کارلو آنچلوتی به فکر انتقام شکست فینال سوپرجام اسپانیا از بارسلونا نیست و گفت که هدف رئال حذف آبی و اناری‌ها و رسیدن به فینال کوپا دل ری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
دو مدافع پرسپولیس و تراکتور بعد از چند فصل در کنار یکدیگر بودن، اینبار شرایط را به شکلی دنبال خواهند کرد که باید علیه هم کار را دنبال کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در طول ۲ سال گذشته اقدامات خوبی را آغاز کرده و رئیس‌جمهور نیز با انجام سفرهای متعدد در بین مردم بوده است؛ اما از نظر بنده اکنون دیگر رئیس‌جمهور باید در اتاق فکر بنشیند و با استفاده از ظرفیت نمایندگان و با توجه به مصوبات سفرهای انجام‌شده برای حل مشکلات کشور تصمیم‌گیری کند.
بعد از اینکه شجاع خلیل‌زاده و علی قلی‌زاده اردوی تیم ملی را به علت مصدومیت از دست دادند، حالا حزباوی نیز در اختیار رضا عنایتی قرار گرفته است.
فرهاد مجیدی پیش از آغاز دیدار برابر الشارجه، با نوشتن کلمه شجاع، به بازیکنانش انگیزه و روحیه داد.
شجاع مرادی با تاکید بر اینکه از نگه داشتن ادرار تا حد امکان باید جلوگیری شود، بیان کرد: افرادی که آب کم تری مصرف می کنند، هم خطر سنگ کلیه را بیش تر می کنند و در درازمدت باعث اختلال در هماهنگی اعصابِ مثابه می شود.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی با وجود اختلاف 18 امتیازی با تیم دوم عقیده دارد که هنوز برای صحبت از قهرمانی زود است.
روز گذشته و در جریان دیدار دو تیم نساجی مازندران و سپاهان عده‌ای از هواداران نساجی بر علیه علی شجاعی بازیکن این تیم شعار دادند و این اتفاق با واکنش تند مطهری و دفاع او از شجاعی در کنفرانس بعد از بازی همراه بود.
بازیکن جوان تیم نساجی می‌گوید همه در شکست سنگین امشب مقصر هستند.
این هفته تیم الاهلی با حضور دو مدافع ایرانی به مصاف العربی می‌رود که عمر سوما را در خط حمله خود دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نوآوری نیاز به شجاعت دارد و امروز کشور نیازمند مدیران شجاعی است که دارای دو ویژگی قوی بودن و امین بودن باشند.
کارلوس کی روش است که به عنوان سرمربی در مورد ترکیب تیم ملی تصمیم می گیرد و بدون شک تصمیمات او قابل احترام است.
شجاع خلیل‌زاده به دنبال جلب اعتماد دوباره کارلوس کی‌روش و بازگشت به قلب دفاع تیم ملی در بازی با ولز است.
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد که رئیس جمهور لبنان باید فردی شجاع و قاطع باشد و از حق شهروندان این کشور و مقاومت دفاع کند.
بایدن ادعا کرد: باید اعتراف کنم از شجاعت مردم و زنانی که به خیابان‌ها آمده‌اند، شگفت زده شده‌ام.
جلسه ای فوری بعد از دیدار با اینتر در کمپ بارسلونا برگزار شده و ژاوی با بازیکنان تیمش صحبت کرده است.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به تمجید از منچسترسیتی و ارلینگ هالند پیش از تقابل حساس با آنها پرداخته است.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به تمجید از منچسترسیتی و ارلینگ هالند پیش از تقابل حساس با آنها پرداخته است.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به انتخاب های مناسب در لیست ملی پوشان گفت: کاریزمای بالای شخصیت کی روش خودنمایی کرد.
قاسم حدادی فر می گوید همه در زمان کوتاه باقی مانده تا جام جهانی باید دست به دست هم دهند تا تیم ملی بتواند در یک مسیر هدفمند حرکت کند.
محمود شجاعی معتقد است که در صورت رسیدن پیشنهاد دستیاری کی‌روش برای برادرش مسعود، او می تواند به تیم ملی کمک کند.
خاتمی گفت: مذاکره کنندگان ما از جنس مردم و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید که ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد. با این حال سه نکته مهم وجود دارد؛ اول لغو تحریم‌های نفتی است که نفت سرمایه ملت ایران است. اگرچه با شیطنت آن‌ها نیز می‌توانیم نفت خود را صادر کنیم آنچنان که مسئولان این کار را انجام می‌دهند، اما این تحریم‌ها باید برطرف شوند.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به مذاکرات برای رفع تحریم گفت: مذاکره‌کنندگان از جنس مردم، امین، شجاع و مرد میدان هستند و ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد.
تولیت حرم امام خمینی (ره) گفت: یک مدیر و یک مشاور تنها به شرطی مدیر اسلامی است که شجاع باشد و نه از حرفی بترسد و نه از عزلی وحشت کند و نه در مقابل دشمن خارجی متزلزل باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ