در حالی که امروز خبری مبنی بر جریمه ۲۰ درصدی این مربی منتشر شده است، یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس گفت: که جلسه کمیته انضباطی هفته آینده برگزار می‌شود و باشگاه تاکنون هیچ تصمیمی درباره گل‌محمدی نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم فوتبال تراکتور می‌گوید با توجه به تغییرات زیاد این تیم و عدم هماهنگی بازیکنان، جریمه‌ای برای اعضای تیم در نظر گرفته نخواهد شد.
«چگونه می‌توان بخش عمده‌ای از اموال مردم را مصادره کرد؟ چگونه می‌توان به خاطر بدحجابی فرزند یک خانواده، کل سرمایه خانواده را سلب کرد؟ بی حجابی بین اقشار جوان جامعه رواج پیدا کرد، بنابراین چرا باید پدر و مادر میانسال خانواده در این شرایط اقتصادی تاوان دهند؟ من معتقدم آسیب این نوع رفتار، بسیار سنگین‌تر از هر جریمه‌ای است.»
فدراسیون فوتبال آلمان چند باشگاه این کشور را جریمه کرد. بایرن مونیخ با جریمه‌ای سنگین مواجه شده که به مراتب بیشتر از سایر باشگاه‌ها است.
شهادت دروغ لوکا مودریچ ممکن است برای او جریمه‌ای بین 6 ماه تا پنج سال زندان به همراه داشته باشد.
باشگاه استقلال به خاطر پرتاب اشیاء به داخل زمین توسط هواداران این تیم با جرایم مالی مواجه شده است.
سرپرست دبیری فدراسیون هندبال می‌گوید با توجه به روابط خوبی که با آسیا دارند هیچ محرومیت و جریمه‌ای شامل حال فدراسیون ایران نمی‌شود.
بنابر اظهار نظر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، تغییر ارتفاع خودرو جریمه‌ای معادل ۱۸ میلیون تومان خواهد داشت. بخش مهمی از این جریمه شامل حال خودرو‌هایی می‌شود که بین عموم مردم به نام ماشین شوتی شهرت دارند. این خودرو‌ها با تغییر ارتفاع، زمینه را برای حمل انواع بار در مقیاس بالا فراهم می‌کنند. رانندگی با سرعت‌های بالا و همچنین دستکاری ارتفاع خودرو به شکل محسوس از مشخصه‌های بارز این خودرو‌ها است. البته علاوه بر خودرو‌های حمل کالای قاچاق، سایر اتومبیل‌ها با ارتفاع تغییر یافته نیز شامل این جریمه می‌شوند.
فیفا پس از سلب میزبانی جام جهانی جوانان از اندونزی، جریمه‌ای را برای فدراسیون فوتبال این کشور در نظر گرفت.
فیفا پس از سلب میزبانی جام جهانی جوانان از اندونزی، جریمه‌ای را برای فدراسیون فوتبال این کشور در نظر گرفت.
افزایش مبلغ جریمه‌ی طرح زوج و فرد
اتحادیه اروپا تنها در سال قبل به دلیل تخلفات متعدد اینستاگرام از الزامات این منطقه، به شدت سختگیرانه عمل کرد که منجر به جریمه ۶۴۷ میلیون دلاری اینستاگرام در سه مرحله شد.
ساپینتو پس از شنیدن رقم جریمه سنگین کمیته انضباطی برای اتفاقات حاشیه‌ای کنار زمین دیدار سیرجان بلافاصله به این موضوع خندید و با تعجب گفت: «چه خبره؟ مگر چه کار کرده‌ام؟»
باشگاه پرسپولیس منتظر حکم کمیته استیناف در مورد جریمه‌ای است که منجر به فعال شدن محرومیت تعلیقی یحیی گل‌محمدی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ