محمد طاهر وادی بعد از حدود یک دهه جایگزین سعید معروف در تیم ملی والیبال شد؛ آن هم در دو تورنمنت مهم و سخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لباس دوم و سوم پرسپولیس در فصل جاری با رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود.
تبصره جدید تصویب‌شده در کمیته نقل و انتقالات، ارتباطی به پرونده سعید عزت‌اللهی ندارد.
سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی به چالش خرد شدن زمین‌های کشاورزی توجهی نشده است.نماینده مردم ارومیه گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی به چالش خرد شدن زمین‌های کشاورزی توجهی نشده است.
رییس فدراسیون اسکواش گفت: به منظور درآمدزایی و رفع مشکل معیشت ملی پوشان سعی داریم با برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تمرکز ورزشکاران را به جای کار مربیگری بیشتر معطوف تمرینات کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در مورد توافق اخیر ایران و عربستان گفت: هم برای عربستان خوب است چون وقتی که این دو کشور با هم نزدیک باشند، از جهاتی خیال عربستان جمع می‌شود که در آینده مشکلی از ناحیه ایران برای او پیش نخواهد آمد، کما اینکه از اول ایران با هیچ کشوری ستیز نداشته، همیشه به ایران حمله شده و ایران مدافع حقوق خود بوده است، نه اینکه ایران آغازگر حمله و جنگ و ستیز باشد. بنابراین برای عربستان که اطمینان پیدا می‌کند خوب است.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: از ابتدای سال آینده، فراخوان ثبت نام را انجام خواهیم داد و اگر مشکلی ایجاد نشود سعی داریم انتخابات را نیمه اول تیر برگزار کنیم.
به نظر می‌رسد رئیس کمیته ملی المپیک ایران کمی خوش‌بینانه به این شرایط نگاه کرده است. اول اینکه در گذشته هرگز از سوی مسئولان ورزش ایران عنوان نشده که مسئله مسابقه‌ندادن با ورزشکاران اسرائیلی خواست دولت است یا ارتباطی با دولت دارد؛ چه‌بسا که اگر چنین اعترافی صورت می‌گرفت، کل ورزش ایران تعلیق می‌شد. حتی برای مثال، در همین ماجرای دادگاه سعید ملایی، یکی از بند‌های دفاعیه طرف ایرانی این بود که مردم ایران از لحاظ اعتقادی و مذهبی اسرائیل را قبول ندارند و ورزشکاران هم از آنجا که از مردم جدا نیستند، به خواست و اعتقاد خودشان از مسابقه‌دادن با ورزشکاران اسرائیلی سر باز می‌زنند و دولت یا مسئولان دولتی نقشی در این ماجرا ندارند.
پیگیری‌ها حاکی از آن است که در زلزله ترکیه مشکلی برای سعید معروف به وجود نیامده است
پیگیری های ما حاکی از آن است که در زلزله ترکیه مشکلی برای سعید معروف به وجود نیامده است.
سعید صادقی بدون مشکل در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که مشکلی برای جذب بازیکن خارجی وجود ندارد و به زودی یک بازیکن به خدمت گرفته می‌شود.
سید مصطفی هاشمی طبا: مسائل کشور را نشناسیم تغییر قانون و گفتگو هیچ مشکلی را حل نمی‌کند/ دیدار‌های این روز‌ها برای امتیاز گیری است/ چیزی از کمیته حقیقت‌یاب به دست نمی‌آید
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که ترک‌های مسجد سید و مسجد جامع به دلیل فرونشست نیست. درمورد سازه مسجد امام هم نگرانی‌هایی وجود داشت که پس از پایش مشخص شد فعلاً از نظر فرونشست مشکلی آن را تهدید نمی‌کند.
با اعلام سازمان لیگ سعید بیگی، مدافع تیم نساجی که در بازی با آلومینیوم اراک اخراج شده بود، مشکلی برای همراهی تیم مازنی در بازی با استقلال نخواهد داشت.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در هر کشوری اقشار مختلف مردم تجمع می‌کنند و حرف‌هایشان را می‌زنند، اما در ایران هر قشری که می‌آید مطالبه کند، به نوعی زمینه ساز ضربه به نظام می‌شود. چرا باید اینگونه باشد؟ البته ماجرای اخیر نشان داد که استحکام نظام بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمنان فکر می‌کنند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، معتقد است که پیراهن دوم فصل بعد بارسا که احتمالا سفید خواهد بود، مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
هر چند احمد منتظری و حسن خمینی به صفت شخصی خود مشکلی با هم ندارند ولی نام این دو یادآور پدران‌شان است: آیت‌الله حسینعلی منتظری و حاج سید احمد خمینی و بی شک اگر روابط آن دو تیره نشده بود داستان قائم مقام رهبری هم شاید به شکل دیگری رقم می‌خورد.
رییس جدید کمیته ملی المپیک گفت: مطمئن باشید من هیچ تقابلی با فدراسیون ها و وزارت ورزش نخواهم داشت.
سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک گفت: بازنشسته نیستم و مشکلی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک ندارم.
مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور قراردادش با این باشگاه ترکیه‌ای را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
«سید حسن نصرالله» گفت: از جمله کسانی که باید در این فاجعه مورد نکوهش قرار گیرند طرف‌های سیاسی و رسانه‌ای هستند که از همان ساعات اولیه این فاجعه، از آن بهره بردای سیاسی کردند.
سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وعده پیگیری و حمایت از رشته های خانوادگی بولینگ و بیلیارد را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ