیتی نوشت: بدون شوخی و کنایه، از شما می‌خواهم نام بیست کشوری که در آن تدریس کرده اید را منتشر کنید. چه چیزی تدریس کرده اید؟ چرا رفته بودید؟ چرا برگشتید؟ آنلاین تدریس کرده اید یا حضوری؟
مرکز توسعه آموزش مجازی، وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان ثبت درخواست رسیدگی به موارد خاص فرهنگیان مشمول رتبه‌بندی جهت ویرایش و تکمیل اعتراض به نتایج رتبه‌بندی در سامانه مربوطه خبر داد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امسال همایش علمی تحت عنوان آموزش نیاز محور و مهارت محور برگزار می‌کنیم و از متخصصین آموزش عالی در دانشگاه‌های کشور درخواست کردیم تا نظرات خود را ارائه دهند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی از امکان درخواست مجوز فعالیت واحد آموزش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در درگاه ملی مجوزهای کشور خبر داد.
سرپرست آموزش و پرورش به درخواست کارکنان وزارت‌خانه پاسخ مثبت داد.
سخنگوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ضمن تأیید خبر مسمومیت دانش‌آموزان این مدرسه دخترانه، اظهار کرد: صبح امروز در مدرسه پیام شاهد، تعدادی از دانش‌آموزان پس از استشمام بو و اظهار سوزش گلو از مسئولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند و پس از آن مسئولان مدرسه برای کسب اطمینان از سلامت دانش‌آموزان با اورژانس تماس گرفتند و موضوع را بررسی کردند، بلافاصله پس از حضور اورژانس ۱۵ نفری که اظهار داشتند سوزش گلوی بیشتری دارند به مراکز درمانی منتقل شدند.
در شرایطی که مردم با همه تنگنا‌های معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند، تحمل و پذیرش چنین وضعیت نگران‌کننده‌ای در محیط آموزشی خارج از توان ذهنی آنان است. نگرانی از چنین مشکلاتی و درخواست برای مدیریت آنها، چیزی نیست که با گذر زمان به فراموشی سپرده شود.
در اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف تاکید شده که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و متقاضیان می‌بایست درخواست خود را تا پایان امشب، پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم، از طریق اتصال به درگاه "https://admission. edu.sharif.edu" ارسال کنند.
کارشناس فوتبال ایران ضمن درخواست دقت بیشتر روی آموزش داوران لیگ برتر گفت: قطعا بی اخلاقی همیشه محکوم است و ذات فوتبال را نباید دستخوش حاشیه ها قرار داد.
هفته آینده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی می‌شود.
باز بودن مدارس و تسهیل روند آموزش و پرورش فرزندان کشور، یک درخواست عمومی است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل مؤذن مسجد با پایه میکروفن/ ۳برادر در دادگاه، منکر رفیق‌کشی شدند/ درخواست اعدام برای ۲مسافربر شیطانی/ قتل پسر دانش آموز به دست شاگرد مکانیکی پیکرتراشی وحشتناک!/ قاتل: نمی‌دانم چرا دوستم را کشتم/ جدال گلوله و کامپیوتر‌های سرقتی!/ پیرزن قلابی سارق سریالی طلافروشی‌ها
دکتر جواد شریعتی، مدیر داخلی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیت فعلی میثم پیرفلک و بنابر درخواست خانواده وی، این مجروح جهت ادامه روند درمان به پایتخت انتقال یافت.
تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع است. اما تردد دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست آن‌ها از طریق سامانه آموزش است.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با توجه به اتفاقات اخیر، نگرانی‌های پیش آمده، درخواست خانواده‌ها برای اطمینان از سلامت فرزندان خود و بعد از مشورت با جمعی از اعضای هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه، تصمیم گرفته شد کلاس‌های آموزشی تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار شود.
وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون معلمان مهرآفرین در مهر خبر داد و گفت: درخواست آنها این است که آزمون ندهند در حالی که قانون مدیریت خدمات کشور مصوب کرده است که این افراد باید آزمون دهند.
حزب ندای ایرانیان در نامه‌ای به رئیس جمهور نوشت: درخواست می‌کنیم با اعلام لغو مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی، دستور دهید طرحی که به نفع عدالت آموزشی و پیشرفت کشور است تهیه شود.
پژوهشگر آموزشی گفت: آیا شغل مورد نظر شما یک درخواست جدی درونی یا هوسی زودگذر است اگر با انجام آن کار شما از زمان، مکان و خود غافل می‌شوید یعنی در آن کار غرق می‌شوید آن شغل مناسب شماست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ