لباس دوم و سوم پرسپولیس در فصل جاری با رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید بار‌ها تجربه کرده باشید که وقتی وایتکس روی لباس سیاه لک ایجاد می‌کند، لکه‌ها به رنگ سفید یا صورتی دیده می‌شوند. حال باید دید که چگونه لکه وایتکس را از روی لباس مشکی پاک کنیم. این لکه‌ها به راحتی از روی لباس پاک نمی‌شوند و وایتکس به طور کلی رنگ پارچه را تغییر می‌دهد. به هر حال با استفاده از روش‌هایی ممکن است تا حدی رنگ لباس برگردد. یکی از این روش‌ها استفاده از الکل است که قبلاً نحوه پاک کردن لکه وایتکس روی لباس با الکل را شرح دادیم.
پائولو دیبالا در کمپ تمرینی رم، پیراهن شماره 10 سفید و مشکی خودش در یوونتوس را امضا کرد.
یک مقام ارشد کاخ سفید مدعی شد واشنگتن اطلاع‌رسانی درباره آزمایش موشک‌های بالیستیک به روسیه را ادامه خواهد داد.
بدن یک مار رینگال سیاه یا خاکستری تیره است که دو یا سه نوار سفید روی سینه‌اش می‌چرخند. سایر مار‌های رینگال ترکیبی از رنگ مشکی با نوار‌های زرد دارند. رنگ این الاپید بسته به جایی که در آفریقای جنوبی زندگی می‌کند کمی متفاوت است. فلس‌های مار رینگال به جای صاف بودن، برآمدگی دارد.
دم وشق‌ها کوتاه است و یک دسته مو سیاه بر روی نوک گوش‌های آن‌ها قرار دارد. پنجه‌های بزرگی دارند که برای راه رفتن روی برف طراحی شده است. سیبیل‌های این حیوان نیز بلند است. زیر گردن آن‌ها نوار‌هایی مانند پایپون وجود دارد که معمولا مشکی بوده و رنگ این جانور قهوه‌ای مایل به طلایی یا بژ و یا سفید است. لکه‌های قهوه‌ای تیره به خصوص در پا‌های این حیوان نیز دیده می‌شود. روی شکم آن‌ها خز سفید وجود دارد که تمام امتداد سینه و شکم را گرفته است.
برای تمیزی بیشتر لباس‌ها، ماشین لباسشویی باید به اندازه کافی بچرخد تا لباس‌ها روی یکدیگر کشیده شوند. قراردادن لباس، بیش از گنجایش ماشین لباسشویی، مانع از چرخش آن می‌شود و باعث ایجاد لکه سفید روی لباس‌ها خواهد شد. در چنین شرایطی، شستن مجدد لباس‌ها باعث پاک شدن لکه سفید روی لباس می‌شود. چنانچه چرخش ماشین لباسشویی با مشکل روبرو شوید، بهتر است از شرکت تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که مشکلی برای جذب بازیکن خارجی وجود ندارد و به زودی یک بازیکن به خدمت گرفته می‌شود.
بورس‌کالا امروز ۱۰ دی ماه میزبان ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید متعلق به ایران خودرو و همچنین ۵۰۰ دستگاه هایما S۸ مشکی آبنوس بود؛ تاریخ تحویل این خودروها ۲۵ فروردین سال آینده است.
بورس کالا دوشنبه هفته آینده میزبان عرضه ۵۰۲ دستگاه لاماری بوده و به این ترتیب ۲۵۱دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید روز ۱۲ دی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان رونمایی می شود.
دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی دیگر به ارزش ۱.۸۵ میلیارد به اوکراین خواهد داد که سامانه‌های دفاع ضد موشکی پاتریوت را نیز شامل می‌شود.
در عرضه‌های دیروز تالار خودرو، ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی فروخته شد. از این میزان، ۱۰۸ دستگاه دیگنیتی مشکی و ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی سفید بود.
سید مجید حسینی در لیگ ترکیه گلزنی کرد. حسینی با مچ بند مشکی بازی کرد و بعد از گل خوشحالی نکرد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید اذعان کرد که هدف نهایی گسترش روابط نظامی واشنگتن با برخی کشورهای عربی منطقه و تل آویو، برنامه موشکی ایران است.
با پراید سفید و مشکی برای خفت‌گیری به سطح شهر می‌رفتند. سه دوست که با هم قرار گذاشته‌بودند از این راه پولدار شوند. زورگیری‌های آن‌ها ادامه داشت تا این‌که دستگیر و راز سرقت‌هایشان فاش شد.
کاخ سفید امروز در بیانیه ای راهبرد امنیت ملی جدید آمریکا در دولت «جو بایدن» را منتشر شد.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و برایان دیز مدیر شورای ملی اقتصاد آمریکا روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند بایدن با انتقاد از تصمیم کاهش تولید نفت توسط اوپک پلاس، ادعا کرد این کار تبعات منفی بر کشورهای فقیر و در حال توسعه خواهد گذاشت.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
بر اساس اعلام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن امروز در تماسی تلفنی در خصوص آزمایش موشکی اخیر کره شمالی رایزنی کردند.
معمولا روسای جمهوری، هنرمند نقاش پرتره‌ها را خود انتخاب می‌کنند. باراک اوباما، چهل‌وچهارمین رئیس جمهوری آمریکا نیز از هنرمندی به نام رابرت مک‌کردی برای این کار دعوت کرد. در پرتره‌ای که روز چهارشنبه، ۷ سپتامبر ۲۰۲۲، رونمایی شد، اوباما با کت‌وشلوار مشکی و کراوات خاکستری حضور دارد.
بررسی فروش هایما در بورس کالا نشان می‌دهد رنگ مشکی این خودرو ۲۲۲ میلیون تومان زیر قیمت بازار به متقاضیان عرضه شد. مشتریان هایما S۷ سفید نیز ۲۱۲ میلیون سود کردند.
مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور قراردادش با این باشگاه ترکیه‌ای را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
امروز نماد پارس بازگشایی شد و با رشد قابل توجه قیمت مواجه شد. پارس به تنهایی ۷ هزار واحد شاخص کل را بالا کشید و بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشت. تابلوی امروز پارس در اولین روز کاری آن بعد از ماه‌ها توقف چگونه بود؟
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ