جریمه ۲۰ میلیونی مربی معروف برای مشت به شکم خبرنگار
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه ۳۰۰ هزارتومانی متخلفین قانون هوای پاک خبر داد.
سرپرست هیات فوتبال تهران موضوع جعل مدرک از سوی یکی از داوران برای حضور در لیگ برتر را تایید کرد.
با توجه به انصراف تیم مغولستان از حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا این تیم مبلغ ۲۰ هزار دلار آمریکا جریمه خواهد شد.
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده، یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی و در یک سریال سرمایه گذاری کرده است؟!
دادگاه فدرال استرالیا امروز شرکت دل آمریکا را به خاطر اغوای مشتریان در ارائه تخفیف به پرداخت ۱۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۶.۴۶ میلیون دلار محکوم کرد.
دادگاه فدرال استرالیا امروز شرکت دل آمریکا را به خاطر اغوای مشتریان در ارائه تخفیف به پرداخت ۱۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۶.۴۶ میلیون دلار محکوم کرد.
کمیته انضباطی فوتبال عربستان در تلاش است تا از ورود جیمی جامپ‌ها به زمین پیشگیری کند.
هوادارانی که پول ملی آرژانتین را آتش بزنند از این به بعد دستگیر خواهند شد.
وزیر دادگستری از جریمه ۴ هزار میلیاردی سوءاستفاده کنندگان از کارت‌های کوله‌بری خبر داد.
القاصی مهر گفت: پرونده قاچاق ۴۳ هزار فرانک سوئیس در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد. شعبه رسیدگی کننده متهم را به ضبط ارز و پرداخت ۲۰ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
کمیته انضباطی رای خود را درباره تخلفات رخ داده در دیدار دو تیم شادکام مشهد و ستارگان مردان پاشا البرز صادر کرد.
۲۰ میلیون جریمه برای مشت به شکم خبرنگار
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در دیدار دو تیم شادکام مشهد و ستارگان مردان پاشا البرز صادر کرد.
بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در حالی آغاز شد که استقلال در همان ثانیه‌های نخست به محوطه جریمه سرخپوشان رسید.
طبق قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها باید سالانه معادل ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود را به بخش مسکن اختصاص دهند؛ اما به گفته دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، بانک‌ها در سال ۱۴۰۰، تنها ۵ درصد از سهمیه ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی وام طرح نهضت ملی مسکن را پرداخت کردند.
وقتی تصور این باشد که مشکلات فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زور و جریمه حل کرد، وقتی گمان کنند تورم را با ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق و در همان زمان بالا بردن ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت کالا‌ها و هزینه خدمات می‌توان مهار کرد و وقتی استقبال فوق‌العاده مردم از برقراری روابط با عربستان نتواند به حکمرانان بفهماند که این مردم با تمام وجود خواهان تنش زدائی با غرب و برقرار کردن روابط متوازن بین‌الملل هستند، چگونه می‌توان انتظار داشت با عزل و نصب چند نفر از وزیران و مدیران ارشد مشکلات کشور حل شود؟
نسائی زهان گفت: افراد مجرم در زمینه عفاف و حجاب، خودروی افراد بی حجاب یک تا ۲۰ روز توقیف می‌شود؛ بی‌حجاب‌ها یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و به محاکم معرفی و احضار می‌شوند. بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، بالای یک میلیون تومان جریمه و در صورت تکرار، با افزایش جریمه و محرومیت امکانات در جامعه روبرو خواهند شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان وی با بیان اینکه ما در سیستم قضایی به دنبال پرونده سازی نیستیم گفت: تا به امروز هیچ پرونده‌ای در رابطه با کشف حجاب در محاکم ما به ثبت نرسیده است.
آمریکا در لایحه ای که برای محدودسازی فناوری ICT مرتبط با دولت های متخاصم خود از جمله چین و ایران ارائه شده جریمه ای معادل یک میلیون دلار یا ۲۰ سال زندان برای خاطیان در نظر گرفته است.
پورتو در شبی که مهدی طارمی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و گل دوم این تیم را در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند، با نتیجه ۲-۰ مقابل ویزلا به برتری رسید. طارمی پایه‌گذار این گل از نیمه زمین بود و بعداز دادن پس اول، به محوطه جریمه اضافه شد و خودش گل را به ثمر رساند
کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس سرانجام تصمیم نهایی خود را به دو مربی این تیم ابلاغ کرد.
در حالی که امروز خبری مبنی بر جریمه ۲۰ درصدی این مربی منتشر شده است، یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس گفت: که جلسه کمیته انضباطی هفته آینده برگزار می‌شود و باشگاه تاکنون هیچ تصمیمی درباره گل‌محمدی نگرفته است.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه نرخ بهره در عمل ۲۰ درصد نیست، گفت: در حال حاضر نرخ بهره بین بانکی در ظاهر ۲۰ درصد بوده و در عمل میزان بالایی از آن در بانک‎ها وجود دارد.
در روز گذشته برای ۴۳ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۳۳۱ نفر سودسهام عدالت واریز شد. چه کسانی دو بار سود سهام عدالت گرفتند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ