دلیل اتخاد این جریمه محاسبه آن با دلار بوده است. از آنجایی که ساپینتو به دلار با استقلال قرارداد امضاء کرده است کمیته انضباطی مبنتی بر قوانین بین المللی جریمه دلاری برای او در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاهی در مسکو اپل را به دلیل حذف نکردن محتوای نادرست در اپ ها و پادکست هایش درباره آنچه روسیه عملیات نظامی در اوکراین می خواند، ۴۰۰ هزار روبل(۴۲۷۴ دلار) جریمه کرد.
سه باشگاه لیگ برتری به دلیل غیبت نمایندگان آنها در جلسه با مدیران فدراسیون به خاطر بحث مجوز حرفه‌ای جریمه می‌شوند.
لوئیس همیلتون به دلیل سرعت بیش از حد مجاز در پیت لین 100 یورو جریمه نقدی پرداخت خواهد کرد.
دادگاهی در روسیه گوگل را به دلیل ناتوانی در پرداخت جریمه های پیشین، دوباره ۴ میلیارد روبل( معادل۴۷ میلیون دلار) جریمه کرد.
هیات منصفه دادگاه فدرالی در دلاور اعلام کرد گوگل باید برای نقض ۲ حق امتیاز مرتبط با نرم افزارهای صوتی ۱۵.۱ میلیون دلار غرامت به شرکت هلدینگ پتنت «پرسونال آئودیو» پرداخت کند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پارس جنوبی را به دلیل برخی تخلفات مقابل استقلال با جریمه روبرو کرده است.
پلیس تورین 171 هوادار یوونتوس را پیدا کرده که در بازی رفت یووه و اینتر در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، به لوکاکو توهین نژادپرستانه کرده بودند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال از جریمه احتمالی ۳۰۰ هزار دلاری به دلیل تقلب در بحث صدور مجوز حرفه‌ای خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که به دلیل سندسازی، فدراسیون در آستانه جریمه سنگینی قرار گرفته است.
تیم انگلیسی فرمول یک به دلیل مرگ کارمند ارشدش 650 هزار پوند جریمه شد.
تیم انگلیسی فرمول یک به دلیل مرگ کارمند ارشدش 650 هزار پوند جریمه شد.
مقام‌های باشگاه هلندی «اکسلسیور روتردام» بازوبند کاپیتانی را از بازیکن مراکشی‌الاصل خود به دلیل پیابندی او به ارزش‌های اسلامی گرفتند.
آرای باشگاههایی که الزامات صدور مجوز باشگاهی را رعایت نکرده اند، توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شد.
پلیس انگلیس ریشی سوناک نخست وزیر این کشور را به دلیل نبستن کمربند در حین رانندگی جریمه کرده است.
فرمانده انتطامی تهران بزرگ گفت: با توجه به مصوبه اجرای طرح زوج و فرد از در منازل از صبح امروز ۴۲۰ تیم اختصاصی از ماموران پلیس راهور اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند.
فاکسکان بزرگترین پیمانکار تجهیزات الکترونیکی جهان احتمالا به زودی با جریمه ای از سوی دولت تایوان روبرو می شود زیرا به طور غیر مجاز  در یک شرکت تراشه سازی چینی  سرمایه گذاری کرده است.
بازیکن تیم بسکتبال یوتا جز در لیگ NBA به خاطر پرتاب هدبند جریمه شد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، علاوه بر یک جلسه تعلیق به دلیل اعتراض‌های شدید به داور مسابقه در دیدار دیشب تیمش با اسپورتینگ ما جریمه‌های بیشتری روبرو خواهد شد.
قائمشهر- مربی تیم فولاد خوزستان، از اتخاذ تصیم کادرفنی از مدیران باشگاه برای اعمال جریمه بازیکنان تیمش به دلیل ارائه بازی ضعیف و شکست مقابل تیم نساجی مازندران خبر داد.
جریمه باشگاه پرتغالی به دلیل توهین علیه طارمی
باشگاه استوریل پرتغال به دلیل توهین هوادارانش به مهاجم ایرانی تیم پورتو جریمه شد.
مدیر ارزیابی سلامت بانکی بانک مرکزی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ۶ بانک در ماه گذشته و تاکنون ۹ بانک و مؤسسه اعتباری، جریمه شدند و سپرده قانونی آنها افزایش یافت.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد به دلیل اظهارات توماس توخل، سرمربی چلسی، درباره داوری دیدار تیمش مقابل تاتنهام علیه او پرونده‌ای باز کرده و درباره صحبت‌هایش تحقیق خواهد کرد.
رگولاتور ارتباطات ایتالیا روز گذشته اعلام کرد گوگل را ۷۵۰ هزار یورو جریمه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ